Men hvis han kommer med til AFCON (og spiller), så kunne man nok godt forestille sig, at muligheden for en dispensation ville se bedre ud. Ikke at jeg har noget stort kendskab til, hvordan det dispensationsudvalg fungerer.
Transfer vinter 18/19
Re: Transfer vinter 18/19
Jeg fandt denne, som eksemplificerer systemet: https://www.reevaldo.com/story/2016/9/1 ... gn-players
Det ser ud til, at vi stadig skal have prisen og hans kommende løn op, hvis Paul skal til England. Han kvalificerer sig ikke gennem landskampe alene, hvor han qua Nigerias placering som nr. 40 på FIFAs liste skal have spillet 75% af kampene i de seneste to år. Derfor er chancen, at han gennem høj transferpris og løn kan blive vurderet individuelt af et panel.
Det bliver svært, men måske ikke umuligt. Og har han en slutrunde på CV'et bliver nåleøjet måske lidt nemmere at slippe igennem.
Brexit kan dog betyde, at reglerne er ændret markant om kort tid.Noe skrev: ↑27. mar 2019, 12:23Jeg fandt denne, som eksemplificerer systemet: https://www.reevaldo.com/story/2016/9/1 ... gn-players
Det ser ud til, at vi stadig skal have prisen og hans kommende løn op, hvis Paul skal til England. Han kvalificerer sig ikke gennem landskampe alene, hvor han qua Nigerias placering som nr. 40 på FIFAs liste skal have spillet 75% af kampene i de seneste to år. Derfor er chancen, at han gennem høj transferpris og løn kan blive vurderet individuelt af et panel.
Det bliver svært, men måske ikke umuligt. Og har han en slutrunde på CV'et bliver nåleøjet måske lidt nemmere at slippe igennem.
Da brexit kan betyde, at også eu-spillere skal have arbejdstilladelse, så giver landskampsprocenten ikke meget mening. Det vil lukke for mange mulige handler.
Det bliver også spændende at følge med, hvad det har af betydning for Paul og hans pris.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Steffen am
Brexit er et kæmpe spørgsmålstegn,
og hvis han skal have dispensation til at komme til PL, mener jeg det er noget med at han skal i blandt top 30 lønninger, det er nok trods alt lige optimistisk nok.
Men hva' siger i, hvis det ikke skal være England?
Belgien og Holland har nok næppe pengene. Måske lige pånær Ajax, som trods alt går i en lidt anden retning?
Så er der Frankrig, Tyskland, Italien, Spanien og måske Porto og Benfica,
Ser i nogen af de mulige destinationer sprænge i øjnene?
og hvis han skal have dispensation til at komme til PL, mener jeg det er noget med at han skal i blandt top 30 lønninger, det er nok trods alt lige optimistisk nok.
Men hva' siger i, hvis det ikke skal være England?
Belgien og Holland har nok næppe pengene. Måske lige pånær Ajax, som trods alt går i en lidt anden retning?
Så er der Frankrig, Tyskland, Italien, Spanien og måske Porto og Benfica,
Ser i nogen af de mulige destinationer sprænge i øjnene?
Brexit er helt sikkert en joker i det her spil, men under de nuværende regler har jeg fundet 2 spillere, der sidste sommer fik arbejdstilladelse, selvom de ikke automatisk burde være kvalificeret, så det er ikke fuldstændig umuligt (dog stadigvæk pænt svært) for Paul, hvis han præsterer på banen og et muligt Brexit ikke spænder ben for ham 
De to undtagelser:
I 2018 skiftede Bernardo (0 landskampe for Brasilien) fra Leipzig til Brighton for ca. £9 mio. Han har så vidt jeg kan se kun brasiliansk statsborgerskab og ingen landskampe for sit land, men fik arbejdstilladelse. https://www.transfermarkt.com/bernardo/ ... ler/364258
I 2018 skrev Hillel Soudani kontrakt med Nottingham Forest i en handel til ca. 3 mio. euro. Han har så vidt jeg kan se kun algiersk statsborgerskab og har spillet masser af landskampe for Algeriet, men landet lå nr. 66 på FIFAs rangliste, da han skrev under, så det må betyde, at han ikke automatisk kunne få den arbejdstilladelse, som han fik. https://www.transfermarkt.com/el-arbi-h ... ler/174842
@Steffen
Ift. alternative lande end England, så har Paul BTAM som agent, og de er ret stærke på det tyske marked (udover England), så du kan begynde at gennemtrevle Bundesligaen for klubber, der:
1. Kan betale prisen for Paul
2. Har et behov for en ny angriber til sommer
3. Mangler en angrebstype som Paul/Har en spillestil hvor han passer ind
Du kan derefter lave samme øvelse på klubber i de større ligaer, der har en track record med at følge og købe spillere i eller fra nordiske lande/ligaer
Det kunne f.eks. være klubber som Werder Bremen, Frankfurt og måske Dortmund i Bundesligaen, Atalanta, Sampdoria, Fiorentina, Udinese og Bologna i Serie A, Celta (Hvis de ender med at rykke ned, så har de ikke råd) i La Liga, måske Bordeaux i Ligue 1. Der er sikkert andre klubber, som man kan kigge efter i sømmene, men disse klubber er lige de første, der popper op hos mig, selvom jeg ikke følger med i flere af ligaerne, så tag mine bud for, hvad det er: Rent gætværk, der skal undersøges nærmere!
