Men nu er de ihvertfald ude og han skal have lidt ferie, med lidt held er han vel i klubben om 14 dage og så må vi håbe at en evt. skade er væk til den tid.
Transfer sommer 2019
Re: Transfer sommer 2019
Jeg håber godt nok, at Kaba når at få noget tid på træningsbanen og muligvis SL-kampe, inden vi skal ud og spille Europa. Han skal naturligvis have sin ferie. Tænk, hvis Dovbyk og Brumado er vores eneste kort. Så ser det godt nok skidt ud. Jeg ved ikke, hvor den hype omkring Artem Dovbyk stammer fra. Jeg ser ikke meget i den knægt, hvis jeg skal være helt ærlig. Et-benet så det siger noget, og Brumado er alt andet end målfarlig, dog glimrende boldspiller. 16(!) millioner. Føj for den. Er vi virkelig dækket ind her? Mål-Pål ville vi have haft mere gavn af - på den korte bane. Vi er så uskarpe foran kassen, der venter et kæmpe pres på Sory.
Paulinho er en kæmpe gave. Fornøjelse offensivt igår. Fart, kan sætte en modstander, indlæg, målfarlig. Med Dyhr som back-up ser det jo glimrende ud ved et Dal Hende-salg, som sandsynligvis er på trapperne? Selvom det skulle være svært at finde en interesseret klub. Ryger han til FCK? Tror ikke på mange millioner for ham.
Paulinho er en kæmpe gave. Fornøjelse offensivt igår. Fart, kan sætte en modstander, indlæg, målfarlig. Med Dyhr som back-up ser det jo glimrende ud ved et Dal Hende-salg, som sandsynligvis er på trapperne? Selvom det skulle være svært at finde en interesseret klub. Ryger han til FCK? Tror ikke på mange millioner for ham.
Celta er taget på træningslejr uden Mathias Jensen, Emre Mor og Andrew Hjulsager. Vi har før set versionen af mislykkede udenlandsophold, hvor især FCK har stået klar med en "varm frakke", herhjemme i trygge omgivelser.
Jeg fjerner Emre Mor fra ligningen, da han nok rangerer sig selv langt over SL, (og formentlig heller ikke passer ind vi vores 'familieklub'). Jeg fjerner ligeledes Hjulsager, fordi hans niveau ikke er til start11 hos os, samt at han sikkert også er gul og blå i hjertet.
Det efterlader Mathias Jensen tilbage i ligningen.
Vi har hele tiden sagt at hvis vi handler i dette vindue, skal det være til den øverste del af vores niveau. Det kan MJ godt opfylde. Vi er også klar over at vi står foran et skifte på den centrale midt, når Polle og Sparv når udløbsdatoen. Her passer MJ vist ret godt ind i jobbeskrivelsen.
Hvad taler imod?
Niels Frederiksen er blevet træner i Brøndby, hvem jeg ser som eneste alternativ til os i DK lige nu for Mathias. FCK har handlet til den position, og forventes ikke at have behov/plads til flere lige der. MJ og NF synes at have et fortrinligt forhold fra U21 landsholdet, hvor MJ blev gjort til anfører på NF's vagt. Tilmed spillede han en enorm rolle under den netop afsluttede slutrunde, trods manglende spilletid i Celta. Det vidner om et godt tillidsbånd mellem de to. Derudover er MJ sjællænder, og kan vi virkelig tænde ham til en tørn på den tørre jyske hede? Jeg er i tvivl.
Jeg er klar over mange af os (inkl. Mig selv) ser MJ som en fantastisk stigning for os, men tror i egentligt han er realistisk? Jeg tror det ikke, og jeg giver handlen 15% sandsynlighed for at blive til noget. Hvad tror i?
Jeg fjerner Emre Mor fra ligningen, da han nok rangerer sig selv langt over SL, (og formentlig heller ikke passer ind vi vores 'familieklub'). Jeg fjerner ligeledes Hjulsager, fordi hans niveau ikke er til start11 hos os, samt at han sikkert også er gul og blå i hjertet.
