Transfer vinter 18/19
Re: Transfer vinter 18/19
Nej. Har heller aldrig troet på Tibling fra BIF til FCM, og det giver endnu mindre mening nu efter Zornigers fyring.
Hvis Huddersfield rykker ned, som alt tyder på, så er Huddersfield nød til at rette økonomien til, Løssl får sikkert en god løn, men er 30 1/2 år, og har tidligere luftet at han gerne slutter i FCM.
Hvis man vil gå et skridt op, og det er jo det der lægges op til i en 10 års plan, så kunne man måske hente løssl for 10 mill kr og have en god målmand mellem stængerne de næste 3-4 år. Jesper hansen kører på sidste vers, og han har aldrig været noget i luftspillet, det får man med Løssl, som har udviklet sig som målmand.
Hvis man vil gå et skridt op, og det er jo det der lægges op til i en 10 års plan, så kunne man måske hente løssl for 10 mill kr og have en god målmand mellem stængerne de næste 3-4 år. Jesper hansen kører på sidste vers, og han har aldrig været noget i luftspillet, det får man med Løssl, som har udviklet sig som målmand.
Han sagde sidste år at hvis at Huddersfield rykkede ned fulgte han med så det tænker jeg også at han gør nu - Går ikke ud fra at han kan have interesse i at forlade Huddersfield for at komme til Danmark jo mindre at han kommer i problemer i England og ikke har andre gode mulighederben2han skrev: ↑23. feb 2019, 21:15Hvis Huddersfield rykker ned, som alt tyder på, så er Huddersfield nød til at rette økonomien til, Løssl får sikkert en god løn, men er 30 1/2 år, og har tidligere luftet at han gerne slutter i FCM.
Jesper er jo stadigt også en super keeper. Han holder også næste sæson med er jeg sikker på. - Mange kigger på alderen og tænker "Hold da op", men man skal huske på at når at der er en af landsholdskeeperne der er skadet så er det Jesper Hansen Åge Hareide ringer til og ikke David Jensen som spiller fast i Holland for eksempel. Jesper han er en top målmand i suppen!
Jesper er ikke blandt top 2, han mangler simpelthen noget i luftspillet til at blive afgørende her. OB og FCK har bedre målmænd. OBs rygtes til FCK fra sommer 2019. AGF har en der ser meget lovende ud, men som de kun har på lån, så vidt jeg er orienteret, Renne i Aab er også en mand på vej frem.Peter skrev: ↑23. feb 2019, 21:21Han sagde sidste år at hvis at Huddersfield rykkede ned fulgte han med så det tænker jeg også at han gør nu - Går ikke ud fra at han kan have interesse i at forlade Huddersfield for at komme til Danmark jo mindre at han kommer i problemer i England og ikke har andre gode mulighederben2han skrev: ↑23. feb 2019, 21:15Hvis Huddersfield rykker ned, som alt tyder på, så er Huddersfield nød til at rette økonomien til, Løssl får sikkert en god løn, men er 30 1/2 år, og har tidligere luftet at han gerne slutter i FCM.
Jesper er jo stadigt også en super keeper. Han holder også næste sæson med er jeg sikker på. - Mange kigger på alderen og tænker "Hold da op", men man skal huske på at når at der er en af landsholdskeeperne der er skadet så er det Jesper Hansen Åge Hareide ringer til og ikke David Jensen som spiller fast i Holland for eksempel. Jesper han er en top målmand i suppen!
Jeg forholder mig kun hvad Løssl sagde sidste forår, og husk han kan til sommer kan komme til FCM forskerordningen i DK
Det nytter ikke at komme som 34 årig
https://www.aoh.dk/artikel/lssl-kunne-v ... utte-i-fcm
Nu syntes jeg du er hård mod Jesper Hansen.ben2han skrev: ↑23. feb 2019, 21:32Jesper er ikke blandt top 2, han mangler simpelthen noget i luftspillet til at blive afgørende her. OB og FCK har bedre målmænd. OBs rygtes til FCK fra sommer 2019. AGF har en der ser meget lovende ud, men som de kun har på lån, så vidt jeg er orienteret, Renne i Aab er også en mand på vej frem.Peter skrev: ↑23. feb 2019, 21:21Han sagde sidste år at hvis at Huddersfield rykkede ned fulgte han med så det tænker jeg også at han gør nu - Går ikke ud fra at han kan have interesse i at forlade Huddersfield for at komme til Danmark jo mindre at han kommer i problemer i England og ikke har andre gode mulighederben2han skrev: ↑23. feb 2019, 21:15Hvis Huddersfield rykker ned, som alt tyder på, så er Huddersfield nød til at rette økonomien til, Løssl får sikkert en god løn, men er 30 1/2 år, og har tidligere luftet at han gerne slutter i FCM.
