SL R31 FCM-Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

SL R31 FCM-Brøndby

Indlæg af THenry »

Superligaens runde 31

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 22/04 kl. 18.00
Sted: MCH Arena
Medie: TV3 plus, men der er brug for dig på stadion ;)

Karantæner:
Brøndby: Paulus Arajuuri
Midtjylland: Ingen

Skader:
Midtjylland: Korsmár, Riis og Dovbyk
Brøndby: Ingen anelse

Bud på start XI'er:

Hansen
Kian-Erik-Scholz
Døhr-Sparv-Polle-Kurzawa
Frank-Paul-Mabil

Jeg tænker, at der kan komme lidt rotation, da det er 3. kamp i samme uge, men som altid er det svært at forudesige.

Det er en vigtig kamp. Særligt fordi det kunne være fedt at sætte Brøndby på plads inden pokalfinalen!

mousebreaker

Re: SL R31 FCM-Brøndby

Indlæg af mousebreaker »

Jeg tror ikke Døhr starter. Han har lige været i pressen hvor han truer med sommerskifte hvis han ikke får mere spilletid. Det diskvalificerer ham da det vil være et dårligt signal at sende til dem
der ikke er startere.
Han har dog fortjent starten når man tænker på den ros han modtager for sin træning og Joels bratte formnedgang.
I den korte tid KA har været chef har det lugtet af at han er en mand der kører på det “sikre”. Det vil sige samme opstilling fra gang til gang hvis muligt, sene udskiftninger medmindre det er påtvunget. Faktisk vil jeg ikke blive overrasket hvis vi ser ham gennemføre en kamp uden udskiftninger i denne sæson.
Så jeg tror på genvalg fra FCK kampen, muligvis med en udskiftning af Onyeka på top til fordel for Wikheim eller Mabil. Jeg tror dog på Onyeka som starter da han bedre kan hjælpe midtbanen når det er påkrævet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det har længe lugtet af en bænk til Joel, og jeg tror derfor på en start til Døhr.

Alternativt, så tror jeg på et systemskifte, som vi så i slutningen af kampen mod FCK.

Jesper Hansen
Døhr, James, Scholz, Kurzawa
Sparv, Poulsen, Evander
Wikheim, George, Frank

Synes ikke Paul har leveret, så ud på bænken med ham. George kommer frem til chancer og er piv farlig. Det er et spørgsmål om tid før han rammer målet.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg håber at vi vender tilbage til det gamle system med Wikheim og Mabil på kanterne.

Ellers siger min mavefornemmelse at vi får en stor kamp i morgen, vejret bliver knaldgodt og vi banker BIF gule og blå ;-)

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Tror det bliver en lidt mærkelig kamp, hvis FCK inden har vundet mod FCN, hvilket jeg helt klar forventer, de gør.

Er bange for, at fokus er rettet mod 17. Maj.

Er også frustreret over de sene udskiftninger i kampene.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Udover tre point så håber jeg på at vi for første gang i 2019 spiller en god fodboldkamp over 90 minutter.
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

WBW

Indlæg af WBW »

Mit ønske til startopstillingen er således:

Hansen
Hansen-James-Scholz
MDT-Poulsen-Sparv-Kurzawa
Frank-Paul-Wikheim

henker

Indlæg af henker »

Jeg er ligeglad med superligaen nu, da vi er sikre til sølv. Og jeg har miste troen på guld. Dog vi skal bare vinde pokalen finalen, så er jeg tilfreds med denne sæson.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

FCK foran med 2 i Farum halvvejs.
Nu er det vist med at bruge kampene frem mod pokalfinalen fornuftigt. Få givet spillere som Mabil og Wikheim masser af spilletid. Specielt en spiller som Wikheim har tidligere haft brug for flere kampe i rap for at ramme topform. Værd at satse på for rammer han den er han uhyggelig.
Vi er nødt til at få mere kvalitet ind i vores spil. Jeg ved ikke hvad de arbejder på til træning, men de kunne passende starte med at lave afleveringer på 3 meter eller derover ;)
Udover titlen så giver pokalen også bedre betingelser til august i europæisk sammenhæng

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Der skal virkelig ske noget radikalt i spillertruppen på nuværende tidspunkt, hvis ikke vi igen skal forlade Parken uden et trofæ. Jeg er af den holdning at formationen er helt hen i vejret i forhold til hvad spillermaterialet er til.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ret bekymrende at vi hele foråret har haft store problemer med kvaliteten og udtrykket i vores spil. Jeg synes sidstnævnte er på plads fra start idag. Fornøjelse at se aggressiviteten og presspillet fra start.

Bekymrende at vi på 7 minutter har set vores bagerste mand tæt på forære en friløber.

1-0 MDH - tak for det

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

1-1
Jeg mangler ord for hvad der skete i den situation. Shit hvor er vi elendige defensivt. Tager man vores spilleres CV i betragtning så er det decideret skræmmende det der foregår

henker

Indlæg af henker »

Hvad sagde jeg før.. Det duer aldrig at have tre centrale boldspillende forsvar samtidig 2 wingback.. Sikken stor huller i forsvarfront..

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

mousebreaker skrev:
22. apr 2019, 18:17
1-1
Jeg mangler ord for hvad der skete i den situation. Shit hvor er vi elendige defensivt. Tager man vores spilleres CV i betragtning så er det decideret skræmmende det der foregår
Jeg er ret bekymret for kemien og selvtilliden i truppen. Vores formation er heller ikke noget at råbe hurra for, det virker simpelthen som om at de andre klubber har læst vores spil i de sidste par kampe.
Jeg så gerne et snarligt systemskifte, gerne med to mand på top, da Onuachu ikke har kunne løfte det alene her i foråret.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Sparv og Poulsen får ikke sat sig på midten, igen igen igen

Besvar