FCM All time XL

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: FCM All time XL

Indlæg af Ravnen »

TrueWolfMidt skrev:
26. feb 2019, 22:39
Helt klart Filip Novák på venstre back ingen andre kan måles med ham.
Ja okay, jeg vil godt skifte Novak ind på mit hold ;)

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Ravnen skrev:
27. feb 2019, 00:13
Jeg mener nu Simon Kjær så rigeligt viste potentialet i hans korte tid, til at det berettiger til en plads på all time holdet. Han var et usædvanligt talent som kom ind og spillede som om han havde 10 års erfaring.
Ja han viste potentialet, men jeg mener på ingen måde, at man kan komme på et all-star hold, ved kun at have spillet en halv sæson.
Hvis det var nok, så kan jeg ikke se nogen vej udenom hverken Sørloth eller Bubacarr. Eller for den sags skyld Evander.
Alle 3 har været større profiler end Kjær, på ca samme antal kampe.

Kjær var et stort talent, der blev solgt for en røvfuld penge, som vi ikke havde set i den størrelsesorden før i Midtjylland. Men derfra og til top2 bedste centerforsvar i klubbens historie, er der godt nok et stykke vej til.
Høvdingen af Herning

974

Indlæg af 974 »

Okay jeg har vist for meget tid, når jeg nu først skal møde kl 12 onsdag :geek:

Mit hold kommer til at se sådan her ud:

Ffrank Kristensen
Claus Madsen

Mohamed Zidan
Igboun, Sylvester
Duelund, Mikkel
Thygesen, Mikkel
Jonas Løssl
Y for Y´et i vores kommende stjerne Sammy Skytte ;-) host host
Lundberg, Christian
Leon Jessen
Andersson Petter
Nissen, Rasmus
Danny Olsen

Det er vist ikke så længe siden vi også havde en runde med vores ALLTIME hold - den tråd findes nok et sted i systemet :-)
Eller også var det på Facebook

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
27. feb 2019, 00:14
TrueWolfMidt skrev:
26. feb 2019, 22:39
Helt klart Filip Novák på venstre back ingen andre kan måles med ham.
Ja okay, jeg vil godt skifte Novak ind på mit hold ;)
Hvordan fanden kunne jeg glemme ham....
Jeg er dog ikke flov over Simon Poulsen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Peter Skov
Kristian Bak - Winston Reid - Erik Sviatchenko - Filip Novak
Pione Sisto - Jakob Poulsen - Petter Andersson - Simon Poulsen
Mohamed Zidan - Frank Kristensen

Bænk:
Jonas Løssl, Kolja Afryie, Søren Skriver, Ajilore Oluwafemi, Tim Sparv, Sylvester Igboun, Morten Duncan

Kraut

Indlæg af Kraut »

Peter Skov-Jensen

Kolja Afriyie - Erik Sviatchenko - Søren Skriver - Filip Novák

Femi

Pione Sisto - Jakob Poulsen - Sylvester Igboun

Frank Kristensen - Mohamed Zidan

Bænk:
Jonas Lössl, Urmas Rooba, Alexander Scholz, Kristian Bak, Petter Andersson, Gheorghe Florescu, Simon Poulsen, Adigun Salami, Paul Onuachu, Morten 'Duncan'

Peter

Indlæg af Peter »

Jonas Løssl

Rasmus Nissen - Kristian Bak - Erik Sviatchenko - Filip Novak

Sylvester Igboun - Jakob Poulsen - Petter Andersson - Pione Sisto

Mohammed Zidan - Paul Onuachu

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Saemala skrev:
27. feb 2019, 00:39
Ravnen skrev:
27. feb 2019, 00:13
Jeg mener nu Simon Kjær så rigeligt viste potentialet i hans korte tid, til at det berettiger til en plads på all time holdet. Han var et usædvanligt talent som kom ind og spillede som om han havde 10 års erfaring.
Ja han viste potentialet, men jeg mener på ingen måde, at man kan komme på et all-star hold, ved kun at have spillet en halv sæson.
Hvis det var nok, så kan jeg ikke se nogen vej udenom hverken Sørloth eller Bubacarr. Eller for den sags skyld Evander.
Alle 3 har været større profiler end Kjær, på ca samme antal kampe.

Kjær var et stort talent, der blev solgt for en røvfuld penge, som vi ikke havde set i den størrelsesorden før i Midtjylland. Men derfra og til top2 bedste centerforsvar i klubbens historie, er der godt nok et stykke vej til.
Det er jeg ikke enig i. Jeg er gået udenom Sørloth, Bubacarr og Evander ud fra samme præmis. Kjær havde vi i modsætning til de andre i klubben inden han slog igennem, og da han gjorde det vidste vi at det ville ske - mens de tre nævnte ikke har haft samme bane.

