SL R24 FCM-FCN, mandag 04.03.19 kl. 19.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Marzower

Re: SL R24 FCM-FCN, mandag 04.03.19 kl. 19.00

Indlæg af Marzower »

De første 70 min er det dårligste under KA. Men i det mindste rart at se at vi kunne lægge et tryk til sidst.
Tror vi skal være glade for det ene point efter en kamp som denne. Men hold nu k... hvor ville det have været forryk, hvis George havde puttet den ind.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

At vi taber to point i dag er katastrofalt. Ansvaret ligger i allerhøjeste grad på Kenneth Andersen. Føj for en startopstilling. Jeg vil vædde en hundredmand på at hvis MDH ikke havde haft karantæne havde han også startet inde og med garanti gør det næste gang. Svært at spille sig af åbenbart hos KA.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Mayron George tager kagen for at være med afstand dårligste spiller på en dag hvor alle spiller under niveau. Evander spiller heller ikke godt men får alligevel 2 kasser, hvilket er klasse. Mads Døhr synes jeg også skal fremhæves. Spiller en god kamp.

Jeg er lidt overrasket over, hvorfor Onuachu ikke bliver serviceret noget bedre med nogle høje bolde i feltet... det burde være en temmelig straightforward gameplan.

Men vildt at vi ikke formåede at sætte FCN under pres pånær de sidste 15 min. Ved ikke om det var fordi de havde de 3 mand på midten mod vores 2 eller fordi vi valgte at spille mere fodbold - noget som de måske er bedre til end os?

Ham Kurzawa synes jeg ikke tog os med storm men det er også en svær kamp at komme ind i... men måske med lidt tid og lidt kampe at det kunne blive til noget...

fuck en lortekamp...

CasperA

Indlæg af CasperA »

Jeg forstår virkelig ikke, hvordan Rilwan Hassan kan blive ved med at starte inde. Han har intet vist i flere år efterhånden - og han bliver bare aldrig mere end en middelmådig superliga spiller, som aldrig vil løfte vores niveau. Det er fair nok, at han betyder meget for kulturen og de andre afrikanske spillere udenfor banen, men det er bare ikke nok i en klub som vores.
Senest rettet af CasperA 4. mar 2019, 21:09, rettet i alt 1 gang.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

At KA tror, at vi skal spille poleret og småkold mod FCN viser vel bare, at han endnu ikke har rutinen i ligaen - det er naivt, umodent og fuldstændig ude af synk med virkeligheden. Vi er et powerhold, og se lige hvormange (få) advarsler vi får i denne kamp....der har slet ikke været tænding nok på holdet

Marzower

Indlæg af Marzower »

Enig i, at det også er Kenneth Andersens dårligste kamp. Rilwan skal ikke starte og jeg vil også undre mig meget hvis han starter fredag. KA skal gøre mere for at ændre det i Pausen.

Frank kommer ind og fylder mere på midten. Det gør George for så vidt også, men uha nogle afbrændere.

Forhåbentligt kan FCN også gøre ondt på FCK.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

MrWolf skrev:
4. mar 2019, 21:00

Jeg er lidt overrasket over, hvorfor Onuachu ikke bliver serviceret noget bedre med nogle høje bolde i feltet... det burde være en temmelig straightforward gameplan.

Ham Kurzawa synes jeg ikke tog os med storm men det er også en svær kamp at komme ind i... men måske med lidt tid og lidt kampe at det kunne blive til noget...

fuck en lortekamp...
kanterne er i dyb krise hos FCM, de kommer ikke ned og får slået et kvalificeret indlæg til Paul, og sådan har det været i lang tid, jeg synes nu nok at kurzawa får vist, at netop han kan lægge et kvalificeret indlæg. mabil er som den eneste af de offensive kanter i stand til at slå et indlæg.

rilwan er lige til at kyle ud, en skandale at han har fået så lang snor, jeg mistænker KA for at give akademispillerne længere snor, det virker mærkelig at man har en polsk landsholdspiller siddende uden for, som har et godt venstre ben, frem for en Mdt som kun arbejder med højre ben på venstrekanten.

