Superliga start! FCM-EfB (1)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Superliga start! FCM-EfB (1)

Indlæg af Lupus1999 »

hviid skrev:
11. jul 2019, 14:27
Dal Hende er ikke med i truppen, så det bliver nok denne startopstilling:

Hansen
Kian - Erik - Scholtz
Joel - Frank - Okosun - Evander - Paulinho
Wikheim - Brumado

Bænk: Mikkel A, James, Polle, Mikael Anderson, Dovbyk, Cajuste, Mabil
Dette tror jeg også helt 100 på.
Erik har en slagskade, men jf Kbb i sort snak, så tyder det på at han bliver klar.

Polle har set gammel ud og manden ligner mere nu en mand der har nemmere ved at sætte sig op til de store kampe. Hvem husker ikke pokalfinalen.
Tror mere vi bruger ham i Europa kampe.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Er der nogen der ved, hvorfor Nicolaisen ikke er med i truppen? Det overrasker mig lidt, men det kan selvfølgelig være, at han er blevet skadet.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

CasperA skrev:
11. jul 2019, 22:12
Er der nogen der ved, hvorfor Nicolaisen ikke er med i truppen? Det overrasker mig lidt, men det kan selvfølgelig være, at han er blevet skadet.
Karantæne.

Edit: Er faktisk i tvivl om han har karantæne fra sidste sæson. Husker det som om han samlede gule kort eller direkte udvisning op i de sidste kampe, men kan se han ikke har fået nogle kort i hans sidste kampe.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

ABT skrev:
11. jul 2019, 18:14
hviid skrev:
11. jul 2019, 17:33
tatoo skrev:
11. jul 2019, 17:09
Jeg må sige at jeg overhovedet ikke kan se hvordan Mikael Andersson kan være i truppen. Vi har 40 mand at vælge imellem, og der burde være en der er bedre. Andersson har i mine øjne INTET at bidrage med.
Kristian Bak sagde i Sort Snak, at Anderson var vendt tilbage med en god attitude og havde fået noget hår på brystet i Holland. Man tror sikkert på, at han kan lave en "Awer Mabil". Bedømt ud fra træningskampene burde Isaksen nok have fortjent en plads på bænken i stedet for.
Nu er det jo ikke sådan at fordi Bach Bak siger at han har forbedret sin attitude, at Anderson er blevet en gudsbenådet seniorspiller. Hans attitude var i forvejen fuldstændig uacceptabel og utilstedelig, og generelt en type spiller vi ikke har brug for i vores klub. Som både folk i klubben og mange fans påpeger, gider man ikke den mentalitet der hedder, at man forsøger at tale sig på holdet i pressen. Noget som Anderson har været undisputed verdensmester i, kun udfordret af Mads Døhr i løbet af den seneste sæson.

Så kan man spørge, hvor meget man hver især har set Anderson spille - Faktum er, at han har spillet hvad der svarer til under en halvleg pr. kamp i snit hos en hollandsk bundklub, der desuden rykkede ned; ikke synderligt imponerende i mine øjne. Så kan man snakke om at han ligger en god indsats for dagen til træning - Det kan man ikke bruge til det store, når han vel reelt har været en skuffelse i Holland, og i mine øjne har været blandt de dårligste på banen i træningskampene.
1. Hvis Kristian Bak siger, at Anderson er vendt tilbage med en god attitude, er det nok det, de vurderer ham på. Ikke hvordan hans attitude var tidligere.
2. Det er da helt håbløst at sige, at det ikke er vigtigt, om han gør det godt til træning. Det er da langt vigtigere for Kenneth Andersen, hvordan Anderson gør det til træning, end hvordan han spillede i Holland i sidste sæson.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

EsbenVest skrev:
11. jul 2019, 22:21
ABT skrev:
11. jul 2019, 18:14
hviid skrev:
11. jul 2019, 17:33

Kristian Bak sagde i Sort Snak, at Anderson var vendt tilbage med en god attitude og havde fået noget hår på brystet i Holland. Man tror sikkert på, at han kan lave en "Awer Mabil". Bedømt ud fra træningskampene burde Isaksen nok have fortjent en plads på bænken i stedet for.
Nu er det jo ikke sådan at fordi Bach Bak siger at han har forbedret sin attitude, at Anderson er blevet en gudsbenådet seniorspiller. Hans attitude var i forvejen fuldstændig uacceptabel og utilstedelig, og generelt en type spiller vi ikke har brug for i vores klub. Som både folk i klubben og mange fans påpeger, gider man ikke den mentalitet der hedder, at man forsøger at tale sig på holdet i pressen. Noget som Anderson har været undisputed verdensmester i, kun udfordret af Mads Døhr i løbet af den seneste sæson.

Så kan man spørge, hvor meget man hver især har set Anderson spille - Faktum er, at han har spillet hvad der svarer til under en halvleg pr. kamp i snit hos en hollandsk bundklub, der desuden rykkede ned; ikke synderligt imponerende i mine øjne. Så kan man snakke om at han ligger en god indsats for dagen til træning - Det kan man ikke bruge til det store, når han vel reelt har været en skuffelse i Holland, og i mine øjne har været blandt de dårligste på banen i træningskampene.
1. Hvis Kristian Bak siger, at Anderson er vendt tilbage med en god attitude, er det nok det, de vurderer ham på. Ikke hvordan hans attitude var tidligere.
2. Det er da helt håbløst at sige, at det ikke er vigtigt, om han gør det godt til træning. Det er da langt vigtigere for Kenneth Andersen, hvordan Anderson gør det til træning, end hvordan han spillede i Holland i sidste sæson.
1. Pointen er, at hans attitude befandt sig på et så miserabelt niveau, at ALT vil blive betragtet som en forbedring. Dermed ikke nødvendigvis en storslået ‘præstation’ i sig selv.

