Har gjort det i meget lang tid.. !!!!! Nu har jeg nu lov til at gør dem til grin!! Det er på tid at gør dem til grin, for de skal fandeme fat at de har brænde deres egen røven uden at opdaget at det er grundige noget galt med det hele.. Så vil jeg bestemt gøre dem til grin..
SL R32 FCN-FCM
Re: SL R32 FCN-FCM
Kan du ikke se.. Jeg troede at du havde opdaget det længe før steinlein kunne se..??FCM2000 skrev: ↑29. apr 2019, 20:00Ja jeg ser netop det samme, det er alarmerende at gejst og engagement er forsvundet, for det her stikker dybt.
Er truppen for stor ? har nogle spillere for lang snor, mens andre måske har kort snor.
Jeg forstår ganske enkelt ikke at man holder hånden over spillere som lever på deres fortid, her tænker jeg på spillere som Poulsen, sparv, dal hende, i det hele taget forstår jeg ikke det her forår, hvor spillere ryger ind og ud af holdet, nogle er langt fra formen.
Hvor meget skal vi ligge i, at Onuachu ikke fejrede sit mål?
Det er svært at vide med ham, men han jublede knapt heller anden gang.
Men det der tæller mest er at han scorer, trods alt.
Men det der tæller mest er at han scorer, trods alt.
Nu stikker det da helt af, kort til højre og venstre
Vidste ikk at tandløs ulvene filosofiløs flok cirkus kunne bider igen 

Tydeligt er.....
kunne jeg godt se der var to ting der betyder meget. Er at det er enten bestyrelsens egen skyld eller cheftræners skyld at hold går middelmådig periode.. Må kun skyldes af to årsager, er at den er noget galt med konceptet som bestyrelse har skabt, og køber sandsynligvis forkert spiller som ikke passer ind til koncept.
Eller cheftræner bruger spiller på forkert måde som evt passer ikke ind til koncept..
Hvis alt i alt passer ind så burde vi havde haft flere point på kontoen..
Det er en godt eksempel på fc Nordsjælland med lav økonomisk og lav niveau klarer sig ganske enkelt utrolig pragtfuld i superligaen, jeg bliver imponerende næsten hver sæson af fc Nordsjælland.. Men hader bare så voldsomt at WHY det ikke går også over til fc midtjylland selvom vi har muskler at spille med..?!?!?!?!
kunne jeg godt se der var to ting der betyder meget. Er at det er enten bestyrelsens egen skyld eller cheftræners skyld at hold går middelmådig periode.. Må kun skyldes af to årsager, er at den er noget galt med konceptet som bestyrelse har skabt, og køber sandsynligvis forkert spiller som ikke passer ind til koncept.
Eller cheftræner bruger spiller på forkert måde som evt passer ikke ind til koncept..
Hvis alt i alt passer ind så burde vi havde haft flere point på kontoen..
Det er en godt eksempel på fc Nordsjælland med lav økonomisk og lav niveau klarer sig ganske enkelt utrolig pragtfuld i superligaen, jeg bliver imponerende næsten hver sæson af fc Nordsjælland.. Men hader bare så voldsomt at WHY det ikke går også over til fc midtjylland selvom vi har muskler at spille med..?!?!?!?!
-
mousebreaker
Lige kommet ind ad døren fra arbejde. Kan se vi vandt og at Onuachu fik hul på bylden og at MDH havde to assists (er det ikke første gang han assisterer to gange i een kamp?). Så formoder det var dødbolde.
De hurtige bulletiner fortæller dog at vi ikke så gode ud. Dvs 2019-trenden fortsætter tilsyneladende.
Hvad er jeres oplevelse af kampen. Gode præstationer fra hvem?
De hurtige bulletiner fortæller dog at vi ikke så gode ud. Dvs 2019-trenden fortsætter tilsyneladende.
