SL R31 FCM-Brøndby
Re: SL R31 FCM-Brøndby
Jeg har ikke påstået James er bedre end Erik - tværtimod synes jeg ikke Erik skulle være sat af..
Vores bedre udtryk i denne kamp, skyldes givetvis også manglende kvalitet hos modstanderen. Brøndby ser på ingen måde organiseret og skræmmende ud
Vores bedre udtryk i denne kamp, skyldes givetvis også manglende kvalitet hos modstanderen. Brøndby ser på ingen måde organiseret og skræmmende ud
Fuck KA ligner en der har givet op - på tv-billedet
Senest rettet af Konsulen 22. apr 2019, 19:39, rettet i alt 1 gang.
Endnu engang kan vi se hvor stort et tab Thorup er.
Scholz har virkelig ikke været heldig med de blokeringer 
-
mousebreaker
Nej jeg skrev heller ikke at du sagde det
Du spurgte om de der mente James var bedre end Erik stadig mente det. Det var til det jeg nævnte at det var uintelligent at sige James var bedre efter et par kampe.
Utur vi er bagud trods alt. Igen har vi os selv at takke. Heldigvis er der lang tid til pokalfinalen for hvis det var i næste uge så ville det være svært at finde optimisme. Alt for mange fejl bagude og ingen effektivitet i angrebet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
De første to år under Thorup var decideret brutale at komme igennem. Han var fremragende sidste forår med de betingelser han havde. Det KA vil, er dog en hel del mere ambitiøst og svært end det primitive spil Thorup stod for. Jeg er dog heller ikke imponeret og gruer allerede for hvad der sker til august.
Den flotte start KA fik skal man ikke glemme blev lavet på Thorups arbejde. Foråret er naturligvis KAs ansvar. Det der bekymrer mig er at vi er så ineffektive og har så lidt kvalitet bagude med de stoppere vi har. Det er ikke systemets skyld. Jeg tænker det er træningen der har fejlet, hvordan skal man ellers forklare alle de simple tekniske fejl der bliver begået igen og igen. Det er bekymrende.
Poulsen må på bænken. Han bidrager med ingenting og hans dødbolde er helt væk
Senest rettet af mousebreaker 22. apr 2019, 19:51, rettet i alt 1 gang.
Ja KA har sgu ikke leveret - ville næsten også have været for let, blot at erstatte en guldtræner med en intern U19 træner. Han virker ikke som en der har en plan med truppen, spillet eller opstillingen
mousebreaker skrev: ↑22. apr 2019, 19:45De første to år under Thorup var decideret brutale at komme igennem. Han var fremragende sidste forår med de betingelser han havde. Det KA vil, er dog en hel del mere ambitiøst og svært end det primitive spil Thorup stod for. Jeg er dog heller ikke imponeret og gruer allerede for hvad der sker til august
[/quot
Er helt uenig. Han bragte os videre fra gruppespil i Europa league før guldsæsonen.
Det der sker her, er under alt kritik. Vi har fået 5 point i mesterskabslutspillet ud af 15.
Så snakker KA om små ting der laves om fra kamp til kamp. Jeg er ikke fan.
-
mousebreaker
Hvornår har vi sidst tabt to gange i træk i superligaen
-
mousebreaker
Tænk sig Brøndby ved hvordan de skal gå til hjørneflaget dybt i overtiden. Hvem mon kunne lære af det?
Hold da kræft for KA og Poulsen dirigere hold såå skidt!!! Fyr dem begge to!!! For helvede!!!
Jeg synes det her er skræmmende, ikke nederlaget men spillernes attitude, Paul virker mere fokuseret på african nation cup, end på FCM, spillerne skiftes ind og ud af holdet, der mangler kontinuitet og det her går ikke.
Det begynder at ligne en krise det her for FCM.
Mange af spillerne virker ikke i form, det har stået på lige fra opstarten i januar, det peger på KA men det peger på hele trænerstaben bak og priske.
Der er noget der ikke er i balance.
Taber KA pokalen, kan man begynde at snakke om fyring, i Brøndby er Retov en midlertid løsning, og spørgsmålet bliver om KA ikke også er det, hvis pokalen ryger.
Det begynder at ligne en krise det her for FCM.
Mange af spillerne virker ikke i form, det har stået på lige fra opstarten i januar, det peger på KA men det peger på hele trænerstaben bak og priske.
Der er noget der ikke er i balance.
Taber KA pokalen, kan man begynde at snakke om fyring, i Brøndby er Retov en midlertid løsning, og spørgsmålet bliver om KA ikke også er det, hvis pokalen ryger.
Holdet er totalt f****d up nu. Det er frit fald. BIF er ikke bedre end gf eller Vejle.....
Den er desværre helt helt gal.....
Den er desværre helt helt gal.....
Igen har Brøndby marginalerne i Herning. Har se andre chancer i anden halvleg end ikke-chancen der giver mål?
Når det er sagt, er særligt det sidste kvarter stærkt bekymrende. Vi får sæet ikke lagt et tryk, og både spillere og trænere lige nogle der har givet op.
Paul SKAL sælges til sommer, og Poulsen skal erstattes. God kamp ad Sparv igen.
Når det er sagt, er særligt det sidste kvarter stærkt bekymrende. Vi får sæet ikke lagt et tryk, og både spillere og trænere lige nogle der har givet op.
Paul SKAL sælges til sommer, og Poulsen skal erstattes. God kamp ad Sparv igen.