SL R25 Hobro - FCM, fredag 08.03.19 kl. 19.00
Re: SL R25 Hobro - FCM, fredag 08.03.19 kl. 19.00
Sover dommeren så meget idag???!!!
Og Come on FCM indser du ikke at lange bold /høje bold ødelægger fodbold.. !!
Og Come on FCM indser du ikke at lange bold /høje bold ødelægger fodbold.. !!
-
mousebreaker
Poulsens hjørnespark har ikke siddet ret godt i dag. Onuachu var tydeligt frustreret i første halvleg. Ikke meget der sidder helt i skabet i spillet omkring ham i dag (og mod FCN).
Skulle dette ende med pointtab i dag kan jeg dog langt bedre leve med det end det pointtab vi havde mod FCN. Vi har spillet med større kvalitet og ikke tilladt nogen chancer. Dårligt forsvarsspil gav en lille skudchance udenfor feltet som de så scorede på. Eneste afslutning til Hobro i 75 minutter
Skulle dette ende med pointtab i dag kan jeg dog langt bedre leve med det end det pointtab vi havde mod FCN. Vi har spillet med større kvalitet og ikke tilladt nogen chancer. Dårligt forsvarsspil gav en lille skudchance udenfor feltet som de så scorede på. Eneste afslutning til Hobro i 75 minutter
Senest rettet af mousebreaker 8. mar 2019, 20:38, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Poulsen er lige til at hive ud
Så håber vi George er tændt.
Dejlig, måske heldig at riv 3 point med hjem..
Dog har jeg 2 spørgsmål...
Har man ikke opdaget at mabil vejer lidt for let?
Bør Poulsen stopper med at tage dødbolde??
Dog har jeg 2 spørgsmål...
Har man ikke opdaget at mabil vejer lidt for let?
Bør Poulsen stopper med at tage dødbolde??
-
mousebreaker
Fuldt fortjent sejr. Tillader to afslutninger på udebane over 90 minutter. Det ene et forkølet frispark langt udefra og det andet også udenfor feltet som resulterede i et mål. 0 afslutninger tilladt i feltet.
Havde vi ikke vundet denne kamp ville jeg ikke have beklaget noget som helst.
Anden halvleg ikke så velsmurt som den kunne have været, men vi gør rigeligt til at vinde denne kamp komfortabelt. Vi leger dog med ilden når vi ikke formår at være foran med mere end et mål. Tilfældige mål sker.
Edit: Hobros mål var fra en lille meter inde i feltet
Anden halvleg ikke så velsmurt som den kunne have været, men vi gør rigeligt til at vinde denne kamp komfortabelt. Vi leger dog med ilden når vi ikke formår at være foran med mere end et mål. Tilfældige mål sker.
Senest rettet af mousebreaker 8. mar 2019, 21:06, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
enig med Poulsen, Evander kan gøre det mindst lige så godt. MINDST
Uenig med Mabil, han er den eneste der kan lægge et indlæg, af de kantspiller KA brugte i dag
Derimod mener jeg at Dal Hende en mand der bør sættes af.
Polakken har langt mere at byde ind med.
Men KA er alt for konservativ i hans agerende.
De bedste skal spille og det ser ikke sådan ud p.t.
Senest rettet af FCM2000 8. mar 2019, 21:05, rettet i alt 1 gang.
Vigtigt. Tak for det Evander og George! Der er ikke meget at være utilfreds med i dag, vi kunne ligeså vel have vundet 5-0. Hobro har vel ikke en reel chance, men scorer dog et flot mål på individuel kvalitet.
Når det er sagt, må jeg igen sige at MDH i min verden er vores svageste spiller. Han er bagud teknisk, og han bringer ikke særlig meget kvalitet offensivt, og er ikke splid defensivt heller. Forestiller lig han overhales i foråret af Kurzawa.
Nu kan resten af weekenden nydes med spænding.
Når det er sagt, må jeg igen sige at MDH i min verden er vores svageste spiller. Han er bagud teknisk, og han bringer ikke særlig meget kvalitet offensivt, og er ikke splid defensivt heller. Forestiller lig han overhales i foråret af Kurzawa.
Nu kan resten af weekenden nydes med spænding.
MDH virker tung, han har mistet sin speed og målfarlighed, så er der sådan set ikke meget tilbage der er positivt.
Hvor må det være demotiverende for en bred trup at KA jævnligt kun bruger to udskiftninger og tit meget sent i kampen.. der går Zorninger og træthed i den til sidst på året :/
Er ret sikker på jeg for nyligt har hørt vi har scoret 5 mål efter lange indkast denne sæson, om det var før eller efter målet mod Nordsjælland ved jeg ikke, men virkningsløst er det ikke.
Er helt enig.mousebreaker skrev: ↑8. mar 2019, 21:00Fuldt fortjent sejr. Tillader to afslutninger på udebane over 90 minutter. Det ene et forkølet frispark langt udefra og det andet også udenfor feltet som resulterede i et mål. 0 afslutninger tilladt i feltet.
Virkelig flot første halvleg og fedt at vi nu lægger lidt pres på FCK.
Evander og Mabil synes jeg er vores bedste i dag, med Evander som mest afgørende.
George bliver vild nu i slutspillet. Minimum 5 mål fra ham resten af sæsonen.