Superligaen 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Lupus1999 »

Sidste chance for at give FCK gummi ben er nu.
En sejr i morgen, Brøndby finder løsningen og vinder i Parken og så tager vi FCK i Herning.

Så er der 5 point imellem os inden de sidste to, hvor FCK skal til Esbjerg og vi til OB, der kan det blive til 2 point, inden FCK møder FCN i parken og vi møder Esbjerg i Herning.
Kunne være endnu en historie til bøgerne, hvis vi snupper guldet og FCK får gummi ben.

Jeg tror på det - og det kommer til at ske.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lupus1999 skrev:
28. apr 2019, 20:56
En sejr i morgen, Brøndby finder løsningen og vinder i Parken og så tager vi FCK i Herning.

Så er der 5 point imellem os inden de sidste to, hvor FCK skal til Esbjerg og vi til OB, der kan det blive til 2 point, inden FCK møder FCN i parken og vi møder Esbjerg i Herning.
Kunne være endnu en historie til bøgerne, hvis vi snupper guldet og FCK får gummi ben.

Jeg tænker du skal spille Lotto næste weekend. Hvis det der scenarie kan udspille sig kan du sq også vinde 7 rigtige i Lotto! :lol:

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg spiller også gerne lotto, men jeg har en eller fornemmelse for at vi snupper guldet.

FCK har haft alle marginaler, og de har fået offside mål og vilde keeper redninger osv osv.
Nu må det altså vende.

Vi vinder de næste tre, og FCK taber de næste to, og så tænker jeg, at der kommer lidt gummi ben.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg håber da du har ret, men jeg er overbevist om at det er slut, FCK vinder guldet i år.
All-in på pokal-finalen.

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Lupus1999 skrev:
28. apr 2019, 20:56

Haha, det der er jo næsten kriminelt. Vi skal vinde vores sidste 5 og FCK skal tabe alle deres 4. Det er kun muligt i en fantasi-verden og jeg anser det som værende mindre end 1 % sandsynligt at netop alt flasker sig, med hele sæsonens resultater taget in mente. Dette FCK-holds resultater overgår jo alle tidligere mester-hold og jeg kan uden tøve udråbe dem som det bedste mester-hold nogensinde i Superligaens historie. Dét faktum at deres to mest scorende spillere tilsammen står noteret for 47 mål er jo decideret absurd, og burde aldrig kunne lade sig gøre.
Ps. I øjeblikket er FCK 21 mål bedre end os! Så selv ved pointlighed er det mere sandsynligt at AGF endelig vinder Champions League, end at vi bliver vidne til det vildeste comeback i dansk fodbolds historie.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:
28. apr 2019, 22:22
Jeg spiller også gerne lotto, men jeg har en eller fornemmelse for at vi snupper guldet.

FCK har haft alle marginaler, og de har fået offside mål og vilde keeper redninger osv osv.
Nu må det altså vende.

Vi vinder de næste tre, og FCK taber de næste to, og så tænker jeg, at der kommer lidt gummi ben.
Som vores egen Rasmus Ankersen også siger det, så er problemet, at held ikke udligner sig over en sæson.

Løbet er fuldstændig kørt i Superligaen. Den resterende del af sæsonen handler om at få nøglespillernes formkurver til at vende i positiv retning, gøre Paul så attraktiv som mulig til sommervinduet og så gøre alt for at vinde pokalen.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Når vi skriver om Pokalen her...er det vel også ok, at skrive om den her.

Vi blev mestre den 17. maj i 2015 og den 17. maj i 2018. Så den 17. maj i 2019???

Så ikke kampen i aften for en gangs skyld, men jeg kan sagtens følge, at spillerne stadig er ramt efter påskens skuffelse. Uanset om de er professionelle, så er alt fokus på St. Bededag.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Vi blev da ikke mestre d. 17. Maj 2018?

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Konsulen skrev:
29. apr 2019, 22:35
Vi blev da ikke mestre d. 17. Maj 2018?
Ups min hukommelse er helt galt. Det var den 21. maj. vi vandt mesterskaber.

Så jeg trækker min kommentar tilbage.

Sorry.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Så er det vel på sin plads at sende et stort til lykke til FCK med mesterskabet. Er fint tilfreds med at det ikke sker på Mch, når det nu skal være.

Det er godt nok blevet stille herinde...er fansene også ramt?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Acebone skrev:
29. apr 2019, 22:00
Lupus1999 skrev:
28. apr 2019, 22:22

Nu må det altså vende.

Som vores egen Rasmus Ankersen også siger det, så er problemet, at held ikke udligner sig over en sæson.

Løbet er fuldstændig kørt i Superligaen. Den resterende del af sæsonen handler om at få nøglespillernes formkurver til at vende i positiv retning, gøre Paul så attraktiv som mulig til sommervinduet og så gøre alt for at vinde pokalen.
Selvfølgelig er det rigtigt at heldet ikke udligner sig over en sæson (eller to), men det ligner da at variansen er ved at udligne en smule af det svineheld vi havde sidste forår (vi var også dygtige til at forpagte heldet skal siges). Held eller uheld har dog ikke været udslagsgivende for mesterskabet i denne sæson. Det har kvalitet og omtanke på banen.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Flemse

Indlæg af Flemse »

Som en ekstra bonus betyder FCK's nederlag i søndags, at de nu maksimalt kan tangere vores 85 point fra sidste sæson (dog med en bedre målscore) :P

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Og så lavede AGF lige en total kopi af vores tre udekampe mod OB og 2xEsbjerg med at lukke mål ind i sidste minut, selvom man har bolden og reelt kan øge føringen.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Nå, det ser ikke ud til at vi får vores rivalopgør tilbage til næste sæson, Viborg er så ringe de ikke engang kan slå Hobro..

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

https://www.bt.dk/fodbold/superligaen-d ... -loerdagen

Så er der nyt om superligaen. Vi aflyser simpelthen det mest attraktive spilletidspunkt overhovedet, set fra tilhængernes synspunkt, men vi holder fast i mandags kampe... Det synes jeg godt nok er en sølle omgang..

Besvar