Hvad er jeres oplevelse af kampen. Gode præstationer fra hvem?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det var virkelig skuffende indsats de første 45 min. og ligeså ræddeligt som resten af 2019. Har godt nok været et dårligt år spillemæssigt, indtil nu. FCN var bedste hold set overall og var ligeså gode som FCM i flere momenter 10 mod 11, men manglede lige det sidste held. Bare generelt skuffende indsats, selvom kampen var næsten uden betydning.
Jakob Poulsen bliver virkelig udstillet igen i dag. Han kan slet ikke følge med i boldomgang, med- og modpres. Få nu købt en ny playmaker til næste sæson, hvis ikke Evander kan tage over.
Jakob Poulsen bliver virkelig udstillet igen i dag. Han kan slet ikke følge med i boldomgang, med- og modpres. Få nu købt en ny playmaker til næste sæson, hvis ikke Evander kan tage over.
Skulle jeg stopper med at sige min mening? Ærlig mening, sarkasme mening, dele mening, bliver jeg altid ALTID kritisere for den jeg skriver.. Ja og hvad så?!?!?! Hvis nogen støtter for gruppen af fcm's fan skare. Og hører deres mening og respektere deres mening som de står for den samme klub FCM!! Eller prøver du / de splittet fan skaren?? Så er jeg hammerende riv ligeglade med om du synes at jeg lukker lort ud. For det er jo sandt alligevel hvad jeg skriver..
Jeg er rimelig sikker på at folk ikke gider hører din mening, da den virker som konstant bygget på data fra FIFA manager.henker skrev: ↑30. apr 2019, 00:00Skulle jeg stopper med at sige min mening? Ærlig mening, sarkasme mening, dele mening, bliver jeg altid ALTID kritisere for den jeg skriver.. Ja og hvad så?!?!?! Hvis nogen støtter for gruppen af fcm's fan skare. Og hører deres mening og respektere deres mening som de står for den samme klub FCM!! Eller prøver du / de splittet fan skaren?? Så er jeg hammerende riv ligeglade med om du synes at jeg lukker lort ud. For det er jo sandt alligevel hvad jeg skriver..
Du er ikke i stand til at lave en klar argument får din holdning.
Du er konsekvens negativ, hovedsageligt aktiv når det går skidt. Så jeg tror faktisk at der er en del der ikke betragter dig som en fan.
Jeg ville personligt have blokeret dig får længe siden, men er desværre nød til at læse dine indlæg, selvom jeg konstant finder dem totalt intetsigende.
Personlig holdning
Hvornår er man 'fan'?admin 3 skrev: ↑30. apr 2019, 06:45Jeg er rimelig sikker på at folk ikke gider hører din mening, da den virker som konstant bygget på data fra FIFA manager.henker skrev: ↑30. apr 2019, 00:00Skulle jeg stopper med at sige min mening? Ærlig mening, sarkasme mening, dele mening, bliver jeg altid ALTID kritisere for den jeg skriver.. Ja og hvad så?!?!?! Hvis nogen støtter for gruppen af fcm's fan skare. Og hører deres mening og respektere deres mening som de står for den samme klub FCM!! Eller prøver du / de splittet fan skaren?? Så er jeg hammerende riv ligeglade med om du synes at jeg lukker lort ud. For det er jo sandt alligevel hvad jeg skriver..
Du er konsekvens negativ, hovedsageligt aktiv når det går skidt. Så jeg tror faktisk at der er en del der ikke betragter dig som en fan.
Jeg ville personligt have blokeret dig får længe siden, men er desværre nød til at læse dine indlæg, selvom jeg konstant finder dem totalt intetsigende.
Personlig holdning
Jeg er selv ret negativ overfor det, jeg har set hele foråret og lange tider under Thorup. Specielt er jeg stadigt mega skuffet over, at FCM er så dårlige i Europa. Særligt de tabte kampe til Limassol, Astana og Malmø. Er jeg så ikke fan?