Jeg synes at KA har vist den svaghed, at han giver spillere som rilwan og mdh alt for lang snor, hvorfor han man en junior siddende udenfor, han har sgu været her i 5 uger nu, han har spillet i den bedste række i brazilien

George har alt for store bevægelser til at være en topscorer i superligaen.

han har fået sine chancer, nu må junior få chancen.

Peter

Indlæg af Peter »

Mayron George er pissefarlig. Det at han kom til de chancer vidner om kvalitet - hans mål skal nok komme for os. 100p.

Kian og Scholz var fra min plads de 2 dårligste idag. Paul blev slet ikke serviceret - svær kamp for ham at præstere i med det i mente.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Synes sq at FCN spillede godt, hold op hvor er han giftig ham AS21, han må godt ryge til udlandet til sommer.
Det er lige før jeg vil kalde det for den ringeste forsvars kamp jeg kan huske. Enten havde FCN læst os eller også var de bare ikke klar i forsvaret idag, skuffende.
Men vi får trods alt vendt kampen da George kommer ind og han kommer til nogle gigantiske muligheder hvilket er positivt men hold op nogle afbrændere han også præstere, vi skulle have hevet sejren til sidst.
Synes Paul spillede okay, han løb meget med FCN forsvaret men ofte ude i siden og der bliver han bare ikke farlig. Vi savner Wikheim .

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

FCN spillede som de nu kan når man tillader det som vi gjorde ved at spille uden power. Ingen aggressivitet. En opstilling der var dømt til at give problemer, her tænker jeg specielt på Rilwan. Når vi så samtidig lignede et hold med kvalitet som første dag efter 3 måneders ferie, så vil modstanderen komme til at se gode ud. Han ser ud at blive vild Skov Olsen. Jeg håber blot på at han fortsætter trenden og bliver til en stjerne på landsholdet.
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Lige kommet hjem. Hvornår er det vores tur til sikre ekstra point i sidste minutter. Ikke fordi vi fortjente 3 point i dag... men de 3 gange tabte to point mod OB, Esbjerg og AGF irriterer mig stadig. Og chancerne var der i aften.

FCK får også deres udfordringer mod FCN.

Synes faktisk polakken gjorde det fint på venstre kant... tror han starter fredag.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

OB og Esbjerg var vi selv skyld i. De tre point var i banken men vi smed dem på naivitet. AGF var en lige kamp hvor Poulsen brænder et straffe til slut. Ærgeligt men disse pointtab er vores egen fejl. FCK har været mere skarpe end os - længere er den ikke.
Vi kan ikke engang skyde skylden på dommerne - hvor er vi så henne?? :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kurzawa gjorde i mine øjne et fremragende indhop og burde jo have haft en assist, men George forspildte chancen for et virkelig smukt mål. Der er tydeligvis masser af fodbold i vores polske ven. Dejligt at se.

Hvad George angår, så bliver han med rette kritiseret nu, men havde han scoret på bare én af mulighederne, var han blevet hyldet. Han var med til at ændre kampbilledet, men vi fik så bare ikke fuld valuta for det, hvilket selvfølgelig er dumt.

Kurzawa kunne godt starte næste gang. Frank for Rilwan var også en mulighed, men hvor kunne det være rart med Wikheim tilbage.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

mousebreaker skrev:
4. mar 2019, 22:18
OB og Esbjerg var vi selv skyld i. De tre point var i banken men vi smed dem på naivitet. AGF var en lige kamp hvor Poulsen brænder et straffe til slut. Ærgeligt men disse pointtab er vores egen fejl. FCK har været mere skarpe end os - længere er den ikke.
Vi kan ikke engang skyde skylden på dommerne - hvor er vi så henne?? :)
Jeg skriver ikke det er nogens skyld. Bare at vi selv dummer os i de tre kampe... og så reelt har chancerne i dag til at sikre tre point. I øvrigt var OB næsten bedre end os i Odense.

Jakla

Indlæg af Jakla »

En kamp hvor FCN imponerede mest. Klart det tredje bedste hold i ligaen. Det så hele tiden ud til at de var 2 mand mere på banen end os. Imponerende hvordan de stod højt og lukkede rummene af i lange perioder af kampen. Vi var for længe om at komme igang og må være tilfredse med det ene point. Spiller FCN igen på samme niveau mod FCK bliver det svært for FCK.

Besvar