Vi har hele tiden sagt at hvis vi handler i dette vindue, skal det være til den øverste del af vores niveau. Det kan MJ godt opfylde. Vi er også klar over at vi står foran et skifte på den centrale midt, når Polle og Sparv når udløbsdatoen. Her passer MJ vist ret godt ind i jobbeskrivelsen.
Hvad taler imod?
Niels Frederiksen er blevet træner i Brøndby, hvem jeg ser som eneste alternativ til os i DK lige nu for Mathias. FCK har handlet til den position, og forventes ikke at have behov/plads til flere lige der. MJ og NF synes at have et fortrinligt forhold fra U21 landsholdet, hvor MJ blev gjort til anfører på NF's vagt. Tilmed spillede han en enorm rolle under den netop afsluttede slutrunde, trods manglende spilletid i Celta. Det vidner om et godt tillidsbånd mellem de to. Derudover er MJ sjællænder, og kan vi virkelig tænde ham til en tørn på den tørre jyske hede? Jeg er i tvivl.
Jeg er klar over mange af os (inkl. Mig selv) ser MJ som en fantastisk stigning for os, men tror i egentligt han er realistisk? Jeg tror det ikke, og jeg giver handlen 15% sandsynlighed for at blive til noget. Hvad tror i?
// Straarup 
-
Nicolai Kammersgaard
Ifølge journalisten Morten Glinvad, som kommentere La Liga på Strive er historien en and og alle danskere er med på træningslejren. Han skriver dog at det tyder på at Hjulsager er ved at færdiggøre et skifte væk fra Celta. Jeg tror også at Mor er ude i kulden baseret på sidste sæson, men jeg tvivler på at de allerede afskriver Matthias Jensen og selv hvis de gjorde tvivler jeg på at han er klar til at komme tilbage til superligaen.Straarup skrev: ↑8. jul 2019, 09:33Celta er taget på træningslejr uden Mathias Jensen, Emre Mor og Andrew Hjulsager. Vi har før set versionen af mislykkede udenlandsophold, hvor især FCK har stået klar med en "varm frakke", herhjemme i trygge omgivelser.
Hvad taler imod?
Nicolai
- bobthebuilder_dk
Jeg håber han kommer til os, han kan da ringe til Jesper og høre hvordan man integrerer sig på heden og derefter vinder pokaler!Straarup skrev: ↑8. jul 2019, 09:33Celta er taget på træningslejr uden Mathias Jensen, Emre Mor og Andrew Hjulsager. Vi har før set versionen af mislykkede udenlandsophold, hvor især FCK har stået klar med en "varm frakke", herhjemme i trygge omgivelser.
Hvad taler imod?
En fck transfer ligger ligefor, dog har de lige smidt millioner efter Stage
Både FCK & FCM har råd til løn og transfer hvis de selv har lyst?
MJ burde have lyst til mere end brøndby, men ja NK trækker nok en smule i ham? De har været ude og bruge penge allerede på en nordmand + en til virker til at være tæt på? ( og ja hjulsager hvis han kommer hjem igen? ) Så rent økonomisk skal Jan Bech vist ud bruge hans egne penge igen-igen for at MJ kunne blive en realitet. For de bruger da vidst løs af alle de penge de ikke har? Gad vide om Sand også skulle have et gyldent håndtryk da han skulle have ny stilling ?
Foruden en anden udenlandsk klub må den sidste og sikkert ret usandsynlige mulighed, at han laver en sviachenko og vender hjem til FCN ?
Er kulturbærer i nogle år og gør klar til flyve afsted igen på et nyt eventyr?
Tja... jeg håber vi gafler ham
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Så meldes Skytte på vej til Norge, så bliver det spændende at se om vi får 3,7 millioner + løn for ham.
-
Nicolai Kammersgaard
Jo det gør de ihvertfald på Twitter. Tvivler også på at stabæk kan smide 5 millioner for skytte. En lavere pris end det er vel ikke interessant for fcm.
Nicolai
- bobthebuilder_dk
Jeg tvivler på, at Brøndby kan være med på Mathias Jensen (Det kræver vist at Oscar er i gavehumør igen
, men jeg er slet ikke sikker på, at de mangler flere centrale midtbanespillere.
