Dokumentarserie Fc Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
heine115

Re: Dokumentarserie Fc Midtjylland

Indlæg af heine115 »

Første afsnit bliver sendt på søndag, efter fck - vejle kampen

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg er vild med første afsnit.

Stor ros til skaberne her fra.

Edit. Scenerne med Lynge Jakobsen må gøre lidt ondt i åb :D

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Meega fedt afsnit. Føler mig ret alene med den, men jeg har altid været, og vil altid være kæmpe fan af Steinlein!! Jeg synes han er så klasse. Ambitiøs, overskudsagtig og ligeglad med hvad alle tænker. Ham er vi heldige med.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det slipper vi da ret godt af sted med!

Og ja, Steinlein er fantastisk, altid med et smil og klar tale.

Lyder godt med den 2029-plan, når Stein siger sådan kan det næsten kun handle om at vinde Champions League i 2029 :mrgreen:

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

2029 planen er netop et bevis på at ledelsen hele tiden vil flytte sig og bygge på, for ikke at gå i stå.

For mig står det klart, at man er nød til at bygge/udvide stadion, 1) som et signal på at man vil vokse, både til tilskuere og sponsorerne.

2) udvide sit brand internationalt.

Jeg forstår godt at Hessel, efterlyser international succes, så her til sommer må man holde op med at hjemkalde alle udlejningsspillere, og give plads til at de kan vise sig frem i optakten til internationale kampe, det er bare en af de ting man er nød til at ændre.

kan også læse, at steinlein i kontraktforlængelsesaftalen med j.p. kritiserede ham for ikke at have været klar sidste sommer, altså klar fysisk og mentalt. Men sådan en form opbygger man ikke ved at træne sommerbold, med spillere der er kladt hjem, og som ikke engang kan spille sig på holdet i Fredericia, horsens mv..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Høj klasse af Klubben. Fcm for altid.

ben2han

Indlæg af ben2han »

nu kommer der et modspil til 2029 planen

https://www.bt.dk/fodbold/broendby-stor ... 50-procent

974

Indlæg af 974 »

ben2han skrev:
6. mar 2019, 09:07

Nu er det vel også at forstå som en forøgelse af noget der må være kraftigt nedsat gennem de senere år
Brøndby har så vidt jeg har læst mig frem til budgetteret udfra forventede 5. pladser, og det må vel tænkes at de i det nye gerne vil højere op :-)

Deres overskud i 2018 må jo blandt andet ses i lyset af 2 andenpladser de sidste 2 sæsoner, og de forventer at der kommer underskud de næste 2 år

Det er nok lige på en knivsæg, men tror at det er vejen frem for dem, og de har jo også haft investeret i en hulens masse ting på og omkring stadion, så de er måske tilbage..

Men deres Masterclass må stadig indtil videre være de store tabere

Her iøvrigt en lidt mere fyldestgørende artikel
https://npinvestor.dk/nyheder/br%C3%B8n ... trategi-64

SimonH

Indlæg af SimonH »

974 skrev:
6. mar 2019, 09:45
ben2han skrev:
6. mar 2019, 09:07

Nu er det vel også at forstå som en forøgelse af noget der må være kraftigt nedsat gennem de senere år
Brøndby har så vidt jeg har læst mig frem til budgetteret udfra forventede 5. pladser, og det må vel tænkes at de i det nye gerne vil højere op :-)

Deres overskud i 2018 må jo blandt andet ses i lyset af 2 andenpladser de sidste 2 sæsoner, og de forventer at der kommer underskud de næste 2 år

Det er nok lige på en knivsæg, men tror at det er vejen frem for dem, og de har jo også haft investeret i en hulens masse ting på og omkring stadion, så de er måske tilbage..

Men deres Masterclass må stadig indtil videre være de store tabere

Her iøvrigt en lidt mere fyldestgørende artikel
https://npinvestor.dk/nyheder/br%C3%B8n ... trategi-64
Det er jo kun en forøgelse på 50% ifht. til det oprindelige budget. Så vidt jeg ved så bruger de i dag allerede meget mere end det oprindelige bundet

Mathias

Indlæg af Mathias »

Er der nogen der ved hvornår afsnit 2 sendes?

CasperA

Indlæg af CasperA »

Mathias skrev:
11. mar 2019, 09:08
Er der nogen der ved hvornår afsnit 2 sendes?
Det skulle komme i starten af april.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Nu er dokumentaren færdig - og hold kæft hvor er det godt TV og giver et fint indblik i vores historie - og dagligdagen i klubben.

Som jeg ser det har vi ikke fået noget negativ opmærksomhed af betydning - til gengæld har det givet rigtig god underholdning til os fans og sikkert også lidt interesse fra ikke fans.

Det er selvfølgelig også nemmere, når det hele ender i en rosenrød historie om tragedier der afløses af succeser - sæsonen er jo nærmest skrevet som et eventyr.

974

Indlæg af 974 »

Det er sindsygt godt lavet og jo en kæmpegave til os der har fulgt FCM altid!

Synes virkeligt at det her 4. program kommer dybt ind i historien - på den fede måde

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Enig i at det er en super udsendelse. Men hvorfor skal Glen skyde igen og sige, at han havde vundet guld i 15/16. Han har da heller ikke præsteret noget i Europa, hvilket Thorup gjorde i den sæson. Jeg har ikke noget imod ham, men det klæder ham ikke at komme med sådan en udtalelse.

Og så dejligt at få sat ansigt på nogle af hovederne i sort snak 😀⚽️.

Besvar