Inden alle går i selvsving

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Inden alle går i selvsving

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vil da håbe at det måske snarere får spillerne til at tage sig lidt sammen. Selvfølgelig er det svært for os at stå på lægterne uden at komme af med sine arrige udtryk over spillerne specielt en dag som idag. Jeg skal da også være den første til at indrømme at jeg bandede en del over bla. Lindquist og Hansen idag, det var sku bare ikke acceptabelt, at man ikke kan lave ordentlige pasninger, men det var vel meget generelt for næsten alle spillerne idag. Derimod syntes jeg det er ærgeligt at der blev råbt af Rasmussen, han kunne ikke gøre mere for holdet en hvad han gjorde, da slet ikke med DET forsvar, jeg er nok også en af dem der heller ser Tidman på posten, men idag var en godkendt indsats af A.R. den mest håbløse idag, er efter min mening vores træner, tror aldrig jeg har set et superliga hold der var så let at læse, sideskift på sideskift på sideskift resulterende i indlæg, vær dog lidt opfindsomme... De eneste tidspunkter vi var farlige på, var hvis nogen tog løbet ind i banen, så blev OBs forsvarere sku overraskede, eller udfordrede med løb til baglinien som bla. Pimpong gjorde.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Er sådan et sæsonkort ikke personligt???

Henrik Christensen

Indlæg af Henrik Christensen »

Nej det er det ikke, man må meget gerne udlåne det til en anden.

Men tro mig jeg har det skide dårligt, at låne mit kort ud til andre, der således får en gratis kamp på eksempel vis min regning.

Jeg er FCM fan og det håber jeg min substitut også er, men er den måske en der bare pifter har jeg det umådeligt dårligt.

Men anyway, min plads var således ikke to.

Anni

Indlæg af Anni »

Jannick skrev:
-------------------------------------------------------
> "Jeg hørte nogle få fans begynde på at synge nogle
> sange, men droppede det, da der ikke var nogen der
> GAD at synge med!"
>
> Måske droppede DE det, fordi DU ikke sang med.
> Hvorfor sang du ikke bare med? Det kunne jo være
> der var 20, der stod omkring dig, der tænkte det
> samme. Men det er selvfølgeligt nemmere at pege af
> de andre. Men ja det var ringe, akkurat ligesom
> spillet.
>
> Jannick

Hvis det var de sange, du mente med, FCM i første division m.m., så syntes jeg, at man er er en utrolig dårlig fan der synger med på det.

Ved I hvad? Så dårlig spillede de sgu heller ikke!

Men ok, man er kun fan, hvis ens hold vinder...nogen skal da tabe, og det gjorde vi i aften.

Med fare for at blive haglet ned, I er fandme nogle dårlige fans..

Anni/ I medgang og modgang

YahooSeeker [Bot]

Henrik, hvorfor kom du egentlig ikke derind ? -Det kan ikke passe at du ikke havde tid, når du så den i TV!

Henrik Christensen

Lasse.

Det kan lyde som en ekstrem dårligt undskyldning.

Jeg har 2 børn 3½ og 5 ½ år. Fruen er nu lige startet på gymnastik her i vintermånederne, og ingen pasningsmulighed.

Tro mig jeg ville gerne være på SAS Arena men der er desværre hjemlige sysler der skal foretages når man er slut treidverne...

YahooSeeker [Bot]

Hehe. Okay! Godtaget! ;-)

Henrik Christensen

Jamen, nu er de jo smidt i seng og nu har man så lige tid til at drøfte vores relative dårlige spil og situation her på grave blab´ndt mange venner.

Men I am back når vi møder de røde fra Silkeborg..

YahooSeeker [Bot]

Godt. Jo flere jo bedre!
Så skal vi godt nok også have point fra dem!

Jannick

Indlæg af Jannick »

Nu mente jeg generelt og det var da også sådan jeg forstod Lasses indlæg. Nogle er bange for at synge fordi siddemanden ikke synger og det er det jeg ser som en del af problemet. Det kunne jo være at siddemanden begyndte at synge med, hvis man selv sang med eller måske startede en sang.

Ja, jeg sang med på "1. division er vores drøm" og hvis du mener jeg er en dårlig fan pga. det, så dig om det.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Henrik Christensen:

Du sidder og klager over, at ikke nok fans møder op, men du mødte jo ikke selv op, så derfor kan du ikke tillade dig at klage.

Desuden skal det nævnes at kampen spilles kl 6 om aftenen. En onsdag aften hvor mange folk er trætte efter arbejde. Personligt havde jeg selv svært ved nå frem til stadion da jeg også skulle tænke på skole osv. Så jeg synes det er svagt at klage over det.

