Er der ikke en af de 11 der kan tage et banner med, hvor der står at vi stadig har tømmermænd
Iøvrigt vildt med så mange der sidder over https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ma ... ruppen-her
Kunne være fedt hvis B holdet vandt
Jeg tænker næsten også, at det må blive en opstilling med fire bagerst. Ellers skal Sparv rykkes derned, men hvem skal så være på midten sammen med Evander. Sparv spillede vel også 120 minutter den anden dag.Ravnen skrev: ↑20. maj 2019, 16:20Det bliver da et spændende hold, uanset hvad.
Det ligner dog en udfordring hvis vi skal spille med tre i forsvaret, Nicolajsen og James er selvskrevne, men hvem skal være den tredie?
Ellers giver resten jo sig selv med Andersson, Kurzawa, Onyeka, Sparv, Evander, Mabil, Rilwan og George (eller Dovbyk)
Jeg tror, at det bliver Japhet Serry, der tager den sidste plads i midterforsvaret.Ravnen skrev: ↑20. maj 2019, 16:20Det bliver da et spændende hold, uanset hvad.
Det ligner dog en udfordring hvis vi skal spille med tre i forsvaret, Nicolajsen og James er selvskrevne, men hvem skal være den tredie?
Ellers giver resten jo sig selv med Andersson, Kurzawa, Onyeka, Sparv, Evander, Mabil, Rilwan og George (eller Dovbyk)
Jo min fejl.bifr05t skrev: ↑20. maj 2019, 19:01Kan vi ikke få noget kontinuitet på de her kamptråde navne? Det er super irriterende at standarden er helt væk.
Jeg foreslår selv:
Kamptråd: SL <sæson> R<rundens nummer> <Hjemmehold> - <Udehold>
Så denne kamp ville være:
Kamptråd: SL18-19 R35 BIF-FCM
Det ville gøre det så meget nemmere at navigerer forummet.
Ja. Så det også primært som 4-4-2 med diamant og i perioder veksler vi til 4-3-3 med Mabil på kanten. Jeg ved dog ikke, om vi er klar til at skrotte 3-mandsbagkæden. Det er en af vores styrker, og vi har mange penge bundet op i midtstoppere, og har antalsmæssigt en del af dem, så dagens opstilling kan godt bare være udtryk for det spillermateriale, der var til rådighed i dag.MFKM skrev: ↑20. maj 2019, 19:56Spændende om vores opstilling i dag skal ses som et udtryk for den nye Midtjylland opstilling?
Som jeg synes jeg har set den i dag ligner det:
Mikkel Andersen
Joel - James - Nicolaisen - Kurzawa
Cajuste
Onyeka - Evander
Mabil
Brumado - Dovbyk
Det giver bedre muligheder for en mere smidig udskiftning af Sparv/JP end den nuværende giver, da der er en mand mere inde midt på til at tage sig af det.
Med den her formation kan vi køre Cajuste/Sparv/(Måske JP mod de små modstandere) på 6'eren.
Samtidig kan en man som Onyeka blive spillet på sin efter min mening klart bedste plads som 8'er, ligesom Evander kan være sikret en plads som enten 8'er eller 10'er.
Det kan selvfølgelig også bare være et resultat af at det er de spillere der lige er til rådighed på dagen.
Jeg synes egentligt vi spiller og har spillet bedst i første halvleg, 2 ærgerlige mål de har fået - men flot kæmpet af drengene på banen.
Et lille staldtip må være rødt kort til James i 2. halvleg. Vi skal endnu længere frem, og han virker ikke til at have gearet ned efter sit første gule kort.