SL R26 FCM-Sønderjyske

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: SL R26 FCM-Sønderjyske

Indlæg af Benzo »

Det er ret ekvilibristisk drejet ind af Frank, det skal han sgu ha'

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Kurzawa og James har været en fornøjelse indtil videre.
Kurzawa med masser af gode løb og farlige indlæg. Generelt meget mere med i spillet, end når Dal Hende står derude som en anden træningskegle.
James vinder sine dueller, og spiller nogle rigtig fine afleveringer fremad i banen.
Høvdingen af Herning

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

KA er godt nok ikke glad for at skifte ud. wikheim skulle have været skiftet ind for Frank (gult kort) for ti minutter siden efter min mening.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Afslutningsmæssigt har vi godt nok været dominerende. Altid positivt. Ærgeligt at vi nok engang skal sidde på pinebænken og frygte en tilfældighed fordi vi ikke kan skabe en to-måls føring.

Omvendt så er det da ikke kedeligt...
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Benzo

Indlæg af Benzo »

Paul skylder et par mål i den her kamp, et par relativt store afbrændere selvom Mielitz selvfølgelig skal have lidt kredit..

Benzo

Indlæg af Benzo »

Vi er heldige med at dommeren ikke dømte straffe der hvor Joel havde hånd på i feltet til sidst..
Unødvendigt spændende fordi vi ikke kunne score på vores chancer, den her kamp skulle jo aldrig have lagt på vippen med det overtag i spil og chancer vi havde..

ben2han

Indlæg af ben2han »

james og Kurzawa forstærker klart FCM. imponerende spil af James, idag er det svage led Erik S. i den 3 back kæde, som laver alt for mange fejl.

Andersson skal i ferien her, lære at lægge nogle kvalitetsindlæg.

Paul har noget at tænke over, Junior hvornår ser ved ham ?????
Senest rettet af ben2han 17. mar 2019, 19:05, rettet i alt 1 gang.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Benzo skrev:
17. mar 2019, 18:50
Paul skylder et par mål i den her kamp, et par relativt store afbrændere selvom Mielitz selvfølgelig skal have lidt kredit..
Ja, men jeg synes sgu Paul gør alt rigtig lige pånær ved hovedstødet med 5 minutter tilbage. Vi får 3 point som naturligvis er det vigtigste.
Mange gode ting at tage med men mindst lige så mange dårlige. Vi er jo til sidst pivheldige med ikke at tabe to point igen igen, fordi vi ikke formår at skabe to mål springet.

Fatter ikke Jesper Hansen ikke bokser den der til slut hvor han står ved stregen. Det er jo vanvittigt. Meget skidt kamp af ham. Han træffer nærmest ikke en rigtig beslutning i dag.
Joel med hands i feltet i overtiden som engang imellem bliver dømt - jeg bryder mig dog ikke om at der skal være straffe i den situation, men det er set dømt før.
Med manglende skarphed i begge ender af banen så stiller vi os selv i en situation at vi er tæt på at tabe point trods 22-3 i afslutninger da vi går ind i overtiden.
God kamp af James og Kurzawa var også god. Evander med gode afslutninger og Paul har en rigtig god kamp, men bolden vil ikke ind i øjeblikket for ham

Benzo

Indlæg af Benzo »

mousebreaker skrev:
17. mar 2019, 19:05
Benzo skrev:
Ja, men jeg synes sgu Paul gør alt rigtig lige pånær ved hovedstødet med 5 minutter tilbage.
Arh, synes nu heller ikke Paul gør det rigtige ved den han header over mål, han havde ikke behøvet at hoppe for at komme til den bold. Men han gør det rigtige ved den der rammer indersiden af stolpen, bare uheld den ikke gik ind.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Benzo skrev:
17. mar 2019, 19:12
mousebreaker skrev:
17. mar 2019, 19:05
Benzo skrev:
Ja, men jeg synes sgu Paul gør alt rigtig lige pånær ved hovedstødet med 5 minutter tilbage.
Arh, synes nu heller ikke Paul gør det rigtige ved den han header over mål, han havde ikke behøvet at hoppe for at komme til den bold. Men han gør det rigtige ved den der rammer indersiden af stolpen, bare uheld den ikke gik ind.
Samme hovedstød situation vi snakker om. Paul spiller en flot kamp. Han er først på bolden i feltet konstant. På en god dag går der 2 eller 3 ind uden det ville være for vildt.

