Næh... det er jo ikke samme side. Eller tænker du at Joel så skal være backup på begge backpladser?6256 skrev: ↑20. maj 2019, 10:46Mon man også skal ligge det i det, at vi forsøger at satse på Nicholas Dyhr?
/Cortez
Næh... det er jo ikke samme side. Eller tænker du at Joel så skal være backup på begge backpladser?6256 skrev: ↑20. maj 2019, 10:46Mon man også skal ligge det i det, at vi forsøger at satse på Nicholas Dyhr?
Nicolas Dyhr er både venstre back og venstrebenet
Jeg synes Dyhr er et spændende bud på en offensive venstre wing back på den lange bane, men han er slet ikke klar til at være starter for os på den korte bane. Vi skal have en etableret spiller ind, når MDH formentlig bliver solgt til sommer. Jeg vil være godt tilfreds, hvis denne spiller bliver Kurzawa.6256 skrev: ↑20. maj 2019, 10:46Mon man også skal ligge det i det, at vi forsøger at satse på Nicholas Dyhr?
Det var også det jeg tænkte, at Dyhr skal være backup for Kurzawa. Ligesom Andreas Poulsen var det inden han røg til Tyskland. Om end han nok var længere fremme end Dyhr på nuværende tidspunkt.THenry skrev: ↑20. maj 2019, 11:32Jeg synes Dyhr er et spændende bud på en offensive venstre wing back på den lange bane, men han er slet ikke klar til at være starter for os på den korte bane. Vi skal have en etableret spiller ind, når MDH formentlig bliver solgt til sommer. Jeg vil være godt tilfreds, hvis denne spiller bliver Kurzawa.
Rilwan og Kraev forlader med stor sandsynlighed klubben.bobthebuilder_dk skrev: ↑21. maj 2019, 09:52Er der en med adgang som sådan i det store hele vil komme med indholdet af denne artikel?
Rilwan Hassan og flere andre FC Midtjylland-spillere fra »andet geled« er næppe i klubben i næste sæson.....
https://www.aoh.dk/artikel/graversen-gr ... nd?tdmv=R2
Brumado greb i hvert fald ikke chancen i går. Dovbyk var langt bedre. Lidt tur i den for ham, sp tror jeg, han bliver god.bobthebuilder_dk skrev: ↑21. maj 2019, 11:03Takker
Både til Svend og dig
Jeg vil ikke græde snot hvis det betyder et farvel til Rilwan-Kraev-George-Okosun ej heller Dal hende og Paul hvis de rigtige bud kommer!(+køber kurzawa)
Jeg håber dog at de køber en etableret målscorer til at tage over for Paul! Med Dovbyk og Brumado som 2. & 3. valg.
Rent sportsligt vil jeg heller ikke blive ked af det hvis Rilwan smutter, rent menneskeligt er det dog noget andet synes jeg. Synes faktisk han fortjener en forlængelse, om end en kort af slagsen, så han kan få sit statsborgerskab og komme ud og få sig et udenlands eventyr inden det er for sent.bobthebuilder_dk skrev: ↑21. maj 2019, 11:03Jeg vil ikke græde snot hvis det betyder et farvel til Rilwan-Kraev-George-Okosun ej heller Dal hende og Paul hvis de rigtige bud kommer!(+køber kurzawa)
Jeg håber dog at de køber en etableret målscorer til at tage over for Paul! Med Dovbyk og Brumado som 2. & 3. valg.
Helt enig! Jeg mener selvf. kun sportsligt! Humørbomben og klubmanden Rilwan vil i den grad blive savnet, hvis han eksempelvis skal en tur til sønderjyske eller lign.Benzo skrev: ↑21. maj 2019, 12:47Rent sportsligt vil jeg heller ikke blive ked af det hvis Rilwan smutter, rent menneskeligt er det dog noget andet synes jeg. Synes faktisk han fortjener en forlængelse, om end en kort af slagsen, så han kan få sit statsborgerskab og komme ud og få sig et udenlands eventyr inden det er for sent.bobthebuilder_dk skrev: ↑21. maj 2019, 11:03Jeg vil ikke græde snot hvis det betyder et farvel til Rilwan-Kraev-George-Okosun ej heller Dal hende og Paul hvis de rigtige bud kommer!(+køber kurzawa)