2. Hvordan vil du ellers bedømme en spiller før en sæsonstart, der ikke har nogen kamperfaring fra din egen klub? Selvfølgelig har indsatsen på træningsbanen betydning, men ikke desto mindre kan det være ligegyldigt hvis det ikke kan omsættes i kamp. Som det allerede er nævnt tidligere i tråden som eksempel; Kroon blev ofte nævnt som blandt de bedste på træningsbanen - tæt på ubrugelig i kamp.
/ ABT

Billede

CasperA

Indlæg af CasperA »

tatoo skrev:
11. jul 2019, 22:15
CasperA skrev:
11. jul 2019, 22:12
Karantæne.

Edit: Er faktisk i tvivl om han har karantæne fra sidste sæson. Husker det som om han samlede gule kort eller direkte udvisning op i de sidste kampe, men kan se han ikke har fået nogle kort i hans sidste kampe.
Ifølge http://www.holdnyt.dk/skader-karantaene ... uperligaen har han ikke karantæne, så enten er han skadet, eller også er han siet fra, fordi trænerteamet foretrækker James.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lupus1999 skrev:
11. jul 2019, 21:58
hviid skrev:
11. jul 2019, 14:27
Dal Hende er ikke med i truppen, så det bliver nok denne startopstilling:

Hansen
Kian - Erik - Scholtz
Joel - Frank - Okosun - Evander - Paulinho
Wikheim - Brumado

Bænk: Mikkel A, James, Polle, Mikael Anderson, Dovbyk, Cajuste, Mabil
Dette tror jeg også helt 100 på.
Erik har en slagskade, men jf Kbb i sort snak, så tyder det på at han bliver klar.

Polle har set gammel ud og manden ligner mere nu en mand der har nemmere ved at sætte sig op til de store kampe. Hvem husker ikke pokalfinalen.
Tror mere vi bruger ham i Europa kampe.
Tror og håber også på denne opstilling. Håber JP selv kan indse hvornår han skal lægge støvlerne på hylden. Så kan han jo passende blive dødbolds træner.

974

Indlæg af 974 »

Jeg synes at det er fair at give Mikael Anderson en fair chance for at vise sig frem, hvis han har gjort det godt til træningen
Med alle de nye spillere vi så småt har fået, så kan det jo også godt vise sig at han kan noget i relationerne med dem som andre måske ikke kan?

Hvad der har været tidligere synes jeg lige som Esben er fuldstændig irrelevant - det er nu det tæller :-)

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

974 skrev:
11. jul 2019, 22:38
Jeg synes at det er fair at give Mikael Anderson en fair chance for at vise sig frem, hvis han har gjort det godt til træningen
Med alle de nye spillere vi så småt har fået, så kan det jo også godt vise sig at han kan noget i relationerne med dem som andre måske ikke kan?

Hvad der har været tidligere synes jeg lige som Esben er fuldstændig irrelevant - det er nu det tæller :-)
MA får mulighed for at gribe chancen, men fra et fanperspektiv bliver man nødt til at kigge på den track-record der foreligger. I min verden er det med en relativt stor pil ned af.

Men håber da han modbeviser min skepsis! :D
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Enhver må da kunne se at Jakob Poulsen over en længere periode, har haft mindre og mindre at bidrage med (på banen), han har tabt pusten på de fleste fodboldmæssige parametre, hvilket er forståeligt og naturligt i hans alder.

Er enig i, hvad flere andre herinde ønsker som start 11 til denne kamp. Den eneste ‘trælse’ ting må være på bænken, hvor valgte af James/Nicolaisen pt føles som pest og kolera.

Køb en ny mand der kan gå direkte ind, og lad “Røven” aka Erik, være super-sub indtil han skippes afsted til januar. Det sker jo nok ikke, men håber på man bringer en ny ung gut af egen avl, eller en klasse spiller udefra, med mindre de to ovennævnte snart stepper up.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

ABT skrev:
11. jul 2019, 22:43
974 skrev:
11. jul 2019, 22:38

MA får mulighed for at gribe chancen, men fra et fanperspektiv bliver man nødt til at kigge på den track-record der foreligger. I min verden er det med en relativt stor pil ned af.

Men håber da han modbeviser min skepsis! :D
Lad nu være med at skrive negativt om Mikael Anderson (og andre af vores spillere), så falder hans værdi måske ;-)

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... illerkoeb/

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jeg må få mig orienteret i den udtaget trup i fremtiden, siden min forudsigelser er så skæve.

henker

Indlæg af henker »

Det er nu også afgørelse for om KA er god nok til hele sæsonen..

Og tror stadigvæk på at vi kan ligger mindst 2 pladsen.. Fair??

Forhåbentlig gården godt idag uden de stor profil..

Forza fcm!!!

Benzo

Indlæg af Benzo »

Startopstilling med Jakob Poulsen på bænken, ud fra træningskampene kommer det ikke som nogen overraskelse, og alligevel troede jeg ikke helt på det før nu..

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Benzo skrev:
12. jul 2019, 18:02
Startopstilling med Jakob Poulsen på bænken, ud fra træningskampene kommer det ikke som nogen overraskelse, og alligevel troede jeg ikke helt på det før nu..
Vel dette års ideal-opstilling vi skyder sæsonen i gang med (Minus Sory Kaba selvfølgelig). Godt at se at ingen spillere i truppen er hellige og selvskrevet.
/ ABT

Billede

Besvar