Ift. til Ajax, så har de helt sikkert fokus på DK, de har også pengene efter stort salg til Barcelona, men kan ikke se Paul passe ind i deres spillestil, og med Dolberg og Huntelaar, så tror jeg de er besat på angrebspositionen.
De to undtagelser:
I 2018 skiftede Bernardo (0 landskampe for Brasilien) fra Leipzig til Brighton for ca. £9 mio. Han har så vidt jeg kan se kun brasiliansk statsborgerskab og ingen landskampe for sit land, men fik arbejdstilladelse. https://www.transfermarkt.com/bernardo/ ... ler/364258
I 2018 skrev Hillel Soudani kontrakt med Nottingham Forest i en handel til ca. 3 mio. euro. Han har så vidt jeg kan se kun algiersk statsborgerskab og har spillet masser af landskampe for Algeriet, men landet lå nr. 66 på FIFAs rangliste, da han skrev under, så det må betyde, at han ikke automatisk kunne få den arbejdstilladelse, som han fik. https://www.transfermarkt.com/el-arbi-h ... ler/174842
@Steffen
Ift. alternative lande end England, så har Paul BTAM som agent, og de er ret stærke på det tyske marked (udover England), så du kan begynde at gennemtrevle Bundesligaen for klubber, der:
1. Kan betale prisen for Paul
2. Har et behov for en ny angriber til sommer
3. Mangler en angrebstype som Paul/Har en spillestil hvor han passer ind
Du kan derefter lave samme øvelse på klubber i de større ligaer, der har en track record med at følge og købe spillere i eller fra nordiske lande/ligaer
Det kunne f.eks. være klubber som Werder Bremen, Frankfurt og måske Dortmund i Bundesligaen, Atalanta, Sampdoria, Fiorentina, Udinese og Bologna i Serie A, Celta (Hvis de ender med at rykke ned, så har de ikke råd) i La Liga, måske Bordeaux i Ligue 1. Der er sikkert andre klubber, som man kan kigge efter i sømmene, men disse klubber er lige de første, der popper op hos mig, selvom jeg ikke følger med i flere af ligaerne, så tag mine bud for, hvad det er: Rent gætværk, der skal undersøges nærmere!
Ift. til Ajax, så har de helt sikkert fokus på DK, de har også pengene efter stort salg til Barcelona, men kan ikke se Paul passe ind i deres spillestil, og med Dolberg og Huntelaar, så tror jeg de er besat på angrebspositionen.
Enig. Paul kommer ikke til at opnå kampe nok for Nigeria til at han automatisk er kvalificeret til arbejdstilladelse. Han skal derfor en tur igennem Exceptions Panel, hvis han skal til Premier League.Noe skrev: ↑27. mar 2019, 12:23Jeg fandt denne, som eksemplificerer systemet: https://www.reevaldo.com/story/2016/9/1 ... gn-players
Lad os derfor kigge på Pauls vej gennem Exceptions Panel med udgangspunkt i de kriterier, som artiklen udlægger.
