Jeg så kun første halvleg.
Vi dominerer stort og fedt at se Okusun få noget spilletid. Jeg synes han gjorde det rigtig godt og jeg håber KA vil give ham noget mere spilletid fremover.
Vi var både farlige i åbent spil og på dødbolde. Jeg kender ikke Vitesses niveau og ved ikke om de stillede i stærkeste, men jeg synes der var klasseforskel.
Jeg lagde særligt mærke til:
Okosun, jeg har på fornemmelsen at Jakob Poulsen ikke længere er uundværlig
Evander, der både havde overblik og fine driblinger.
Wikheim, der var aggressiv og lykkedes med flere driblinger
Joel, der var meget med fremme og deltog i mange angreb.
Fornyet tro på en god sæson efter den kamp.
Træningskamp FCM-Vitesse
Re: Træningskamp FCM-Vitesse
Ja præcis.. Dog virker onyeka også godt idag. Han var den.mest aktiv. Og evander arbejde mest og fordele bold rund..
Det mest ærgrer mig er at oskun arbejde ikke sig med defensive.. For han kan blive rigtig god 6er som en dag kan overtage sparv s plads..
Det mest ærgrer mig er at oskun arbejde ikke sig med defensive.. For han kan blive rigtig god 6er som en dag kan overtage sparv s plads..
Jeg var virkelig imponeret over Okosun i dag. Han ligner en, der er i rigtig god form, er rolig på bolden og får den distribueret rigtig godt. For et par uger siden havde man ellers lidt på fornemmelsen, at han måske skulle væk, men han ser virkelig ud til at performe godt i øjeblikket.
Derudover ligner Wikheim også en, der er klar til at tage efteråret med storm. Han arbejder sindssyg hårdt, laver gode driblinger og er skarp i feltet. Det bliver spændende at se, om han endelig får forløst sit kæmpe potentiale i efteråret.
Derudover ligner Wikheim også en, der er klar til at tage efteråret med storm. Han arbejder sindssyg hårdt, laver gode driblinger og er skarp i feltet. Det bliver spændende at se, om han endelig får forløst sit kæmpe potentiale i efteråret.
Jeg så kun en del af første halveg så er måske et tyndt grundlag, men var faktisk ikke synderligt imponeret af ham idag - Han smed mange bolde væk og afleveringerne sad ikke i skabet. Specielt de første 10-15 minutter. Så så ikke mere efter 25-30 minutter.
Jeg er glad for, at andre så det samme som mig med Okosun. Han var tilgængelig, søgte rummene foran midtbanen bag angribernes pres og fordelte den fint videre op i banen. Han holder det enekelt, uden at det bliver sidelæns og tilbage hver gang som fx Sparv. Omvendt vil jeg dog sige, at han får for lidt ud af sin fysisk, når bolden er på græsset i Vitesses fødder - han opsnapper ikke så meget og han er for langsom til at være der i tacklingerne centralt.
Wikheim var også meget livlig i 1. halvleg. Derudover godt til Brumado med et mål.
Af negativer i 1. halvleg, så virkede forsvaret meget ukoncentreret. Det var svært med med kameravinklen, men offside fælden blev snydt ved flere lejligheder lignede det.
2. halvleg er svær at kommentere på. Opstillingen gjorde det til en rodebutik i store dele. Jeg vil dog sige, at jeg tror, kampen om højreback bliver hård.
Cajuste viste både stort potentiale og en del fejl. Jeg tror på, at hans pasningsspil bliver fantastisk. Han lagde et par lange afleveringer ned i rummene på siderne af feltet, som var vilde. Andre gang smed han den væk på dummest vis og skabte farlige omstillinger.
James havde en frygtelig kamp. Særlig i 4 mands backkæden. Hold da helt op.
Andersson så jeg ikke meget til, jeg havde ellers forventet, at han ville være meget, meget tændt for at bevise sig. Isaksen er meget ung, og det viser sig. Han tog nogle mærkelige beslutninger, men teknikken og hans touch er allerede tilstrækkeligt til dette niveau, ligner det.
I både 1. og 2. halvleg var den største fare på kontra. - Det er ikke en overraskelse, men jeg er efterhånden blevet meget opmærksom på organisering af restforsvaret, som også var en udfordring sidste sæson. Oversatser vi?
Wikheim var også meget livlig i 1. halvleg. Derudover godt til Brumado med et mål.
Af negativer i 1. halvleg, så virkede forsvaret meget ukoncentreret. Det var svært med med kameravinklen, men offside fælden blev snydt ved flere lejligheder lignede det.
2. halvleg er svær at kommentere på. Opstillingen gjorde det til en rodebutik i store dele. Jeg vil dog sige, at jeg tror, kampen om højreback bliver hård.
Cajuste viste både stort potentiale og en del fejl. Jeg tror på, at hans pasningsspil bliver fantastisk. Han lagde et par lange afleveringer ned i rummene på siderne af feltet, som var vilde. Andre gang smed han den væk på dummest vis og skabte farlige omstillinger.
James havde en frygtelig kamp. Særlig i 4 mands backkæden. Hold da helt op.
Andersson så jeg ikke meget til, jeg havde ellers forventet, at han ville være meget, meget tændt for at bevise sig. Isaksen er meget ung, og det viser sig. Han tog nogle mærkelige beslutninger, men teknikken og hans touch er allerede tilstrækkeligt til dette niveau, ligner det.
I både 1. og 2. halvleg var den største fare på kontra. - Det er ikke en overraskelse, men jeg er efterhånden blevet meget opmærksom på organisering af restforsvaret, som også var en udfordring sidste sæson. Oversatser vi?