SL R32 FCN-FCM
SL R32 FCN-FCM
Jeg har taget mig selv den frihed at lave en kamptråd, da jeg ikke kunne finde én.
Superligaens runde 32:
Det Praktiske:
Tid: Mandag d. 29/04 kl. 19.00
Sted: Right to Dream Park
Medie: TV3 Sport
Truppen til kampen kan findes på:
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... jaelland-2
Superligaens runde 32:
Det Praktiske:
Tid: Mandag d. 29/04 kl. 19.00
Sted: Right to Dream Park
Medie: TV3 Sport
Truppen til kampen kan findes på:
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... jaelland-2
-
Fodboldfan
Re: SL R32 FCN-FCM
Lad os i det mindste se noget ordentligt spil. Nu har vi jo ikke noget at miste mere. Men heller ikke noget at vinde, så det kan være spillerne ikke gider mere for i år 
Håber at se nogle nye ansigter på banen.
Fodboldfan skrev: ↑29. apr 2019, 18:03Lad os i det mindste se noget ordentligt spil. Nu har vi jo ikke noget at miste mere. Men heller ikke noget at vinde, så det kan være spillerne ikke gider mere for i år
Desværre....
KA sagde i et eller andet sted i net at han vil kommer kun med fysisk med iaften. Da han vidste (vi også) godt forvejen at vi har kun fysisk og dødbolde på os.. Og andet kan vi ikke bare finde ud af.. Jeg frygter mest for at vi gør os selv til grin i europæisk turnering i næste sæson..
I følge https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/st ... jaelland-2 stiller vi igen med en 3-4-3 opstilling.
FC Midtjyllands startopstilling:
Jesper Hansen, Manjrekar James, Erik Sviatchenko, Alexander Scholz, Joel Andersson, Jakob Poulsen, Tim Sparv, Marc Dal Hende, Frank Onyeka, Paul Onuachu, Evander.
Bænken:
Mikkel Andersen, Rasmus Nicolaisen, Rafal Kurzawa, Ayo Okosun, Awer Mabil, Gustav Wikheim, Junior Brumado.
FC Midtjyllands startopstilling:
Jesper Hansen, Manjrekar James, Erik Sviatchenko, Alexander Scholz, Joel Andersson, Jakob Poulsen, Tim Sparv, Marc Dal Hende, Frank Onyeka, Paul Onuachu, Evander.
Bænken:
Mikkel Andersen, Rasmus Nicolaisen, Rafal Kurzawa, Ayo Okosun, Awer Mabil, Gustav Wikheim, Junior Brumado.
-
Densestar7430
Onuachu og Frank er løbet i offside 3 gange på de første 9 minutter og har også lavet noget der ligner 3 frispark.
Mangel på spilintelligens?
Mangel på spilintelligens?
Det er godt nok deprimerende. Det har været et slattent forår.
Nu er det jo heller ikke fordi KA belønner spillere der gør det godt, eller straffer de der ikke gør det ok. Startopstillingen gives jo på gamle præstationer, og ikke på dagsformen.
Vi ligner virkelig et hold, der har tabt alt gejst og engagement.
Overværede opvarmningen på stadion- er du gal det var slatten. Ingen gejst, ingen attitude.
Det skal der laves om på.
Overværede opvarmningen på stadion- er du gal det var slatten. Ingen gejst, ingen attitude.
Det skal der laves om på.
Wow sikken miraklet at KA og Poulsen lykkedes at dirigere cirkus idag uden filosofi.. Jeg er rigtig imponerende!!! 

øv skulle have været kommet til denne cirkus..
Henker
Kan du evt. lukke røven med dit sarkastiske pis, og komme med noget brugbart?
Kan du evt. lukke røven med dit sarkastiske pis, og komme med noget brugbart?
Ja jeg ser netop det samme, det er alarmerende at gejst og engagement er forsvundet, for det her stikker dybt.
Er truppen for stor ? har nogle spillere for lang snor, mens andre måske har kort snor.
Jeg forstår ganske enkelt ikke at man holder hånden over spillere som lever på deres fortid, her tænker jeg på spillere som Poulsen, sparv, dal hende, i det hele taget forstår jeg ikke det her forår, hvor spillere ryger ind og ud af holdet, nogle er langt fra formen.