Det kræver minimum 4 points via de objektive kriterier - Part A for alene at opnå arbejdstilladelse:
Part A - Objective Criteria
Criteria Points
The transfer fee paid for the player is above the 75th percentile of qualifying transfers. 3
The transfer fee paid for the player is between the 50th and 75th percentile of qualifying transfers. 2
The player’s wages are above the 75th percentile of qualifying wages. 3
The player’s wages are between the 50th and 75th percentile of qualifying wages. 2
The player’s current club is in a top league and the player has played in at least 30% of available minutes. 1
The player’s current club has played in the group stages or onwards of a continental competition within the last 12 months and the player has played in at least 30% of the available minutes. 1
Det er relativt vanskeligt at vurdere, hvordan han bliver indplaceret på transfer fee og løn-kriterierne (har ikke kunne google mig frem til f.eks. nogle gennemsnit over løn og transfer fees i PL generelt). Mit bedste bud vil dog være, at han kommer til at ligge under 50% af de kvalificerede transfers, da han vil blive købt som reservespiller, mens startere/topspillere bliver købt til voldsomme summer, som vi aldrig kommer til at hente på et salg af Paul. Heller ikke selvom køberen er en PL-klub.
En logisk antagelse må være, at der er sammenhæng mellem transfersum betalt og lønniveau, så jeg gætter på og lægger til grund for denne "sagsbehandling", at Paul ligger under grænsen for både kriteriet om transfer fee og løn.
Jeg ser derfor en stor sandsynlighed og risiko for 0 points ift. løn og transfer fee under A-kriterierne.
Det er lidt uklart, hvad de definere som en "top league", men Superligaen er næppe en top-liga, og FCM har ikke spillet i europæisk gruppespil indenfor de seneste 12 måneder. Derfor 0 points på begge disse kriterier.
Samlet points for objektive kriterier - Part A: 0 Points
Paul lever i dette eksempel ikke op til kriterierne jf. part A, og derfor skal vi se, om han kan score nok points via de objektive kriterier Part B:
Part B - Objective Criteria
Criteria Points
The value of the transfer fee paid for the player is within 20% of the 50th percentile of qualifying transfers. 1
Players signed on a free transfer who have been ascribed a virtual transfer value (as the Panel deems appropriate in its absolute discretion) which exceeds the value which is 20% below the 50th percentile of qualifying transfers. 1
The player’s wages are within 20% of the 50th percentile of qualifying wages. 1
The player’s current club is in a secondary league and the player has played in at least 30% of available minutes. 1
The player’s current club has played in the final qualification rounds of a continental competition within the last 12 month and the player has played in at least 30% of the available minutes. 1
The applicant club is able to show that the player has participated in the secondary percentage of senior competitive international matches during the relevant period OR the player's national association was a semi-finalist in the Asian Cup or African Cup of Nations in the twelve months prior to submitting the application for a GBE. If the player's national association is ranked outside the top 60, then the the player must have participated in at least 75% of the competitive international matches played during the relevant period. 1
Som nævnt er det meget vanskeligt at vurdere, hvordan han ligger på transfer fee og løn sammenlignet med øvrige (kommende) transfers, der skal med i beregningen. Lad os for eksemplet skyld gætte på, at han kan score både 1 point ift. løn og 1 point for transfer fee under Part B-kriterier.
Det er uklart, hvad en "secondary league" er, men lad os gætte på, at Superligaen er defineret som en sådan, og at han kan få 1 point på det kriterium, da han har spillet 30 % af FCMs spilleminutter.
Ift. det sidste kriterium kan han få 1 point, hvis Nigeria som minimum, når semifinalen i African Cup of Nations og holder sig indenfor top 60 på FIFAs verdensrangliste, hvilket bør være realistisk. Så under forudsætning af, at det lykkedes, så giver jeg ham 1 point på det kriterium.
Samlet points for objektive kriterier - Part B: 4 Points
Jeg ender på 4 points til Paul under B-kriterierne og 0 under A-kriterierne. Så 4 points i alt, men minimumskravet for at opnå arbejdstilladelse er 5 points samlet for A- og B-kriterierne. Det er med andre ord skide svært at få arbejdstilladelse (endda før et muligt Brexit), selvom jeg også har givet point for, at Nigeria gør det godt til de afrikanske mesterskaber til sommer, hvilket også kan mislykkedes!
Med 4 samlede points ligner det et afslag på arbejdstilladelse vedmindre det på et subjektivt niveau kan godtgøres, at Paul er etableret på højeste internationale niveau, og vil udføre "et signifikant bidrag til udviklingen af fodbold på det højeste niveau i England".
If a player scores at least five points under both the Part A and Part B criteria, the Panel may grant a GBE, but is under no obligation to do so. If a player scores fewer than five points, the Panel should refuse a GBE unless they are satisfied, through a subjective review, that the player is internationally established at the highest level and that he will make a significant contribution to the development of football at the highest level in the UK.
