SL R36 FCM - Esbjerg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R36 FCM - Esbjerg

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis Nicolaisen skal spille mange kampe næste sæson, så skal han virkelig løfte sit spil. Kampen idag mod Efb var ikke god. Håber han kommer bag i køen i næste sæson eller bliver betydelig bedre, for skidt så det ud idag. Ved godt vi ikke har meget at spille for idag, sølvet har været sikret i lang tid, og Pokal guld, godkendt sæson, men på hjemmebane mod et godt spillende Efb, skal vi bare gøre det bedre. Håber den nye sæson starter godt og spillerne, er skarpe og gør en stor forskel og viser at, Fcm vil i gruppespil.

Paul Onuachu ryger i dette vindue ingen tvivl, derfor er han ikke på banen idag. Good luck ONUACHU !!!!
Håber det bedste for dig, og håber du kommer til at tjene kassen.

ben2han

Indlæg af ben2han »

kontinuiteten på holdet blev ødelagt i foråret, alt for mange opstillinger og folk ind og ud af holdet, ødelagde rytmen.

Jeg er enig i at RN ikke har niveauet til et tophold, nuvel han er dygtig med hovedet, men opspillet er langt under niveau, og han laver for mange fejl.

ES har set dårligt ud i foråret, men i pokalen var han dog god.

Alt i alt tror jeg holdet trænger til ferie, og man må håbe at ledelsen får de spillere man vil have ud, ud så hurtig som muligt, der er en masse udlejede spillere, som FCM ledelsen ligeledes må få en hurtig afklaring på.

Ledelsen må kikke ind ad, og det nytter ikke at en masse spillere som ikke har kunnet spille sig på i Fredericia, Horsens, holland og norge, skal til at vise om de er dem man skal satse på i europa, truppen skal ligge klar fra dag 1, og der er ikke plads til at talenter osv., skal have chancen i en opstart, hvor europa står for døren.

Så meget må ledelsen da have lært fra de sidste år. Alt andet er Fransk arrogance og uden for pædagogisk rækkevide

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

m.h.t. de udlejede spillere er det da ganske let. Sælg dem der aldrig vil slå igennem - for det må man da have fundet ud af - eller lad deres kontrakter løbe ud. Det er vel kun Reese og måske Torp der kan spille sig på holdet.

Efter sidste års katastrofale exit fra Europa råbte man på at man skulle geare holdet bedre til Europa. Det ved jeg ikke helt om man når - jeg tvivler, da jeg overhovedet ikke har set den kynisme der skal til i Europa.

974

Indlæg af 974 »

Noget af planen med nogle af de udlejede spillere var jo heller ikke at de partout skulle kunne spille sig på holdet i FCM!
Det gik jo også ud på at hvis vi købte dem for eks. 1 million, og hvis de så forbedrede sig, så kunne man eks. sælge dem videre for 2 efter en vis periode..
sådan erindrer jeg i hvert fald at fortællingen var :-)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Tiltrængt ferie, holdet virker træt over lang tid desværre, samt flere af spillerne har ikke haft hovedet med i foråret. Ka skal nu vise sit vær og sidde et tydeligt aftryk på holdet og dets spille stil/ formation. Hvis holdet står sidst i AUgust slået ud af et hold alla Malmø og statistikken i suppen er som her i foråret må ledelsen virkelig tænke over KA.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Lige kamp vi med lidt held havde fået mere ud af. Vi misser et par situationer i forsvaret. Overordnet synes jeg ellers vi har et stærkt og rutineret forsvar. Kurzawa kommer til at bringe meget offensivt. Evander kan kun blive bedre igen og Brumado viste god teknik i flere situationer og var meget tæt på at score 2 mål. Sparv leverede en fin indsats og JP en god kamp med kun få svipsere. Jeg synes vi står med et fint fundament til den nye sæson - også selvom Dal Hende og Paul sælges. Wikheim er vores stærke kort, ham skal vi gerne beholde i 2-3 år.

Besvar