Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Peter »

Er meget uenig i at Ronnie Schwartz passer godt ind i Midtjylland. Han arbejder hårdt helt sikkert. Men, han er ikke hurtig, fysisk stærk, teknisk dygtig eller noget i den dur. Han er en all round angriber der står det rigtige sted og har et udmærket spark. Han har udover det intet videresalgs potentiale og anno 2019 der er det noget af det vi kigger meget på. Hvis at vi kigger på vores angreb nu så ser vi Evander der er teknisk utrolig dygtig - Samme med Wikheim kombineret med noget fart, Paul og Brumado er begge 2 super stærke, Dovbyk er halvhurtig, fysisk stærk og sparker som en hest med hans venstreskøjte og så har vi Mabil der også er teknisk dygtig.

Hvis at man skal købes til vores offensiv så skal man have nogle spidskompetencer og man skal kunne sælges videre. Selvfølgeligt ville en 27 årig N'Doye være rart også som en ledertype på holdet, men han har også netop en spidskompetence i en uimodståelig fysik på superliga plan. Ronnie Schwartz er slet ikke god nok til Midtjylland!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg ville også hellere vælte på cykel og proppe salt i såret efterfølgende end jeg vil se Ronnie Schwartz i en FCM-trøje.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:
2. jun 2019, 12:25
Jeg ville også hellere vælte på cykel og proppe salt i såret efterfølgende end jeg vil se Ronnie Schwartz i en FCM-trøje.
Enig. Der må være nogle, der har glemt hvordan Schwartz forstår fairplay-begrebet.

henker

Indlæg af henker »

Jeg er rigtig overbevist om at vi bør tage fat i 2 spiller fra Serbien. Men jeg ved ikke om niveau samlingen Serbien med Danmark.

For jeg opdagede angriber Luka Jovic havde kæmpe talent. Hvilket han har haft succes i UEFA turnering med Frankfurt.

Og jeg mener også at de to stor talenter vil snart bliver solgt til en klubben lidt større klubben end fcm, som jeg er stensikkert på at fcm har rådet til at tage fat i forsvarstalent Svetozar Markovic fra Partizan og angribestalent som har succes i u19 CL turnering,
Dejan Joveljic.

Jeg anbefaler stærkt med at vi skal have Dejan joveljic hos os. Som en investering og sælg ham nogle år efter.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

henker skrev:
2. jun 2019, 14:32
Jeg er rigtig overbevist om at vi bør tage fat i 2 spiller fra Serbien. Men jeg ved ikke om niveau samlingen Serbien med Danmark.

For jeg opdagede angriber Luka Jovic havde kæmpe talent. Hvilket han har haft succes i UEFA turnering med Frankfurt.

Og jeg mener også at de to stor talenter vil snart bliver solgt til en klubben lidt større klubben end fcm, som jeg er stensikkert på at fcm har rådet til at tage fat i forsvarstalent Svetozar Markovic fra Partizan og angribestalent som har succes i u19 CL turnering,
Dejan Joveljic.

Jeg anbefaler stærkt med at vi skal have Dejan joveljic hos os. Som en investering og sælg ham nogle år efter.
De 2 spillere er allerede kendte i Europa.
De vil også blive for dyre, iflg tranfermarkt går de for 2,5 og 2,0 mil euro, og der ville ikke undre mig hvis klubberne vil have det dobbelte

Også spiller Dejan fast for et hold som skal spille champions league næste sæson.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Er der nogen der kan fortælle lidt om Mohaned Ali, som vi er meldt interesseret i?
Han er åbenbart voldsomt eftertragtet af mange store klubber.

THenry

Indlæg af THenry »

Vijen skrev:
2. jun 2019, 20:17
Er der nogen der kan fortælle lidt om Mohaned Ali, som vi er meldt interesseret i?
Vi var angiveligt interesseret i ham i vinters sammen med en lang række andre europæiske klubber efter Asian Cup. Det er en ung offensivspiller, der spiller på landsholdet for Iraq.

Kan du smide et aktuelt link til vores interesse i ham?

CasperA

Indlæg af CasperA »

Vijen skrev:
Han var ret hypet i januar, hvor vi var interesserede i ham, efter han havde præsteret ret godt til Asian Cup. Men vi kan nok ikke konkurrere med klubber som Juventus, Benfica, Galatasaray osv.

