Det handler ikke om hvorvidt nogle fans mener det er ude af trit med virkeligheden - det handler alene km, at klubben qua dens resultater har bragt sig i en situation, hvor alt andet end ambitioner om titler vil virke uambitiøst.
Når I nu så mener, at Steinlein burde melde andet ud, hvad er succeskriteriet så for FCM i næste sæson? Er det en 2. plads (sølvmedaljer) og evt. deltagelse i pokalfinalen? Vil, det være tilfredsstillende for jer? Det vil da være en lettelse for KA..
Der ligger jo en udmelding til KA om, at han skal til at tage sig sammen, når Steinlein melder offensivt ud - er det forkert, at også han får et forventningspres? Der lægges også et pres på Graversen, hvilket vel heller ikke er så dårligt? Iøvrigt melder Steinlein jo ikke ud, at ambitionerne skal indfries uden forstærkninger.
Det er, efter min mening, tydeligt at høre herinde, at janteloven har sin oprindelse i dette område...Steinlein opfører sig, efter min mening, præcis som en direktør for en fodboldklub fra Herning/Ikast bør gøre - hvis ikke der kan meldes offensivt ud her (områdets historie i betragtning), hvor kan der så..?
Tænker umiddelbart et konkret tiltag kunne være, at vi begynder at spille fodbold.
Jeg vil ende min søgen med blot at spørge:
Har klubben egentlig bragt sig i denne gunstige position situation på baggrund af resultaterne?
Er man ikke kun lige startet en kæmpe månelanding?
Skyder man ikke over skiven når man slutter så langt efter FCK som man i virkeligheden gør?
Hvorfor udebliver Europa?
Har man kvalitet nok på bolden og kan spille til 0 på udebane med den nuværende, og for den sags skyld tidligere trupsammensætning(er)? Evt i alle turneringer på en gang.
Sidste del af det spørgsmål er et rungende ‘nej’ ren faktuelt.
Og bliver hedens Herning nogensinde ligeså stor en attraktivitet som København?
Jeg synes de udmeldinger der oftest kommer gir flere spørgsmål end svar, og anerkender selvfølgelig de gode ting man værner om og udvikler i klubben, der er ikke en finger at sætte på det.
Det handler ikke om hvorvidt nogle fans mener det er ude af trit med virkeligheden - det handler alene km, at klubben qua dens resultater har bragt sig i en situation, hvor alt andet end ambitioner om titler vil virke uambitiøst.
Når I nu så mener, at Steinlein burde melde andet ud, hvad er succeskriteriet så for FCM i næste sæson? Er det en 2. plads (sølvmedaljer) og evt. deltagelse i pokalfinalen? Vil, det være tilfredsstillende for jer? Det vil da være en lettelse for KA..
Der ligger jo en udmelding til KA om, at han skal til at tage sig sammen, når Steinlein melder offensivt ud - er det forkert, at også han får et forventningspres? Der lægges også et pres på Graversen, hvilket vel heller ikke er så dårligt? Iøvrigt melder Steinlein jo ikke ud, at ambitionerne skal indfries uden forstærkninger.
Det er, efter min mening, tydeligt at høre herinde, at janteloven har sin oprindelse i dette område...Steinlein opfører sig, efter min mening, præcis som en direktør for en fodboldklub fra Herning/Ikast bør gøre - hvis ikke der kan meldes offensivt ud her (områdets historie i betragtning), hvor kan der så..?
Nu fremhæver jeg lige 2016/17 sæsonen. Her blev ingen af kravene til sæsonen opfyldt, men sæsonen blev stadig blåstemplet. Jeg er derfor ikke enig i påstand.
Vi startede skidt og sluttede skidt. Vores EL-kval var ikke imponerende. Det samme var ej heller vores pointsnit i mesterskabsspillet. Men pokalsejren gør det hele til en succes, og vi er jo en klub som heldigvis konstant søger udviklingen, vejen fremad, så jeg har masser af håb for den kommende sæson.