Han har et skud på et flad indlæg fra højre af Mabil ved forreste stolpe som bliver blokeret af en forsvarer.
Han har et skud på et fladt indlæg fra venstre ved forreste stolpe som rammer indersiden af stolpen
Han kaster sig ned i et hovedstød på fremragende vis men keeperen har en stor stor redning
Han har en helt åben hovedstøds chance som han håndterer meget skidt.

Det er 4 temmelig gode muligheder hvor den førstnævnte var den mindste af den. Den mindede meget om den hans scorede på mod AGF, her var forsvareren dog mere vågen og kom i vejen for afslutningen.
Paul havde flere andre afslutninger.
Jeg vil påstå at Paul spiller en stor kamp i dag og bliver han ved med at komme til de chancer så når han 20 mål i denne sæson

Han skulle dog også have haft et gult kort med 6 strafpoint for albue. Den var grum

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er jo absurd, at vi ikke fører med 2-3 mål, da oversiden starter. En kombinationen af utur, målmandsspil og uskarpt angriberspil gør det dog reelt.

Dybt imponeret af James i dag. Det bliver svært at salte han af igen, i min verden må Kian og Erik i så fald kæmpe om den sidste plads. Også flot kamp af Kurzwa, som boldspiller er han niveauer over MDH, klart en mand jeg foretrækker at spille!

THenry

Indlæg af THenry »

Lund7400 skrev:
17. mar 2019, 19:40
Det er jo absurd, at vi ikke fører med 2-3 mål, da oversiden starter. En kombinationen af utur, målmandsspil og uskarpt angriberspil gør det dog reelt.

Dybt imponeret af James i dag. Det bliver svært at salte han af igen, i min verden må Kian og Erik i så fald kæmpe om den sidste plads. Også flot kamp af Kurzwa, som boldspiller er han niveauer over MDH, klart en mand jeg foretrækker at spille!
Ja. Det er desværre blevet en dårlig vane, at vi ikke får lukket kampene. Det bliver igen unødigt spændende til sidst.

Mabil har ikke ramt niveauet fra efteråret og Paul er uskarp. Heldigvis gør Frank det godt, og scorer et vildt mål, der redder vores røv i dag. Det er en fed dimension Frank giver til vores spil, at vi konstant kan ændre formation mellem 3-4-3 og 3-5-2.

Wikheim har også et fint indhop. Det bliver vigtigt for os, at få ham i omdrejninger. Særligt når Paul og Mabil ikke skaber mål og assists i samme frekvens som i efteråret.

Fortjent at James bliver MOM. Han æder sine modstandere som han gjorde i 1. division, og skiller sig fint af med bolden. I dag var det svært at se, at hans modstandere burde være bedre end det, som han spillede mod i efteråret. Han minder mig en del om Buba blot med den forskel, at James er lidt bedre med bolden.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Joel har jeg givet masser af ros. Han giver den altid fuld skrald, i dag var han dog under niveau. Masser af fejlafleveringer i første halvleg og en dum situation som ret beset skal give straffe i overtiden selvom det ikke er en situation jeg synes bør give straffe da fordelen er ekstremt begrænset og aldrig er foregået med fortsæt. At Joel rammer den med hånden der er dog også fordi han er uforsigtig og kun tænker i omstilling selvom han er i eget felt.
Joel har også flere dårlige indlæg.

Vi leger med ilden og jeg kan ikke tro det kan blive ved med at gå godt. Vi skal op i kvalitet fra kampens start og lægge tryk. Det har vi ikke evnet siden første halvleg mod Aab

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det er utroligt som vi kan gå i panik bare fordi de sender alle deres store folk frem. Synes vi har set det før. Skulle have ført klart før al den panik, men SE målmand har vel tre 100% redninger.

Jeg har nævnt det tidligere at James og Kurzawa er nogle rigtig gode spillere, og det viser de idag. Kan slet ikke se MDH starte med den indsats Kurzawa kommer med. At bruge MDH vil efter idag være en svækkelse synes jeg. James gør det vildt godt, og ES må være bekymret for sin plads. Han er klart vores svageste led i bagkæden, og det synes jeg han har været i en del kampe.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
17. mar 2019, 10:51
Håber på James i 3 back kæden. Vi kommer til at nyde godt af hans hurtighed, hvis han foretrækkes. Vi skal have løbevillighed på banen idag. Fortet skal fortsat bestå og SønderjyskE og Glen skal fortsat kæmpe de modbydelige nedrykningskampe. Sejr. Vi ses på Mch.
Heldigvis MOM flot spil af James. Dejligt med så mange alternative start 11'ere. Kurzawa er også en nydelse at se.

Besvar