Med 2 landskampe på CV'et og udelukkende klubkampe i den danske liga, så ender jeg med at afslå arbejdstilladelse til Paul, da dette næppe kan kaldes "et signifikant bidrag til udviklingen af fodbold på det højeste niveau i England".
Der er dog spillere, der sidste sommer blev solgt til England til en lavere transfersum, end det Paul formentlig vil blive solgt til, hvis han kommer til PL, men det er lidt en udfordring at gennemskue, hvor stor en pulje af spillere (og hvilke), der indgår i begrebet "qualifying transfers".
Hvis der er en høj procentdel af de spillere, der indgår i begrebet, er i kaliberen som f.eks. Allison, Fred, L. Toreira, Fabinho, Keita, Mina, F. Anderson, André-Frank Zambo Anguissa og Çağlar Söyüncü, der alle i 2018 blev betalt høje transfersummer for (og som formentlig er spillere med meget fine lønninger langt over det Paul kommer til at tjene), så skal der tilsvarende gives arbejdstilladelse til spillere med lavere transfersum og løn, end det vi kan forvente Paul kommer til at ligge på, hvis han skal lave flere points på kriterier om løn og den betalte transfersum, som er dem der virkelig kan rykke noget ift. den gennemgang, som jeg har lavet.
Jeg tror fortsat det bliver svært for ham at komme i gennem nåleøjet til UK, men det positive er, at vi står til en kæmpe transfersum, hvis det skal lykkedes, og at der i 2018 er enkelte spillere solgt for "relativt beskedne" transfersummer, der fik deres arbejdstilladelse, så det kan lade sig gøre.
Endelig skal vi håbe på, at han kommer med til African Cup of Nations og at Nigeria som minimum når frem til semifinalen!
Der skal slutteligt igen påpeges, at dette eksempel bygger på en del usikkerhedsmomenter, da vi mangler centrale komponenter til at lægge det endelige puslespil, men konklusionen er, at det er svært for Paul at komme til UK.
-
RandomHero
Vores trup kommer i de næste par vinduer, til at miste en del profiler, hvis vi fortsætter med at præstere.
Indenfor 1-2 år er vi uden Jesper Hansen, måske Erik/Scholz, MDH, Poulsen, Sparv, Evander, Rilwan, Paul, Wikheim, Joel og muligvis flere kan være interesente for større klubber.
Er med på vi ikke sælger alle disse på én gang, men stille og roligt vil mange af dem forsvinde indenfor 2 års tid, med nuværende form. Vi har et par reserve/akademi spillere som kan tage over til den tid, men det er godt nok mange spillere som jeg ikke kan se være i klubben sommeren 21.
Jeg tror vi går nogle (igen) meget spændende transfervinduer i møde, hvor vi skal have den stor pengepung op af lommen. Og der skal gerne købes kvalitet, hvis vi skal følge med FCK.
Vi var heldige/dygtige med Evander, man kan håbe brumado også brænder ligaen af når han kommer igang.
Men umiddelbart synes jeg godt nok det kræver mange profil indkøb de næste 4 vinduer, hvis vi skal lægge 5% på som steinlein udtaler.
Og så skal vi bare have spillere som Kraev og George væk hurtigst muligt!
Indenfor 1-2 år er vi uden Jesper Hansen, måske Erik/Scholz, MDH, Poulsen, Sparv, Evander, Rilwan, Paul, Wikheim, Joel og muligvis flere kan være interesente for større klubber.
Er med på vi ikke sælger alle disse på én gang, men stille og roligt vil mange af dem forsvinde indenfor 2 års tid, med nuværende form. Vi har et par reserve/akademi spillere som kan tage over til den tid, men det er godt nok mange spillere som jeg ikke kan se være i klubben sommeren 21.
Jeg tror vi går nogle (igen) meget spændende transfervinduer i møde, hvor vi skal have den stor pengepung op af lommen. Og der skal gerne købes kvalitet, hvis vi skal følge med FCK.
Vi var heldige/dygtige med Evander, man kan håbe brumado også brænder ligaen af når han kommer igang.
Men umiddelbart synes jeg godt nok det kræver mange profil indkøb de næste 4 vinduer, hvis vi skal lægge 5% på som steinlein udtaler.
Og så skal vi bare have spillere som Kraev og George væk hurtigst muligt!
-
Nicolai Kammersgaard
Hvorfor tror du ikke Jesper Hansen bliver i klubben? Jeg kan ikke se hvorfor han ikke skulle være ved os resten af hans karriere, når man ser på hans alder og hvor vi er i SL fødekæden.RandomHero skrev: ↑29. mar 2019, 23:54Vores trup kommer i de næste par vinduer, til at miste en del profiler, hvis vi fortsætter med at præstere.
