Superligaen 18/19
Re: Superligaen 18/19
De må gerne lige fuldende ugen og smide Brøndby ud af pokalen om nogle dage.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Der gik sgu lige gummiben i den i KBH. LOL
Sådan! Nu er alt for alvor åbent! Vinder vi de sidste tre, vinder vi grundspillet. FCK smider point igen.
Same procedure as last year, men denne gang med FCK i rollen som "Brøndby" 
Voldsom respekt for, at Vendsyssel gør det der med 10 mand i Parken. Mandfolk. Nu ser vores arbejdssejr i Hjørring ikke så tosset ud.
Victor Fischer var tilbage for FCK i en træningskamp imod FCN. FCK tabte 6-0. I sidste uge tabte de med 6-1 imod Brøndby, mon man kan håbe på lidt dårlig moral begynder at brede sig i deres trup.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Kadri stempler Oti i pokalen med knopperne forrest uden et gult kort.
Det ender jo med at Brøndby og Horsens skal spille om at komme i top 6
Sormani stopper i Vejle.
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/a ... r-i-vejle/
Kunne man forestille sig Priske ville tage dertil? Han vat trods alt aktiv i klubben da han spillede.
Personligt tror jeg ikke han er interesseret, da der er relativ stor nedryknings risiko, sammenholdt med at oprykning året efter er meget svært, grundet ændringen i liga strukturen. Det kan altså nemt tage 2,5 år før han er tilbage i superligaen. Det tror jeg er for stort et gamble i hans øjne.
Kunne man forestille sig Priske ville tage dertil? Han vat trods alt aktiv i klubben da han spillede.
Personligt tror jeg ikke han er interesseret, da der er relativ stor nedryknings risiko, sammenholdt med at oprykning året efter er meget svært, grundet ændringen i liga strukturen. Det kan altså nemt tage 2,5 år før han er tilbage i superligaen. Det tror jeg er for stort et gamble i hans øjne.
Tror slet ikke at Midtjylland vil lade ham gå før at sæsonen er ovre. Men, der er så få jobs i superligaen at jeg tror at det godt kunne være intressant for ham - Han har jo gode muligheder for at imponere i en klub der på trods af sin nuværende trup vel også har et okay budget med deres ejer in mente?MFKM skrev: ↑5. mar 2019, 21:15Sormani stopper i Vejle.
Kender vi noget til hans nuværende kontrakt? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget, så han er nok bare ansat på almindelig funktionærkontrakt. Man kan dog håbe vi har tilføjet et længere opsigelsesvarsel.Peter skrev: ↑5. mar 2019, 21:18Tror slet ikke at Midtjylland vil lade ham gå før at sæsonen er ovre. Men, der er så få jobs i superligaen at jeg tror at det godt kunne være intressant for ham - Han har jo gode muligheder for at imponere i en klub der på trods af sin nuværende trup vel også har et okay budget med deres ejer in mente?MFKM skrev: ↑5. mar 2019, 21:15Sormani stopper i Vejle.
Nej. Kontraktlængden blev vist aldrig meldt ud, men det kan jo også være, at man har en aftale med Priske om, at man ikke vil stå i vejen for ham, hvis han bliver tilbudt et cheftrænerjob. Vi plejer jo sjældent, at stå i vejen for nogen, hvis du får tilbudt et mere attraktivt job, som de hellere vil forfølge, og der er få cheftrænerjobs i DK, så hvis Priske går med en cheftræner i maven, så vil det være naturligt at slå til, hvis han får tilbudt jobbet i Vejle.MFKM skrev: ↑5. mar 2019, 22:04Kender vi noget til hans nuværende kontrakt? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget, så han er nok bare ansat på almindelig funktionærkontrakt. Man kan dog håbe vi har tilføjet et længere opsigelsesvarsel.Peter skrev: ↑5. mar 2019, 21:18Tror slet ikke at Midtjylland vil lade ham gå før at sæsonen er ovre. Men, der er så få jobs i superligaen at jeg tror at det godt kunne være intressant for ham - Han har jo gode muligheder for at imponere i en klub der på trods af sin nuværende trup vel også har et okay budget med deres ejer in mente?MFKM skrev: ↑5. mar 2019, 21:15Sormani stopper i Vejle.
