Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af TrueWolfMidt »

Stoffer skrev:
10. jun 2019, 10:17
"FC Midtjylland-angriber Paul Onuachu er søndag blevet udtaget til Nigerias endelige trup til African Cup of Nations."
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/onu ... -acn-trup/

Super vigtigt. Lad os få en hel turnering med Good Paul.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... obi-mikel/

Ikke værst med en sådan udmelding, kan måske få andre interesserede til at få øjnene op og pungen frem for at byde på Paul.

THenry

Indlæg af THenry »

TrueWolfMidt skrev:
15. jun 2019, 12:19
Stoffer skrev:
10. jun 2019, 10:17
"FC Midtjylland-angriber Paul Onuachu er søndag blevet udtaget til Nigerias endelige trup til African Cup of Nations."
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/onu ... -acn-trup/

Super vigtigt. Lad os få en hel turnering med Good Paul.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... obi-mikel/

Ikke værst med en sådan udmelding, kan måske få andre interesserede til at få øjnene op og pungen frem for at byde på Paul.
Det lader til, at han har gjort det godt til træningen. Så han for et par dage siden også blev fremhævet af en journalist for sin præstation til træning:

Paul Onuachu – Rare to see a player of his height play so well with his feet. The manner which he has taken to life in the senior national team of Nigeria has been spectacular. He scored a cheeky goal before netting another in spectacular fashion with some step overs before applying the finish.
https://owngoalnigeria.com/2019/06/13/f ... -the-show/

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

CasperA

Indlæg af CasperA »

Stoffer skrev:
16. jun 2019, 12:06
Ingvartsen til Union Berlin

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/bu ... ingvartsen
Det bliver spændende at se, om de har solgt ham for at hente flere penge til Paul-handlen og gøre plads til ham.

henker

Indlæg af henker »

Er der ingen der ved hvordan Victor Torp's ophold i brentford gik? Var det en succes?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

henker skrev:
16. jun 2019, 12:43
Er der ingen der ved hvordan Victor Torp's ophold i brentford gik? Var det en succes?
Viktor Torp var i Fredericia sidste sæson.
Havde et rigtig fint efterår, men blev desværre skadet og var ude hele foråret

Vijen

Indlæg af Vijen »

Lyder som om der kommer rigtig gang i svingdørene alligevel.

Sviatchenko til Trabzonspor for 17 millioner kr og Galatasaray forhandler om at få Onyeka.

https://www.thescottishsun.co.uk/sport/ ... nd-gossip/
Senest rettet af Vijen 16. jun 2019, 14:26, rettet i alt 1 gang.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Slet

CasperA

Indlæg af CasperA »

Vijen skrev:
16. jun 2019, 14:22

Sviatchenko til Trabzonspor for 17 millioner kr og Galatasaray forhandler om at få Onyeka.

Hvor læser du det med Onyeka henne?

Vijen

Indlæg af Vijen »

CasperA skrev:
16. jun 2019, 14:29
Vijen skrev:

Twitter

THenry

Indlæg af THenry »

Vijen skrev:
16. jun 2019, 14:33
CasperA skrev:
16. jun 2019, 14:29
Vijen skrev:

Twitter
Jeg er skeptisk overfor disse rygter. Kombinationen af at der altid er tonsvis af rygter og halve vinde fra tyrkiske medier, og at jeg ikke kan se, hvorfor særligt Frank skulle være på salgsrampen gør, at jeg tror det er en and. Han har lige forlænget kontrakten, og skal vel lige spille sig fast ind i vores start 11, inden vi kan skyde ham af til store penge?
Synes det er et mærkeligt rygte.

Jeg gætter også på, at vi vil gøre meget for at holde på Erik. Han er rimelig vigtig, hvis vi skal i EL, og er Trabzonspor alligevel så attraktiv for ham personligt (udover at pengene naturligvis er fine dernede)?

CasperA

Indlæg af CasperA »

Rygtet omkring Sviatchenko lyder til at være god nok, da hans agent Allan Bak Jensen eftersigende har udtalt: "I can't say anything at the moment, negotiations are underway, but things can change in the coming weeks."