MDH er allerede ved at blive slået af, så jeg tænker ikke at han bliver det største tab, specielt ikke hvis vi erstatter ham med Kurzawa eller Jonas Knudsen, dog savner jeg en talentfuld backup på den position, men måske bliver en af vores mange talenter på den centrale midtbane sat derned.
Enig i at vi skal hente en profil til at lede centralt når Polle stopper, men jeg tror ikke vi kommer til at savne Sparv så meget og Evander har vi nok mindst et år mere og så kan man jo håbe at en eller nogle af vores dygtige talenter centralt vil komme ind og overtage.
Rilwan har jo ikke rigtigt været en del af truppen i lang tid og jeg synes Frank på banen har overtaget hans plads/rolle og derfor kommer jeg ikke til at savne ham og specielt hans agents evindelige udmeldinger om at han skal sælges eller have mere i løn.
Paul bliver svær at undvære, men måske bliver det en mulighed for at vi kan ændre vores spillestil og spille mindre med indlæg og mere med cutbacks/kombinationer.
Wikheim tror jeg også vi beholder, da han endnu ikke har vist et stabilt bundniveau og derfor tænker jeg at vi kan være interessante nok for ham nogle år endnu.
Nicolai
-
RandomHero
Jesper Hansen er ved at være “ældre” selvom han vel er omkring en målmands bedste alder. Jeg synes bare vi mangler en yngre målmand med fremtid i, som virkelig kan blive 1 målmand. Altså en på 23-26 år.
Spillere som Sparv, Polle, MDH og Rilwan betyder bare vanvittigt meget for omklædningsrummet og stemningen i truppen, det skal man ikke undervurdere selvom deres indsats på banen ikke er på toppen længere.
Jeg synes bare vi har virkelig mange spillere, som enten er oppe i årene, eller er så store salgsemner, at jeg frygter lidt for fremtiden på nogle områder. Kan man tiltrække spillere med den rigtige mentalitet og kvalitet på de pladser, uden det går ud over spillet på banen i en periode?
Hvis man ser på vores ideal opstilling om 2 år, kan jeg ikke se mange gengangere fra vores nuværende. Én eller begge målmænd, Joel, Erik/Scholz, MDH, Evander, Polle, Sparv, Mabil/Wikheim, Paul samt flere i eller omkring start 11 er væk indenfor 4 transfervinduer i min optik. Det er altså mange spillere at skulle erstatte, uden det kan ses på tabellen og banen.
Hvis jeg skulle lege sportschef, ville vores sommer vindue se således ud:
Ud - Onuachu, George, Kraev, Rilwan, MDH, Zsolt
Ind - Angriber, Kant, Venstre back, midterforsvar
Alle disse skal være til start 11 med det samme, eller lige udenfor. Midterforsvaret bliver der nok ikke ændret ved uden salg.
Derudover skal skytte tilbage og bevise sig, samtidig med Dovbyk og Brumado forhåbenligt kan få chancen for at udfordre en klasse angriber.
Spillere som Sparv, Polle, MDH og Rilwan betyder bare vanvittigt meget for omklædningsrummet og stemningen i truppen, det skal man ikke undervurdere selvom deres indsats på banen ikke er på toppen længere.
Jeg synes bare vi har virkelig mange spillere, som enten er oppe i årene, eller er så store salgsemner, at jeg frygter lidt for fremtiden på nogle områder. Kan man tiltrække spillere med den rigtige mentalitet og kvalitet på de pladser, uden det går ud over spillet på banen i en periode?
Hvis man ser på vores ideal opstilling om 2 år, kan jeg ikke se mange gengangere fra vores nuværende. Én eller begge målmænd, Joel, Erik/Scholz, MDH, Evander, Polle, Sparv, Mabil/Wikheim, Paul samt flere i eller omkring start 11 er væk indenfor 4 transfervinduer i min optik. Det er altså mange spillere at skulle erstatte, uden det kan ses på tabellen og banen.
Alle disse skal være til start 11 med det samme, eller lige udenfor. Midterforsvaret bliver der nok ikke ændret ved uden salg.
Derudover skal skytte tilbage og bevise sig, samtidig med Dovbyk og Brumado forhåbenligt kan få chancen for at udfordre en klasse angriber.
