Ja det tænker jeg nok..
SL R28: Esbjerg - FCM
Re: SL R28: Esbjerg - FCM
Jeg er modsat andre ikke klar til at sende Poulsen på pension, men Kurzawa giver bare en dimension mere til vores dødbolde. Det er altså meget værd, at modstanderne ikke ved, hvilken vej bolden kommer.
Vi skal have den puttet ind i anden halvleg, og Kurzawa kunne være nøglen til at dirke Esbjerg op.
Vi skal have den puttet ind i anden halvleg, og Kurzawa kunne være nøglen til at dirke Esbjerg op.
Vi har Andersson og Kurzawa (når han altså er på banen) afhængigt af, hvilken side det er. Vi kan sagtens blive enige om KA ikke formår at lave en god opstilling, men Poulsen er efterhånden også ved at være gammel, og det er selvfølgelig trist.
Det er fandme godt drejet ind af Frank, den er næsten flottere end det "sakse" han lavede for et par runder siden
Nå, tak til Frank! Dejligt, at vi for anden kamp i streg kommer ud som lyn og torden efter pausen. Fortsæt!
Sikke noget pis, men godt med hurtig reaktion fra bænken.
Hurtig reaktion? Det er der jo ikke tale om, de stod jo klar til at komme ind - nej, det er for sent indskiftningerne kommer..
Altså.. Jeg er ikke 100 på at den er helt over stregen den bold, frispark er der i hvert fald ikke, men vi tager det hele med.
schultz har ikke spillet godt i dag, han er skyld i målet og hans driblinger er farlige, når han ikke har dagen
savner en målmand der er stærkere ved dødbolde.
Ah, det var gået min næse forbi. Men jeg er nu ikke så kritisk over for timingen i indskiftningerne i dag, som jeg tidligere har været under KA. Vi brænder ikke inde med dem, og alle tre giver fin mening.
For satan der nåede jeg at komme op i det røde felt over Onuachu. Torsk.
Senest rettet af bifr05t 7. apr 2019, 17:51, rettet i alt 1 gang.
- og et lorte angreb..
Vi pisser det væk..Hvad laver Mabil???