Reserveligaen 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

Re: Reserveligaen 18/19

Indlæg af THenry »

Cortez skrev:
27. mar 2019, 09:00
Ville det ikke normalt være ungdomsspillere, man trækker op, hvis man er i bekneb?

/Cortez
Både det danske U-17 og U-19 landshold med en del FCM-spillere har været i aktion de sidste dage. Derudover har nogle af de andre nordiske U-landsholdspillere været på landsholdsopgaver, og så er der vist bare en del skader blandt ungdomsspillerne i øjeblikket, så udvalget af spillere har været markant mindre end det plejer.

Jeg har lagt mærke til, at vi tidligere har anvendt enten spillere fra Fredericia eller udlejet dertil i reserveholdsligaen. Nattestad har i øvrigt været skadet en del, så kunne forestille mig, at det også har været i Fredericias interesse, at han fik en kamp i benene.

Ift. Izunna så ved jeg ikke, hvad det handler om, men det er da set før, at tidligere spillere får lov at træne med og holde sig i gang i en klub, hvor de har spillet i mange år. Jeg tror ikke nødvendigvis vi tilbyder ham kontrakt, men det er nok nærmere en vennetjeneste, så han kan holde formen ved lige, indtil han finder en ny klub.

Flemse

Indlæg af Flemse »

Cortez skrev:
27. mar 2019, 09:00
Ville det ikke normalt være ungdomsspillere, man trækker op, hvis man er i bekneb?
U19 spiller fredag i Silkeborg og tirsdag i Porto. Derudover har vi haft nogle stykker på landsholdopgaver den seneste uges tid. Så det kunne godt være derfor, man har kigget til andre sider denne gang.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Izunna har lige lagt et billede op med en Ålesund FK trøje på hans insta. Så kampen forleden var kun vennetjeneste.

Hans insta er arney15, hvis nogle skulle være insteresseret.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Er der nogle, som var i Vildbjerg i dag for at se reserveholdet spille mod OB, der kan fortælle lidt om, hvordan de enkelte spillere gjorde det? Specielt Brumado :)
På forhånd tak.

Besvar