Jesper Hansen er 4 år yngre end Edwin van der Sar, da han vandt CL med Utd. Det er anekdotisk, men jeg ser intet i Hansens spil, der antyder, at han ikke kan være løsningen i al fald i 2 sæsoner endnu.RandomHero skrev: ↑31. mar 2019, 16:33Jesper Hansen er ved at være “ældre” selvom han vel er omkring en målmands bedste alder. Jeg synes bare vi mangler en yngre målmand med fremtid i, som virkelig kan blive 1 målmand. Altså en på 23-26 år.
Ifht fremtiden: Den problemstilling du beskriver har jo nærmest været konstant i en række år nu. Ja, det bliver svært at erstatte Polles bidrag på banen, og det er jeg sikker på, at klubben er ganske klar over. Derfor har man også en række løsninger med forskellige kvaliteter i støbeskeen, se bare på de mange forskellige typer af centrale midts der står og venter på deres chance.
De andre er primært kulturbærer med undtagelse af MDH, hvor en erstatning dog er i gang. Kulturen er forhåbentlig så stærk, at den ikke hænger på de enkelte spillere.
4 transfervinduer er en evighed i denne klub. Fcm er en sælgende klub, og det ændrer sig ikke indenfor de næste 10 år - hvis nogensinde. Det giver en iboende usikkerhed om fremtiden.
Hvorfor vil du sælge George? - når han spiller kommer han frem til store chancer stort set hver gang, og han scorer på dem i en forventet rate (ja, jeg ved godt, at en top top angriber kan overperforme sin xG), men det er da ingen årsag til at skille sig af med ham, når man også formentlig står uden Paul.
Jeg forstår ikke, at du vil købe så meget. Vi er ikke fck, heldigvis. Vi kan og skal ikke konkurrere med fck på indkøb. Egenavl og indkøb af spillere med potentiale er vejen frem for os, og der er pt. en hel del som skal have deres fremtid afklaret, du nævner Dovbryk, men der er også Buch og Torp i Fredericia.
Desuden er det mærkeligt, at ud indleder med en bekymring om kontinuitet, og så vil du fx sælge Rilwan. Jeg er ikke afklaret, om jeg tror på ham, men du taler med to tunger.
@ Stoffer
Mht Rilwan Hassan, så har han jo kontraktudløb til sommer og forlader klubben med mindre man laver anden aftale
Vores erstatning pt. for Dal Hende er vel også kun på leje indtil videre
Mht Rilwan Hassan, så har han jo kontraktudløb til sommer og forlader klubben med mindre man laver anden aftale
Vores erstatning pt. for Dal Hende er vel også kun på leje indtil videre
-
Philipjensen
Superliga skyggehold:
Grytebust,
Peter Vindahl
Jacob Hjorth, Victor Nelsson, Jacob Lungi
Stefan Gartenmann, Andreas Kaltoft, Jeppe Tverskov
Rune Frantsen, Jacob Barrett
Karlo Bartolec, Mads Valentin
Bjarke Jacobsen, Arbnor Mucolli
Simon tibbling, Casper Nielsen
Jon Dagur Thorsteinsson, Emmanuel Sabbi
Bashkim kadrii, Alexander bah
Pål Kirkevold
Peter Christiansen
Grytebust,
Peter Vindahl
Jacob Hjorth, Victor Nelsson, Jacob Lungi
Stefan Gartenmann, Andreas Kaltoft, Jeppe Tverskov
Rune Frantsen, Jacob Barrett
Karlo Bartolec, Mads Valentin
Bjarke Jacobsen, Arbnor Mucolli
Simon tibbling, Casper Nielsen
Jon Dagur Thorsteinsson, Emmanuel Sabbi
Bashkim kadrii, Alexander bah
Pål Kirkevold
Peter Christiansen
Naturligvis, tak for den rettelse. Lejeophold har på det seneste været lig købsoptioner, så arvefølgen synes i al fald tilrettelagt.
Det ændrer ikke på, at jeg ikke forstår, man vil skille sig af med en kulturbærer, hvis man er bekymret for samme.
-
RandomHero
Min pointe med Rilwan var, at jeg ikke syntes han leverer på banen, men han er en stor kulturbærer. Som sagt har han udløb, og venter bare på sit danske pas. Så er han væk. Derfor jeg skrev ham som spiller der skulle væk, men at han bliver svær at erstatte i omklædningsrummet.
God kamp imorgen, lad os komme i den finale
God kamp imorgen, lad os komme i den finale
Kunne man hente Mathias Jensen i Celta Vigo til sommer som afløser for Jakob Poulsen?