Jeg synes da henker stiller et reelt spørgsmål, for hvad er egentlig vores spilfilosofi og taktik? Jeg er med på, at vi er inde i en dårlig periode og det hele ikke lige kører for tiden, men jeg synes det er et reelt spørgsmål (omend det godt kunne stilles mere direkte end pakkes ind i sarkasme). I går ser vi jo (igen) en Evander falde fuldstændigt ud, samt (igen) en Polle, der ikke kontrollerer særligt meget. En boldbesiddelse på 27% efter 20 min. Og når vi erobrer bolden bliver det en lang bold op på Paul, ned i frimærket eller afleveringer, der bliver spillet bagud for derefter at blive en lang bold fremad. Det er også fint nok, når det ikke lige kører spillemæssigt for tiden, men jeg leder også stadigt efter plan A, B og evt. C, men har svært ved at finde den. Vi har hele foråret haft svært ved at styre og kontrollere kampene og lukke dem og spille klogt og professionelt (som vi gør til sidst i går) - det bliver sådan noget hovedet under armen fodbold. Så jeg synes egentlig det er et reelt spørgsmål. Og jeg håber, at I der taler om, at KA er mere ambitiøs og ved at tage os til næste niveau, har ret, og at det vi ser pt. er, at vi er i gang med at træde et skridt tilbage for forhåbentligt at gå to eller tre skridt frem.
Men at gå som langt som ikke at betragte henker som fan, så hopper kæden af for mig, og det vil jeg ikke tages til indtægt for (jeg er med på at du skriver 'en del')
Transfertråden og forslagene til mulige køb, er jeg enig i, at der mangler argumenter og realisme i forslagene, hvilket jeg også synes du burde tage til efterretning, henker.
Der er jo også tidligere blevet skrevet i transfertråden, at man gerne må have en kilde/link til det forslag man kommer med, og det gælder jo alle brugere, så hermed en opfordring givet videre.
- Simon
Det tager du grundig fejl..admin 3 skrev: ↑30. apr 2019, 06:45Jeg er rimelig sikker på at folk ikke gider hører din mening, da den virker som konstant bygget på data fra FIFA manager.henker skrev: ↑30. apr 2019, 00:00Skulle jeg stopper med at sige min mening? Ærlig mening, sarkasme mening, dele mening, bliver jeg altid ALTID kritisere for den jeg skriver.. Ja og hvad så?!?!?! Hvis nogen støtter for gruppen af fcm's fan skare. Og hører deres mening og respektere deres mening som de står for den samme klub FCM!! Eller prøver du / de splittet fan skaren?? Så er jeg hammerende riv ligeglade med om du synes at jeg lukker lort ud. For det er jo sandt alligevel hvad jeg skriver..
Personlig holdning
Hvorfor skal man være herinde for at give en soleklar argumenter for at jeg skal kunne være kloge Åge for at kunne være med til denne gruppe??? mener du så at de lav mennesker måske en syndrom down skrive dårlig dansk. Bliver du eller de andre fordømmende, kunne de jo ikke bare vide hvis person det er,
Det er den hvad jeg har opdager for længe siden og så også at nogen skrive herinde.. Det væmmes jeg voldsomt over.
Jeg skriver bare dårlig.. JA!!! det tør jeg godt indrømme. Men jeg tør også at dele hvad jeg tænker.
Du er simpelthen nødt til at være en gode lederrolle og støtte alle herinde og opmuntrende dem til at ønsker fcm det bedst. Og du kunne jo også beder andre om at lad være med at være for personlig hezt mod personer herinde bare fordi de eller jeg dele tanker om fcm herinde. Selvom de måske ikke giver 100 % argumenter Desuden fortsætter jeg indtil jeg vinder deres respekt.
Det baser ikke altid på fm. Det er absolut min fan klubben. Desuden er jeg rivende ligeglad med om folk gider ikke hører på mig.
Og flot at du gider læse min indlæg, da du er jo ansat til.
er det ikke bedre at vi fortsætter med at tale om fodbold?!? eller skal jeg først beder om det??
Så stop med at hezt mod mig og mod de andre..