Jeg er imponeret af Evander, men han mangler altså stadig noget for at udfordre Petter Andersson og Jacob Poulsen både all time og helt generelt som fodboldspiller. Samme med Sanneh for vi har virkelig haft mange forsvarsspillere. Og jeg har valgt både Zidan og Paul foran Duncan og Sørloth.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Man skal også passe på med at tage de seneste spillere, fordi de er tættest på nethinden og hukommelsen. Petter Andersson og Duncan er to spillere som gav os noget helt særligt, som var med til at ændre vores måde at spille på, og vi har haft meget få af den slags spillere i FCM.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Saemala skrev:
Tror bare folk tolker præmissen for udvælgelsen forskelligt. Der bliver i første indlæg skrevet, at parameteret for holdet er topniveau. Det kunne jeg godt tolke som frit slag til at vælge Sørloth etc. Så måske det ikke er et klassisk all-star-hold.

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

Acebone skrev:
27. feb 2019, 10:28
Saemala skrev:
Tror bare folk tolker præmissen for udvælgelsen forskelligt. Der bliver i første indlæg skrevet, at parameteret for holdet er topniveau. Det kunne jeg godt tolke som frit slag til at vælge Sørloth etc. Så måske det ikke er et klassisk all-star-hold.
Der bliver godt nok skrevet topniveau, men når man kalder det "FCM All time XI", så er det ikke topniveau det handler om. Jeg tror det eneste vi kan være enig om, er at OP er skrevet meget tvetydigt. At vi ikke bliver enige om det er topniveau, de bedste spillere, de bedste midtjyske spillere, eller legender vi snakker om, kan jeg godt forstå.

Flemse

Indlæg af Flemse »

Xinx skrev:
27. feb 2019, 11:07
Acebone skrev:
Saemala skrev:
Der bliver godt nok skrevet topniveau, men når man kalder det "FCM All time XI", så er det ikke topniveau det handler om. Jeg tror det eneste vi kan være enig om, er at OP er skrevet meget tvetydigt. At vi ikke bliver enige om det er topniveau, de bedste spillere, de bedste midtjyske spillere, eller legender vi snakker om, kan jeg godt forstå.
Ham der startede tråden, forklarede jo, at holdet udelukkende skulle udtages pba. spillernes topniveau, mens de var i klubben. Mener man derfor, at f.eks. Evanders topniveau indtil videre berettiger til en plads på holdet, jamen så skal han jo med.

Vil man gerne lave et All star-hold baseret på nogle andre kriterier, jamen så laver man da bare sin egen tråd om emnet.

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

Flemse skrev:
27. feb 2019, 13:05
Xinx skrev:
27. feb 2019, 11:07
Acebone skrev:

Ham der startede tråden, forklarede jo, at holdet udelukkende skulle udtages pba. spillernes topniveau, mens de var i klubben. Mener man derfor, at f.eks. Evanders topniveau indtil videre berettiger til en plads på holdet, jamen så skal han jo med.

Vil man gerne lave et All star-hold baseret på nogle andre kriterier, jamen så laver man da bare sin egen tråd om emnet.
Jeg er klar over hvad OP har skrevet af forklaring. Jeg siger bare valget af overskrift til tråden er tvetydigt ift. forklaringen. Dermed også de helt forskellige svar der har været i tråden.

JeffMK

Indlæg af JeffMK »

Napper en 4-3-3:

J.Løssl
K.Afriyie K.Bak W.Reid F.Novak
M.Thygesen J.Poulsen P.Andersson
M.Zidan F.Kristensen S.Igboun

Træner: G.Riddersholm

Boblere:

P. Skov Jensen
E.Sviatchenko
A.Femi
S.Poulsen
P.Sisto
P.Onuachu

Ville ønske jeg kunne smide en spiller som R.Nissen på somewhere, da han for mig er en helt speciel ulv. Han havde Baks vilje og gejst og er tilmed et meget større talent. Hans vilje til at vinde strålede ud af ham og det smittede af på medspillere og fans. Fed spiller!
Desværre for få kampe i ulvetrøjen.
Det samme gælder Simon Kjær, A.Sørloth og B.Sanneh.

Desuden er jeg overbevist om at vi snart kan sætte Scholz og Evander på holdet. Evander er et monster stort talent, han skal dog finpudses. Scholz har virkelig imponeret mig, han virker som en komplet midtstopper. Han har klart været den bedste af vores 3 midtstoppere, siden han kom til.

JeffMK

Indlæg af JeffMK »

Burde nok også nævne K.Ipsa og L.Jessen :-D

Besvar