THenry skrev: ↑11. jul 2019, 13:44
Jep. Kaba lander vist tidligst i næste uge. Jeg føler mig rimelig sikker på, at det bliver Brumado-Wikheim i front.
Jeg tænker, at Jesper, Kian, Erik, Scholz, Joel, Evander Wikheim, Brumado er rimelig sikre i start 11, hvis de er klar. Jeg hælder til, at Marc starter på VWB, men det kan sagtens bliver Paulinho.
Det største spørgsmål er de 2 centrale midtbanepladser bag Evander. Jeg tror Ayo tager den ene, og så må vi se, om det bliver Frank eller Polle på den anden. Det er svært at forestille sig en start 11 uden vores anfører, men han har ikke spillet de seneste 2 træningskampe, så det kan være tegn på nye tider.
Arh, jeg er åbenbart gået helt skævt af, hvornår Kaba ankommer.
Jeg er enig i, at det største spørgsmåltegn er den centrale midtbane. Men jeg har umiddelbart svært ved at se en midtbane bestående af JP, Ayo og Evander. Der er for lidt løbepensum (og vilje/aggressivitet) til presspillet der, er mit bud.
Jeg er så også enig i, at det er svært at se en sæsonstart uden anføreren.
Noget, jeg har svært ved at lure, er, hvor tæt kampen er mellem Døhr og Joel. Jeg undervurderer personligt nok lidt Døhr til tider, da jeg tror, at trænerteamet egentlig er glade for hans stil på banen, der stemmer godt med vores fokus på fart og power. Jeg hæftede mig ved, at KBB i Sort Snak talte om udtrykket her i de første kampe, hvor han bemærkede, at det først og fremmest var et spørgsmål om udtrykket, og så må det flotte spil bygges ovenpå - måske ikke helt korrekt gengivet, men sådan cirka. I den kalkule passer Døhr godt ind med den power, han bringer. Når man så lægger det oveni, at vi møder et Esbjerg hold, hvor fysikken absolut også er tilstede, vil man så prøve at overmatche dem på power?