Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af henker »

George Puscas - må være træt af at blive udleje hele tid

Walid Azarou -

Leonardo Campana -

lyder da meget spændende - det er også sandsynlige dem samt sory kaba…

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

bifr05t skrev:
3. jul 2019, 13:02

George Puscas - https://www.transfermarkt.com/george-pu ... ler/208690

edit: Det skal dog lige nævnes at nogle af disse spillere må anses for at være en smule urealistiske at hente til Herning.
Tak for en udførlig liste og ... don't do this to me. (Han bliver rigtig, rigtig god)

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Kent skrev:
3. jul 2019, 13:30
Du mangler, at de skal være nuværende landsholdsspillere for et eksotisk land. Hvis du tager det kriterium med, så er der meget få tilbage.
Ja, jeg kan se at jeg glemte at trykke på attributten, "Current A National Team Player". Derved kommer listen ned på 9 kandidater. At spilleren så er fra et eksotisk land, er ikke nødvendigvis ensbetydende med at han er fra et tropisk land, men hvis det skulle være tilfældet er der principelt kun 1 person tilbage på listen:

Sory Kaba

edit: Listen kan ses her: https://www.transfermarkt.com/detailsuc ... e/15538532

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Det er godt nok ikke mange minutter Sory Kaba har spillet i en alder af 24, og de større mængder af minutter han har fået er i 2. og 3. bedste række i Spanien. Jeg kender ikke niveauet der.

Men er han virkelig 25 mio. værd? - Han ligner en klon af Paul, men der er forhåbentlig andre momenter, der gør, at vi er helt oppe i den her prisklasse.

ChristianJ
Geografisk sted: London
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

De tre mest sandsynlige kandidater (basseret på fan-info) ligner Frantzdy Pierrot, Shamar Nicholson, og Sory Kaba. Tror personligt mest på Pierrot, kan ikke se de andre to skulle koste så mange penge.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

ChristianJ skrev:
3. jul 2019, 13:55
De tre mest sandsynlige kandidater (basseret på fan-info) ligner Frantzdy Pierrot, Shamar Nicholson, og Sory Kaba. Tror personligt mest på Pierrot, kan ikke se de andre to skulle koste så mange penge.
Sory har da en noget højere transferværdi end de 2 andre.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Stoffer skrev:
3. jul 2019, 13:50
Det er godt nok ikke mange minutter Sory Kaba har spillet i en alder af 24, og de større mængder af minutter han har fået er i 2. og 3. bedste række i Spanien. Jeg kender ikke niveauet der.

Men er han virkelig 25 mio. værd? - Han ligner en klon af Paul, men der er forhåbentlig andre momenter, der gør, at vi er helt oppe i den her prisklasse.
Umiddelbart ud fra de YouTube sammenkog jeg har set af ham, virker han til at være hurtigere med fødderne end Paul. Der var dog også tidspunkter, hvor jeg tænkte at det i stor stil lignede en Onuachu kopi, der ligesom Paul i sine yngre dage valgte de absolut sværeste detaljer i situationer, hvor en simpel indersideaflevering havde været tilstrækkelig.
Senest rettet af bifr05t 3. jul 2019, 14:02, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

bobthebuilder_dk skrev:
3. jul 2019, 12:30
THenry skrev:
3. jul 2019, 11:44
Matjavsen skrev:
3. jul 2019, 10:52

Håber nu mere på Raphael Dwamena, har gjort det rimelig godt i tidligere klubber, på nær Levante
Dwamena ser spændende ud (deltager dog ikke i AFCON pt., men ser ud til at være omkring landsholdet). Spørgsmålet er også bare, om han klarer kriteriet "eksotisk", da vi trods alt tidligere har hentet flere spillere i Ghana?

Jeg har også været igennem alle AFCON-trupperne, og hvis der er hold i rygtet om, at han deltager i den turnering nu, så er Sory Kaba også den spiller, som jeg synes passer bedst på de oplysninger, som vi har fornuværende.
Håber på Sory Kaba ;-)
Derfor

https://www.youtube.com/watch?v=e_cyVMP ... ure=onebox

Spol frem til 0:33 og se hans seneste AFCON mål :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

bobthebuilder_dk skrev:
3. jul 2019, 14:00
bobthebuilder_dk skrev:
THenry skrev:
3. jul 2019, 11:44

Dwamena ser spændende ud (deltager dog ikke i AFCON pt., men ser ud til at være omkring landsholdet). Spørgsmålet er også bare, om han klarer kriteriet "eksotisk", da vi trods alt tidligere har hentet flere spillere i Ghana?

Jeg har også været igennem alle AFCON-trupperne, og hvis der er hold i rygtet om, at han deltager i den turnering nu, så er Sory Kaba også den spiller, som jeg synes passer bedst på de oplysninger, som vi har fornuværende.
Håber på Sory Kaba ;-)
Derfor

Jo, jo. Han har nogle fysiske forudsætninger - og de er naturligvis (rigtig) meget værd, men vi har da forhåbentlig ikke lige lavet en Basogog handel.

Det er meget mærkværdigt, at han har spillet så få minutter.

Jeg håber, at der kommer nogle wyscout info frem, der kan dæmpe min bekymringer.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Stoffer skrev:
3. jul 2019, 14:06
bobthebuilder_dk skrev:
3. jul 2019, 14:00
bobthebuilder_dk skrev:

Håber på Sory Kaba ;-)
Derfor

Jo, jo. Han har nogle fysiske forudsætninger - og de er naturligvis (rigtig) meget værd, men vi har da forhåbentlig ikke lige lavet en Basogog handel.

Det er meget mærkværdigt, at han har spillet så få minutter.

Jeg håber, at der kommer nogle wyscout info frem, der kan dæmpe min bekymringer.
Det skal der nok....
Rid nu med på hypen! Af med nejhatten , og følg os andre :D

(vi ved jo ikke engang om det er ham! ) :lol: :lol:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Jeg frygter, vi går ud og brænder 25 mio. af bare for at brænde 25 mio. af. Det er dælme mange penge for os, også selvom et Paul-salg er tæt på. Jeg håber, der er blevet scoutet godt og grundigt.

Det kunne tyde på Sory Kaba. Dijon skulle være klar på at afskibbe ham allerede og få det meste af den sum, de betalte på deadlineday i januar, tilbage. Lidt bekymrende. :/

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

AltidFCM skrev:
3. jul 2019, 14:15
Jeg frygter, vi går ud og brænder 25 mio. af bare for at brænde 25 mio. af. Det er dælme mange penge for os, også selvom et Paul-salg er tæt på. Jeg håber, der er blevet scoutet godt og grundigt.

Det kunne tyde på Sory Kaba. Dijon skulle være klar på at afskibbe ham allerede og få det meste af den sum, de betalte på deadlineday i januar, tilbage. Lidt bekymrende. :/
Tror ikke Benham tillader at vi bare bruger dem på noget pjat

FCManiac

Indlæg af FCManiac »

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

FCManiac skrev:
3. jul 2019, 14:24
BT siger Sory Kaba

https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-afsl ... oldsbomber
Ved vi om han taler engelsk, eller skal der fransk tolk på?

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Nu har jeg skimtet ham lidt på YouTube, jeg vælger den positive version - han bliver vores N'Doye! Teknik, fart, drøjde, og en teamplayer. Jeg håber Kaba laver 20 kasser i denne sæson!
// Straarup :fcmwolf:

Låst