SL R28: Esbjerg - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: SL R28: Esbjerg - FCM

Indlæg af Cortez »

Det er uacceptabelt det der foregår med og på holdet lige nu.

/Cortez

henker

Indlæg af henker »

Det er bevist på at mabil vejer for LET!!!

ben2han

Indlæg af ben2han »

Det er bare ikke godt nok

Poulsen fylder intet defensivt, indlæg på indlæg fra Esbjergs højre side, Dal hende får ikke fat i en skid.

Jesper Hansen skal fandme have den der.

Løssl hjem eller hente en målmand fra en højere hylde

Det foregik lige som sidst i Esbjerg, holdet smider det hele væk.
Senest rettet af ben2han 7. apr 2019, 17:56, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Skal bare lige have lov til at sige AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHH!!!!!!!!!!!!

Vi har ikke vilje nok i år til et mesterskab, indsatsen er for tynd.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Der er hele vejen rundt det sejler - efter min mening skal Sparv tilbage, han er garant for seriøsitet, og vi får intet ud af ham som indskifter. Han skal have en central rolle på holdet, det vil også løfte Poulsen. Og så sæt da Dal Hende af. Vi har en kvalitetsspiller til den position siddende på bænken - hvad fanden foregår der i hovedet på KA?

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Jeg er målløs...

ben2han

Indlæg af ben2han »

Konsulen skrev:
7. apr 2019, 17:59
Der er hele vejen rundt det sejler - efter min mening skal Sparv tilbage, han er garant for seriøsitet, og vi får intet ud af ham som indskifter. Han skal have en central rolle på holdet, det vil også løfte Poulsen. Og så sæt da Dal Hende af. Vi har en kvalitetsspiller til den position siddende på bænken - hvad fanden foregår der i hovedet på KA?
Problemet i foråret er at kanterne ganske enkelt ikke har slået til, okay med Frank, men mabil, Gustav og Hassan er ikke i form.

Uagtet så skal Jesper Hansen have den der.

Men hele holdet mangler energi og vilje, og tanke, de mangler en anfører der kan rive op i det.

For mig er Poulsen færdig, man ser tydeligt nu, at han ikke er 26 men 36.

Sidste gang smed man det hele i Esbjerg til sidst, så gør man det igen, det er fandme under al kritik.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Kan heller ikke lige se hvorfor Dal Hende og George starter..Det var at give en halvleg væk viste det sig. Så giver det da mere mening at se hvor længe Paul holder og så komme med George senere.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Vi taber 2 points i dag fordi vi vælger at spille antifodbold efter at Mabil brænder helt blank foran mål....

Så vælger vi gudhjælpemig at beslutte at lukke ned for fodbold og bruge hjørnesparket på LORT. Kort fedtspil.... intet mindre.... bolden tabt efter tre sekunder.... Det er fodboldkarma der straffer os her, så fortjent at EfB får scoret.....

Jeg ved at stort set alle er uenige med mig i det her, men i kan jo se hva det fører til.....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

HKP skrev:
7. apr 2019, 18:07
Vi taber 2 points i dag fordi vi vælger at spille antifodbold efter at Mabil brænder helt blank foran mål....

Så vælger vi gudhjælpemig at beslutte at lukke ned for fodbold og bruge hjørnesparket på LORT. Kort fedtspil.... intet mindre.... bolden tabt efter tre sekunder.... Det er fodboldkarma der straffer os her, så fortjent at EfB får scoret.....

Jeg ved at stort set alle er uenige med mig i det her, men i kan jo se hva det fører til.....
VI HAR POUL OG MANGE ANDRE DER KAN STIGE OP TIL ET HJØRNE..... VI HAR ENDDA SCORET PÅ ET TIDLIGERE I KAMPEN.....!!!

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Jeg er målløs.
Hold kæft hvor jeg savner Jess Thorup. KA formår slet ikke at sætte holdet op.
At vi ikke lærer fra sidst... jeg kan slet ikke bedrive det. Jeg sad på stadion og ventede på at EFB scorede, der skal ske noget.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

HKP skrev:
7. apr 2019, 18:08
HKP skrev:
7. apr 2019, 18:07

VI HAR POUL OG MANGE ANDRE DER KAN STIGE OP TIL ET HJØRNE..... VI HAR ENDDA SCORET PÅ ET TIDLIGERE I KAMPEN.....!!!
Midtjylland havde 12 hjørnespark i løbet af kampen, og deraf blev kun 1 målfarligt (altså Poulsens scoring). De resterende 11 var ikke noget at råbe hurra for.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Der var også offside på Austin. 🙈

Marzower

Indlæg af Marzower »

Vi har virkelig brug for, at FCK kvajer sig i mesterskabskampen. Lige nu har vi ikke klassen til selv at tage det. Desværre.

Er bange for at midtbanen med Jacob og evander er for tynd. Det mangler power til at dominere kampen. Savner det udtryk, der ellers har kendetegnet FCM.

ben2han

Indlæg af ben2han »

når FCM kommer under pres, er jacob og evander for tynd alene, men husk at kanterne også skal med, og her Frank den eneste der fylder noget defensivt.

Jeg er bange for at Poulsen snart er færdig, netop i sådan en kamp her kunne en okosun fylde godt. Poulsen og Evander tabte de fleste høje bolde på midten, selvfølgelig grundet deres højde.

Besvar