Kilde: https://twitter.com/tsforza1967/status/ ... 0148669440

17 mio. kr. lyder dog ikke af meget, når han stadigvæk har 3 år tilbage af sin kontrakt, men mon ikke der blev indført noget i hans kontrakt som gør, at han let kan skifte til udlandet igen. Det er nok grunden til, at vi var i stand til at hente ham hjem i sin tid.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Nogen der husker hvad vi gav for Erik i sin tid?

Vi har vel ikke selv givet meget under et par mil euro? Synes det virker lidt hul i hovedet, hvis vi hentere spillere tilbage der ikke præsterer, gør dem til de højest lønnede i klubben, og samtidig giver dem en vej ud hvis der kommer en udenlandsk klub og tilbyder den samme pris som vi gav. I mine øjne har vi løbet en risiko med Erik, uden nogen mulighed for en økonomisk upside, hvis det er tilfældet, det er ikke den sædvanlige gode købmandskab, som jeg synes vi plejer at se.

Man kan selvfølgelig have vurderet at det sportslige vægtede nok, og at han var et sikkert nok kort, til at risikoen var lille.

Frank kan jeg umuligt forestille mig vi vil slippe til en pris der modsvarer det nogle klubber er interesseret i at betale. Jeg ser ikke vi slipper ham for under 20-30 mil, da vi har brug for de afrikanske succeshistorier - og han er ret oplagt til at blive den næste, potentialet er i mine øjne kæmpe stort. Men han har i mine øjne endnu ikke vist nok, til at jeg kan forestille mig en klub vil betale i nærheden af de beløb. Til gengæld tror jeg han bliver det helt store gennembrud næste sæson, som fast stam spiller på 8'eren.

CasperA

Indlæg af CasperA »

MFKM skrev:
16. jun 2019, 15:09

Vi har vel ikke selv givet meget under et par mil euro? Synes det virker lidt hul i hovedet, hvis vi hentere spillere tilbage der ikke præsterer, gør dem til de højest lønnede i klubben, og samtidig giver dem en vej ud hvis der kommer en udenlandsk klub og tilbyder den samme pris som vi gav. I mine øjne har vi løbet en risiko med Erik, uden nogen mulighed for en økonomisk upside, hvis det er tilfældet, det er ikke den sædvanlige gode købmandskab, som jeg synes vi plejer at se.

Man kan selvfølgelig have vurderet at det sportslige vægtede nok, og at han var et sikkert nok kort, til at risikoen var lille.

Frank kan jeg umuligt forestille mig vi vil slippe til en pris der modsvarer det nogle klubber er interesseret i at betale. Jeg ser ikke vi slipper ham for under 20-30 mil, da vi har brug for de afrikanske succeshistorier - og han er ret oplagt til at blive den næste, potentialet er i mine øjne kæmpe stort. Men han har i mine øjne endnu ikke vist nok, til at jeg kan forestille mig en klub vil betale i nærheden af de beløb. Til gengæld tror jeg han bliver det helt store gennembrud næste sæson, som fast stam spiller på 8'eren.
Ifølge Ekstrabladet betalte vi 9 mio. kr. for ham dengang.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

MFKM skrev:
16. jun 2019, 15:09

Jeg synes du er lidt hård ved Erik. Risikoen vi løb med Erik var til at overse. Tværtimod en meget favorabel handel. Erik var netop lige den type som vi leder efter når vi snakker peakspillere. Spillere i deres bedste alder som kan løfte baren for de unge. Jeg vil mene Erik fortjener en del goodwill for at han slugte den bitre det pille det altid må være når man kommer hjem igen, for at spille for os. Selvom han ikke har været på sit bedste i dette forår (som de fleste andre i truppen, negativ synergi effekt) så har han stadig haft en enorm indflydelse på de to trofæer det er blevet til i hans anden omgang i klubben. Jeg er sikker på at Erik og FCM har en aftale om at han kunne gå hvis det rette sportslige bud kom, ellers tror jeg slet ikke han ville godtaget en aftale.
Mon ikke en eventuel aftale ville ende på et stykke over 20 mio og så er alt vel gået helt som man kunne håbe for begge parter.
Jeg håber det lykkedes for ham - det ville være fortjent

Vedr Onyeka er jeg enig i det alt du skriver bortset fra det med 8’eren. Onyeka kan ikke nok med bolden til at kunne spille den position i min optik. Det er dog noget de arbejder på til træningen med ham, så måske med tiden. Så kunne han blive rigtig god
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst