Vijen skrev: ↑8. mar 2019, 15:57
Hvem håber I kommer med i top 6?
Jeg håber på:
Brøndby - Københavner derbyet har aldrig et forudsigeligt udfald. Dog også en svær modstander for os.
FCN - FCK har det svært på plastikken
Randers - Vi får statistisk set mange point imod dem, men realistisk set tager OB nok den her plads.
Esbjerg - En god away tur, men både FCK og FCM vil forvente 6 point her.
Brøndby, OB, Aab, FCN
OB fortjener at komme med og på trods af 6-1 snitteren så ser jeg større muligheder for at FCK taber point mod dem end mod Randers.
FCK skal tabe point udenom de indbyrdes kampe mod os hvis vi skal stå med guldet og de taber ikke point mod Esbjerg. Så derfor Aab fordi FCK traditionelt har det svært i Aalborg (hvis jeg husker rigtigt), så selvom jeg ikke har det bedste forhold til Cricketklubben må de gerne komme med på det grundlag.
Brøndby SKAL med fordi jeg tænker de vil være det tredjebedste kort i Europa og det er simpelthen nødvendigt at maksimere vores chancer for at score point til de Europæiske ranglister.
Hvis FCN skal med så skal de slå FCK, da jeg ikke tror på dem ideres udekamp mod Vendsyssel i runde 26. Banen og vejrforhold vil med stor sandsynlighed gøre det pokkers svært for FCN at finde deres spil. Selvom jeg ikke tror på at FCK sætter point til FCN på trods af deres historik i Farum, så ville det være fandens lækkert at se ynglingene baske FCK, gerne med et par mål. Kommer FCN med bliver det via et nederlag til FCK, fingers crossed
AGF har vi det noget sværere med end FCK ser ud til at have, så selvom jeg bor i Aarhus og gerne ser det gå godt for AGF, så vejer FCMs mesterskabschancer mere i vægtskålen. Horsens tror jeg ikke på de skal have to sejre i min bog pga deres målscore og det sker ikke.
Randers vinder både FCK og FCM tilsyneladende ubesværet over. Så de er et no-go. Det er os der er bagud så vi skal have udsving. Var vi foran FCK med 3 point så skulle vi have Randers, Esbjerg og Horsens med.