FCK må også være besat på positionen med Stage og deres dyre kroat fra i vinters.
Så af topklubber i DK er vi bedste bud på at hente Jensen, der vil passe perfekt ind. Han er virkelig en drømmespiller, men tvivler bare på, at vi kan lande ham. Som jeg ser det, så skal flere ting gå op i en højere enhed.
1. Celta gav 50 mio. for ham (jf. Ekstra Bladet) for et år siden, og jeg vil skyde på, at vi max. kan betale 3 mio. euro for spillere, så de skal være klar til at acceptere et pænt økonomisk tab på ham på det år, som de indtil nu har ejet ham.
2. Jeg tror han har en højere løn i Celta end nogen FCM-spillere. Så han skal sandsynligvis acceptere en lavere løn, hvis han vender hjem.
3. Han var rimelig ombejlet sidste sommer, og havde angiveligt flere muligheder i udlandet. Jeg kan godt forestille mig at nogle af disse klubber kan komme på banen igen, hvis Celta vil af med ham.
4. Ønsker han overhovedet at vende hjem?
Ingvartsen var f.eks. fuldstændig afvisende overfor at vende hjem til Superligaen, og det kan sagtens være at MJ også ønsker at blive i udlandet fremfor Superligaen.
Jeg tror ikke, at chancerne for at vi signer ham er ret store, men muligheden skal da bestemt afprøves. Jeg ser det stadigvæk som mere realistisk, at vi henter Hjulsager, hvis vi handler med Celta, selvom det ikke vil vække samme begejstring hos mig.
FCK må også være besat på positionen med Stage og deres dyre kroat fra i vinters.
Så af topklubber i DK er vi bedste bud på at hente Jensen, der vil passe perfekt ind. Han er virkelig en drømmespiller, men tvivler bare på, at vi kan lande ham. Som jeg ser det, så skal flere ting gå op i en højere enhed.
1. Celta gav 50 mio. for ham (jf. Ekstra Bladet) for et år siden, og jeg vil skyde på, at vi max. kan betale 3 mio. euro for spillere, så de skal være klar til at acceptere et pænt økonomisk tab på ham på det år, som de indtil nu har ejet ham.
2. Jeg tror han har en højere løn i Celta end nogen FCM-spillere. Så han skal sandsynligvis acceptere en lavere løn, hvis han vender hjem.
3. Han var rimelig ombejlet sidste sommer, og havde angiveligt flere muligheder i udlandet. Jeg kan godt forestille mig at nogle af disse klubber kan komme på banen igen, hvis Celta vil af med ham.
4. Ønsker han overhovedet at vende hjem?
Ingvartsen var f.eks. fuldstændig afvisende overfor at vende hjem til Superligaen, og det kan sagtens være at MJ også ønsker at blive i udlandet fremfor Superligaen.
Jeg tror ikke, at chancerne for at vi signer ham er ret store, men muligheden skal da bestemt afprøves. Jeg ser det stadigvæk som mere realistisk, at vi henter Hjulsager, hvis vi handler med Celta, selvom det ikke vil vække samme begejstring hos mig.
Der er helt sikkert tale om et lejemål. 5. mio kr. vil være en kæmpe transfer for Stabæk, og det vil ligne FCM dårligt at forære ham væk til spotpris, så det kan næsten kun ende med udleje, som HF også skriver i betalingsartiklen.Nicolai Kammersgaard skrev: ↑8. jul 2019, 12:40Jo det gør de ihvertfald på Twitter. Tvivler også på at stabæk kan smide 5 millioner for skytte. En lavere pris end det er vel ikke interessant for fcm.
Nicolai
Mathias Jensen er for god til Superligaen, og tror ikke han anser FCM for noget særligt, hvilket også er fair nok med hans talent. Intet taler for, at det kan blive aktuelt
-
Nicolai Kammersgaard
Brentford køber ham fri fra Celta, så nu er han et skridt tættere på FCM
https://www.bt.dk/fodbold/b.t.-afsloere ... -brentford