Jeg håber naturligvis, at Priske bliver, da jeg ser ham som en vigtig del af vores trænerstab.
Det er i øvrigt sjovt, hvor hurtigt det går i fodbold. For et år siden skreg mange på udenlandske trænere, der kunne komme med nye input i håbet om at lande en "Zorniger" eller måske en "Sormani. Nu er de begge væk fra Superligaen sammen med Moniz i Randers. Det nye trend har derimod været at rekruttere internt for at sikre videreførelse kultur og spilfilosofi m.v.
Det bliver spændende, hvilken vej Vejle går. Det er en klub, hvor jeg ikke har nogen ide om, hvilken retning de vælger (på transfermarkedet har de jo hentet spillere i øst og vest). En ny udlænding? En brandslukker med erfaring i overlevelse i Superligaen? Intern rekruttering eller en med nære relationer til VB?
-
Steffen am
Nu er Vejle træner posten blevet besat, så vi kan da i hvert fald rolige på den front nu.
Ved ikke hvor meget connection der er mellem det nye og gl. Vejle. Men han har da været der, så ikke nogen uvæsentlig tanke.
Er lidt ærgerlig over at hans navn bliver nævnt hver gang der er et ledigt trænersæde,
men sådan er det måske. Med det sagt, kan jeg ikke se at det er attraktivt for Priske at tage til Vejle.
Uklar ejestruktur, stor chance/risiko for. 1 division, formentlig mindre i løn, dårligere spillere osv. osv.
Kan godt være han gerne vil være på toppen og have den magt og ansvar der følger med, men assistent trænere i Midtjylland er meget mere involveret og bestemmende end i f.eks. BIF og FCK.
Måske der er cheftrænerjob i superligaen som ville kunne lokke ham væk, men tror ikke der er mange af dem. Nu har han også været afsted og kommet tilbage. Ser jeg ikke bliver nemmere en evt. 3 gang. Han mangler vel også stadig lidt af Pro-licensen. Tilgengæld kunne han være en oplagt efterfølger, når Kenneth Andersen ikke gider mere, håber at det også vægter noget.
Men hans navn bliver nævnt hver gang, ved vi overhovedet om han er opsøgende, om han gerne vil være cheftræner her og nu?
Ved ikke hvor meget connection der er mellem det nye og gl. Vejle. Men han har da været der, så ikke nogen uvæsentlig tanke.
Er lidt ærgerlig over at hans navn bliver nævnt hver gang der er et ledigt trænersæde,
men sådan er det måske. Med det sagt, kan jeg ikke se at det er attraktivt for Priske at tage til Vejle.
Uklar ejestruktur, stor chance/risiko for. 1 division, formentlig mindre i løn, dårligere spillere osv. osv.
Kan godt være han gerne vil være på toppen og have den magt og ansvar der følger med, men assistent trænere i Midtjylland er meget mere involveret og bestemmende end i f.eks. BIF og FCK.
Måske der er cheftrænerjob i superligaen som ville kunne lokke ham væk, men tror ikke der er mange af dem. Nu har han også været afsted og kommet tilbage. Ser jeg ikke bliver nemmere en evt. 3 gang. Han mangler vel også stadig lidt af Pro-licensen. Tilgengæld kunne han være en oplagt efterfølger, når Kenneth Andersen ikke gider mere, håber at det også vægter noget.
Men hans navn bliver nævnt hver gang, ved vi overhovedet om han er opsøgende, om han gerne vil være cheftræner her og nu?
Kenneth Andersen skal jo være vores Ferguson ! Jeg tror ikke Priske gider vente 20 år med at få chancen, trods altSteffen am skrev: ↑6. mar 2019, 16:21Tilgengæld kunne han være en oplagt efterfølger, når Kenneth Andersen ikke gider mere, håber at det også vægter noget.
Det der med en "Ferguson" det er tiden løbet fra. Det proklamerede Glen jo også at han ville være. Men kommer der et bud fra en rimelig europæisk klub på Kenneth så rejser han jo også. Men jeg kan godt lide at vi så selv uddanner den næste, og dermed kan fastholde en rød tråd. I Vejle og Brøndby må alt være kastet op i luften nu.