Dog ville det være i orden at klage over selve fanklubben, som bu'er og råber "første division" efter holdet.

Brian

Indlæg af Brian »

Henrik gør da det rigtige, da han overlader sæsonkortet til en anden, og derved er han sæde ikke tomt. På den måde, kan vi også få nogle på stadion, som måske ikke normalt ville komme derud. Og det kan jo fænge...(måske ikke lige idag).

Og at buhe og synge første division er sgu ikke go´ stil. Det har sjældent gjort nogen bedre, at man sviner dem UNDER kampen. Det giver ikke lige de sidste procent som skal bruges op ad bakke.....

Og større er krisen altså ikke endnu, og vi skal ikke gøre den større.
Spillerne er frustredede, hvilket Pim, ulle og Bak ret tydeligt viste efter kampen.

Det skal vende på søndag, og det er op til Erik at hive en kanin eller to op af hatten. Og at os på tribunerne klemmer ballerne sammen, og hjælper til...

Cortez

"...jeg fornemmer at spillerne ydede 100% i dag"....

Indlæg af Cortez »

Jeg smider lige mit indlæg herind i stedet for i en seperat tråd - det er vist mere i overensstemmelse med de gældende regler for forummet.

Emneoveskriften er et citat fra ER fra Onside i aften. Jow, jow!

Vi lader den lige stå: "...jeg fornemmer at spillerne ydede 100% i dag"....

Jeg ved ikke, hvilken kamp ER så, men den jeg så... jeg fattes ord! Det var ganske enkelt det ringeste, der nogensinde er præsteret på SAS Arena!

Hvad vi mangler i selvtillid til at få spillet til at flyde, må vi i modgangstider opveje med benhård vilje og fight. Ingen - og jeg mener INGEN - kan efter i dag se sig selv i spejlet, og uden at blinke sige at indsatsen var bare tilnærmelsesvis godkendt!

Jeg skal undstå mig fra at fremhæve særligt grelle eksempler på total håbløshed og periferien af boldmongolisme... men jeg kunne godt komme med et par navne eller 9 efter i dag, hvis det skulle være... :-)

Er der nogen der har nummeret på ham sportspsykologen, vi havde tilknyttet klubben på et tidspunkt? Det er da vist på tide, at han bliver hevet frem og støvet af.

Nå, men tilbage er vel kun at sige: "Det kan for fanden da kun blive bedre....".

Cortez

Gandy

Re: Inden alle går i selvsving(kan vi være det bekendt)

Indlæg af Gandy »

Hej- Efter min mening var der for mange medløbsfans på Nordea i aften.
Jeg syntes simpelthen ikke vi kan være bekendt at råbe FC-zulu og fc-i 1. division. ok Spillet var ikke godt nok og vi tabte -- so what? sådan er fodbold bare. Vi er kun lige begyndt på sæsonnen. Som fan der har fulgt Ikast + fcm siden 70'ne, kan jeg få den opfattelse at "nye" fans ikke er vandt til modgang.
Man kune næsten få den opfattels at nogle har det bedre når det går dårligt for holdet, så kan de få mulighed for at komme af med deres frustrationer med deres tåblige tilråb. ok se at stramme op i g-strengen på søndag så vi kan heppe gutterne til sejr.

Simon

Re: Inden alle går i selvsving(kan vi være det bekendt)

Indlæg af Simon »

Gandy skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej- Efter min mening var der for mange
> medløbsfans på Nordea i aften.
> Jeg syntes simpelthen ikke vi kan være bekendt at
> råbe FC-zulu og fc-i 1. division. ok Spillet var
> ikke godt nok og vi tabte -- so what? sådan er
> fodbold bare. Vi er kun lige begyndt på sæsonnen.

Den kan vi vidst ikke bruge mere! Fakta er at vi efter kampen mod SIF har spillet en tredjedel af sæsonen, og allerede nu ligger vi og roder i midterfeltet, med 14(?) point op til 1. pladsen, og det er bare ikke godt nok!

> Som fan der har fulgt Ikast + fcm siden 70'ne, kan
> jeg få den opfattelse at "nye" fans ikke er vandt
> til modgang.
> Man kune næsten få den opfattels at nogle har det
> bedre når det går dårligt for holdet, så kan de få
> mulighed for at komme af med deres frustrationer
> med deres tåblige tilråb. ok se at stramme op i
> g-strengen på søndag så vi kan heppe gutterne til
> sejr.

Besvar