SL R33 OB-FCM
SL R33 OB-FCM
Jeg kunne ikke se en tråd, så jeg beklager hvis der allerede eksisterer én.
Re: SL R33 OB-FCM
Der er ihvertifald brug for en debat. Igen synes jeg at vi spiller uden passion. Vi har ikke haft et eneste skud på mål. Evander ude sammen med Kurzawa og Brumado. Hvorfor prøver man dog ikke med dem?
Spillet er helt ude i hampen. Det virker regressivt det der sker i truppen lige nu. Vores offensive spil fungerer slet ikke, og vi har kun en kamp mere tilbage før sæsonens vigtigste kamp mod Brøndby i parken.
Det er totalt til grin, det der foregår på vores hold, og sådan har det været hele foråret....
/Cortez
/Cortez
jeg bliver mere og mere bekymret vedr. KA, det er hans attitude/udstråling som mere minder om en ungdomstræner der er gået forkert.
Den sætning der: Vi har spillet en rigtig, rigtig dårlig 1. halvleg. Det er vi alle - ikke mindst spillerne - rigtig trætte af...
Har vi hørt den før i optaktskommentaren til 2. halvleg? Synes den virker bekendt.
/Cortez
Har vi hørt den før i optaktskommentaren til 2. halvleg? Synes den virker bekendt.
/Cortez
Så blev det 2-0 Der er styr på nul og niks. Ingen struktur ingen plan. Skidt skidt
Gnisten er helt væk...ikke unaturligt, når der reelt ikke er noget at spille for. Men stærkt bekymrende frem mod pokalfinalen.
Også fordi man gerne vil have Mabil og Wikheim i form inden.
Også fordi man gerne vil have Mabil og Wikheim i form inden.
-
mousebreaker
Nu kan jeg ikke se kampen, men det lyder unægtelig som en sætning sagt af KA. Kan høre dialekten for mig. Tænker han har bijob på højskolen. Spillerne sad nok og holdte hånd i pausen.
Giver os ikke mange chancer i den pokalfinale
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jakob Poulsen udskiftet...hvornår er der sidst sket?
Ditto! Fortryder efterhånden jeg skal med.mousebreaker skrev: ↑5. maj 2019, 19:14Nu kan jeg ikke se kampen, men det lyder unægtelig som en sætning sagt af KA. Kan høre dialekten for mig. Tænker han har bijob på højskolen. Spillerne sad nok og holdte hånd i pausen.
Giver os ikke mange chancer i den pokalfinale
/Cortez
Har sjældent set et FCM mandskab så ideforladt. Sviatchenko der slår ud med armene. Det her er krise.