Vijen

Indlæg af Vijen »

THenry skrev:
2. jun 2019, 20:42
Vijen skrev:
Vi var angiveligt interesseret i ham i vinters sammen med en lang række andre europæiske klubber efter Asian Cup. Det er en ung offensivspiller, der spiller på landsholdet for Iraq.

Kan du smide et aktuelt link til vores interesse i ham?
Vi bliver nævnt sammen med andre klubber i denne artikel fra april.
https://www.foxsportsasia.com/football/ ... in-europe/

Det var ham, vi spurgte på i januar da vi så det brev Ankersen havde sendt til hans klub. Der sagde klubben nej, men nu er han ved kontraktudløb.

Jeg læste på twitter igår, at de gætter på at han skal til Istanbul, midtjylland eller al-ain.

Men jeg kender intet til ham, som spiller. Så er det en hvor vi skal krydse alt hvad krydses kan, eller?

THenry

Indlæg af THenry »

Ok. Jeg har ingen ide, om vi skal håbe på ham her. Jeg kender simpelthen ikke nok til niveauet i Irak og omegn. Han lader til at være det største talent på de kanter (og slog igennem i en meget tidlig alder), men om det er godt nok til, at han omgående kan løfte niveauet hos os, ved jeg ikke, men tvivler nok på det.

Der har været lidt snak om han i virkeligheden er ældre end de 18 år, der fremgår af hans pas, men det er jo også svært at sige, om det har noget på sig. https://ahdaaf.me/2017/12/12/the-iraqi- ... cbg_tz=120

Jeg synes i øvrigt, at det var en underlig fremgangsmåde, vi så i vinters fra hans lejr med de lækkede dokumenter, men det er måske mere normalt at gøre det på den måde i den del af verdenen?

Jeg tvivler på, at han bliver en angrebsprofil fra dag 1, og det er IMO det vi har behov for, hvis der skal hentes noget til angrebet. Vi har både Brumado og Dovbyk som unge talentfulde angribere, og vi har ikke behov for flere, hvor vi snakker om, at de har talent og potentiale til at blive gode om få år. Så hælder selv til, at det ikke vil være en katastrofe, hvis vi ikke får ham, men det er baseret på et spinkelt grundlag, da mit kendskab til både ham og irakisk bold er for ringe...

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Porto overvejer iflg nogle medier et bud på evander.
Første bud skulle være på 40 mil.

Gang det med 2 og vi kan snakke 😁

Jesper BW1100

Matjavsen skrev:
4. jun 2019, 11:40

BT her med nyheden. https://www.bt.dk/superligaen/medie-sto ... s-guldfugl

5 mio euro kan jeg ikke forestille mig vi sælger Evander for. Vi skal nok op og snakke 8-10 mio euro denne sommer imo.

Jesper BW1100

Ifølge et italiensk medie skulle vi have udvist interesse i den 25 årige italienske venstre back Tomasso Augello, som er på kontrakt i Serie B klubben Spezia:
https://www.tuttomercatoweb.com/serie-b ... ca-1254279

Kender ikke rigtig noget til manden, men ifølge linket skulle Sampdoria også være efter ham.
Han har 31 kampe i denne sæson i Serie B med 1 mål og 5 assists til følge. Hans klub Spezia endte på 6-pladsen og tabte tidligt i kvalkampene om oprykning.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jesper BW1100 skrev:
4. jun 2019, 12:39
Matjavsen skrev:
4. jun 2019, 11:40

BT her med nyheden. https://www.bt.dk/superligaen/medie-sto ... s-guldfugl

5 mio euro kan jeg ikke forestille mig vi sælger Evander for. Vi skal nok op og snakke 8-10 mio euro denne sommer imo.
Jeg tænker også min 10 mil Euro.
Også gerne en god videresalgsklausul

CasperA

Indlæg af CasperA »

Jesper BW1100 skrev:
4. jun 2019, 12:48
Ifølge et italiensk medie skulle vi have udvist interesse i den 25 årige italienske venstre back Tomasso Augello, som er på kontrakt i Serie B klubben Spezia:
https://www.tuttomercatoweb.com/serie-b ... ca-1254279

Kender ikke rigtig noget til manden, men ifølge linket skulle Sampdoria også være efter ham.
Han har 31 kampe i denne sæson i Serie B med 1 mål og 5 assists til følge. Hans klub Spezia endte på 6-pladsen og tabte tidligt i kvalkampene om oprykning.
Meget sjovt at de skriver, at vi er med i Champions League kvalifikationen. Bare vi var :D

Låst