Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af mnm123 »

Så kigger de helt sikkert på dine bud på tilgang til klubben henker :D

henker

Indlæg af henker »

mnm123 skrev:
12. jul 2019, 12:06
😂😂 💪💪💪

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

mnm123 skrev:
Som jeg læser det, kigger ledelsen på andre klubbers fanfora, når de allerede har en interesse i spilleren.
Jeg tror ikke de følger med herinde om de spillere som Gud og hver mand foreslår ud af det blå.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Philipjensen

Indlæg af Philipjensen »

Får fcm nogen andel i Joachim Andersen salget?

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Nogen millioner ja. Ik det vilde da han kun var her i kort tid

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Mads Døhr vil øjensynligt gerne væk også:
https://www.bt.dk/superligaen/det-saa-d ... idtjylland

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Jesper BW1100 skrev:
13. jul 2019, 00:00
Mads har vel også om nogen en legitim grund til at ville væk fra klubben. Måden, hvorpå han blev holdt udenfor start 11-eren sidste sæson, tiltrods for at han konstant blev rost for sine præstationer på træningsbanen må vel have gjort udfaldet.

henker

Indlæg af henker »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... re-handler

Min byd er at vi bør trimmer hold først og skaffe

Backup wingback til højre og venstre.. Hvis MDH og døhr smutter.

Og seriøst sagt at vi bør af med Dovbyk.. Og erstatte en bedre.. Vaskeægte angriber.

Og til sidste vi bør også seriøst overvejer at finde en eller to stærke dmc midtbane.. Som erstatter for Poulsen og sparv..

Igår så jeg at vi har 352 system. Men jeg er lidt tvivl om vi spillede en dmc eller to? Da okosun og Onyeka er ikke dmc på rigtig.. Så virker vi lidt for offensiv..?? Bør vi have to dmc for at have balance både i defensive og offensiv side?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

bifr05t skrev:
13. jul 2019, 08:23
Jesper BW1100 skrev:
13. jul 2019, 00:00
Mads har vel også om nogen en legitim grund til at ville væk fra klubben. Måden, hvorpå han blev holdt udenfor start 11-eren sidste sæson, tiltrods for at han konstant blev rost for sine præstationer på træningsbanen må vel have gjort udfaldet.
Efter min mening er MDT ikke i nærheden af at være god nok til at være førstevalg i FCM. Han er fin som back-up, men jeg ser ikke at han kan udvikle sig til et fornuftigt salg. Hvis han vil væk så er det fint og forståeligt for selvfølgelig vil han gerne spille og selvforståelsen SKAL være på et forkert sted for en ung elitesportsudøver - han skal tro på at han er bedre end han er, han skal tro på at at han er bedre end Joel Andersson. Hans afgang er ikke noget der vil svække vores trup så det kan mærkes, selvom jeg synes hans indstilling når han er inden for kridtstregerne er i top.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

henker skrev:
13. jul 2019, 09:49
Og seriøst sagt at vi bør af med Dovbyk.. Og erstatte en bedre.. Vaskeægte angriber.
Godt nok ikke meget tålmodighed du har. Artem har lige været igennem en korsbåndskade og har vel stadig godt 3 år tilbage af sin kontrakt. Ung talentfuld angriber.

Hvis klubben har set rigtigt med Sory Kaba har vi vel den bedste og mest talentfulde angrebs besætning i klubbens historie. Det kan da godt være at Artem Dovbyk aldrig formår at slå igennem - jeg har også mine tvivl - men skal vi nu ikke lige give ham en reel chance
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
13. jul 2019, 09:59
henker skrev:
Godt nok ikke meget tålmodighed du har. Artem har lige været igennem en korsbåndskade og har vel stadig godt 3 år tilbage af sin kontrakt. Ung talentfuld angriber.

Hvis klubben har set rigtigt med Sory Kaba har vi vel den bedste og mest talentfulde angrebs besætning i klubbens historie. Det kan da godt være at Artem Dovbyk aldrig formår at slå igennem - jeg har også mine tvivl - men skal vi nu ikke lige give ham en reel chance
Måske ja..

Men jeg tænker på generelt at hvis han er middelmådig i superligaen, så er det okay med mig at han bliver backup i superligaen. Men brumado må meget gerne få gennembrud meget snart.. For kaba's cv ser ikke for godt ud med hans scorer.. Vi skal jo spille i europæisk turnering. Det er ikke rigtig god nok vi har truppen.

Men ja vi har reelt rigtig stærkt truppen til superligaen. Hvilket jeg oprindelige er begejstret over.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

henker skrev:
13. jul 2019, 10:09
mousebreaker skrev:
13. jul 2019, 09:59
henker skrev:

Måske ja..

Men jeg tænker på generelt at hvis han er middelmådig i superligaen, så er det okay med mig at han bliver backup i superligaen. Men brumado må meget gerne få gennembrud meget snart.. For kaba's cv ser ikke for godt ud med hans scorer.. Vi skal jo spille i europæisk turnering. Det er ikke rigtig god nok vi har truppen.

Men ja vi har reelt rigtig stærkt truppen til superligaen. Hvilket jeg oprindelige er begejstret over.

Hvis kaba scorede mange mål, så ville vi aldrig kunne købe ham.

Ikke engang. FCK kan købe spillere der scorede på samlebånd før de kom dertil

henker

Indlæg af henker »

Bare for sjov. Håber jeg at nogen herinde måske vil gerne hjælpe mig med at finde ud af om disse spillere er gode nok til at spille hos os. niveau, Statistisk, pris og spilstil passer til os?

Jeg satser på at disse, jeg nævner vil blive stor i fremtiden.. Men man kan jo ikke se hvad der sker i fremtiden. Men jeg mener at de vil bære stor potentiale.

Jeg vælger de unge spillere hvoraf vi ikke behøver at betale gebyr hvis vi køber spiller over 25 år..

Daniel bragende - DMC 20-21år

Ilija vukotic - DMC 20-21år

Douglass "boret" Torres wingback højre 17 år

Ivan erquiaga wingback venstre

Predrag rajkovic målmand ca 24 år erstatter for Hansen til næste år...

Sondre rossbach målmand...

Diogo Costa målmand

Svetozar markovic centrale forsvar, kan bruges til højre back.

Thiago armada - cm/omc højre.

Raniel angriber (måske for overkanten) man har jo lov til at drømme.. 😊

Mange mere... Måske de er for unge til at afgøre talenter er holdbar løbet af 3-5 år fremme..

Men disse som jeg nævner.. - Tror du at det er sandsynlige?? Eller skal jeg lære at søge lavere end dem..?

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

I og med Polle slet ikke blev sendt til opvarmning i går, så bør vi efter min mening gå efter endnu et stort transfermål. En profil med et 8 tal på ryggen!

At tro en central midt bestående af Okosun og Frank, over en hel sæson skal kunne gøre os til mestre foran FCK er simpelthen for naivt. Zeca og Falk slår dem jo med længder.

Vi har simpelthen købt så mange “talenter” til den centrale midt, men aldrig nogensinde fået hentet den direkte afløser til JP. Så nu står vi med Okosun, som jo da gør det fint, men jo ikke kommer nærheden af JP niveau.

Mathias Jensen der endte i Brentford havde været drømmen, men nu må vi se. Jeg mener dog helt klart at vi ikke har vist rettidig omhu ift. At finde JP’s afløser.

henker

Indlæg af henker »

Densestar7430 skrev:
13. jul 2019, 13:33
I og med Polle slet ikke blev sendt til opvarmning i går, så bør vi efter min mening gå efter endnu et stort transfermål. En profil med et 8 tal på ryggen!

At tro en central midt bestående af Okosun og Frank, over en hel sæson skal kunne gøre os til mestre foran FCK er simpelthen for naivt. Zeca og Falk slår dem jo med længder.

Vi har simpelthen købt så mange “talenter” til den centrale midt, men aldrig nogensinde fået hentet den direkte afløser til JP. Så nu står vi med Okosun, som jo da gør det fint, men jo ikke kommer nærheden af JP niveau.

Mathias Jensen der endte i Brentford havde været drømmen, men nu må vi se. Jeg mener dog helt klart at vi ikke har vist rettidig omhu ift. At finde JP’s afløser.
Skal det være en danskere eller udlændinge??

Låst