Jeg forholder mig kun hvad Løssl sagde sidste forår, og husk han kan til sommer kan komme til FCM forskerordningen i DK
Det nytter ikke at komme som 34 årig
https://www.aoh.dk/artikel/lssl-kunne-v ... utte-i-fcm
Han var en af grundende til vi vandt mesterskabet sidste år
Enig med de 2 andre. Jesper er en top målmand. Han bliver aldrig lige så stærk som en 2 meter mand i feltet, men han har så meget andet på sit CV. Han er mere end sublim og spiller en stor rolle i vores defensiv - Vi må se om Bill Hamid kommer tilbage om 1 år (tvivler), men ellers så tror jeg ikke at vi køber en ny målmand før tidligst næste sommer 
-
mousebreaker
Uenig. Eller det vil sige jeg mener ikke han på nogen måde har performet til at kunne være en kandidat til den absolut bedste, men top 3-4 stykker er han vel.
Kan ikke huske hvordan han stod rent statistisk i mesterskabssæsonen, men jeg mener ikke det var meget over middel. Jeg mener han fik en ret dårlig start som der skulle rettes op på. Foråret var fint og han havde bestemt sin aktie i mesterskabet, men eks Rønnow betød langt langt mere for Brøndby end Jesper Hansen gjorde for os
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
Steffen am
Passer vel også med Rønow er dk's 3. bedste målmand,mousebreaker skrev: ↑24. feb 2019, 15:02Uenig. Eller det vil sige jeg mener ikke han på nogen måde har performet til at kunne være en kandidat til den absolut bedste, men top 3-4 stykker er han vel.
Kan ikke huske hvordan han stod rent statistisk i mesterskabssæsonen, men jeg mener ikke det var meget over middel. Jeg mener han fik en ret dårlig start som der skulle rettes op på. Foråret var fint og han havde bestemt sin aktie i mesterskabet, men eks Rønnow betød langt langt mere for Brøndby end Jesper Hansen gjorde for os
mens Hansen er dk's 4. bedste målmand?
Men afhænger vel også hvad man vurdere på.
Grytebust bedste shotstopper, men Hansen er en bedre kommunikator og spillet ved fødderne?
Men nu er Rønnow heller ikke i ligaen mere.mousebreaker skrev: ↑24. feb 2019, 15:02Uenig. Eller det vil sige jeg mener ikke han på nogen måde har performet til at kunne være en kandidat til den absolut bedste, men top 3-4 stykker er han vel.
Alt i alt er jeg ikke sådan super imponeret over det nuværende målmandsfelt i suppen, og som udgangspunkt er der ikke nogen målmand, der decideret trumfer Jesper Hansen.
Grytebust bliver af OB's egne fans også karakteriseret som lidt af en tv-målmand, der ser rigtig god ud på highlights, men som måske ikke helt kontinuerligt holder det niveau, vi andre tror, han gør. Joronen er vel okay, men han har heller ikke sat København i brand. Brøndbys erstatning for Rønnow har floppet stort. Rinne er dog god.
Nej, jeg mener helt 100, at Jesper Hansen er i det absolutte topfelt i Superligaen. Det betyder ikke, at det er umuligt at forbedre os på posten, for jeg mener, liganiveauet generelt er svagere, end det nogle gange har været. Og vi vil jo gerne bryde igennem på europæisk niveau.
-
mousebreaker
@acebone
Apropos tv målmand
Jeg ved ikke om du er gammel nok til at kunne huske Peter Skov Jensen. Det var fedt at se hvor han brugte fødderne til at bringe sig i position til at tage nemme redninger uden at kaste sig unødigt efter bolden. Af samme årsag var han i lang tid en meget undervurderet målmand.
De fleste målmænd inkl Jesper Hansen kaster sig dog hver gang så det ser godt ud. Jeg tænker det er noget man gør helt fra ung hvor man starter med at synes det er sjovt at stå på mål og så holder det bare ved
Apropos tv målmand
Jeg ved ikke om du er gammel nok til at kunne huske Peter Skov Jensen. Det var fedt at se hvor han brugte fødderne til at bringe sig i position til at tage nemme redninger uden at kaste sig unødigt efter bolden. Af samme årsag var han i lang tid en meget undervurderet målmand.
De fleste målmænd inkl Jesper Hansen kaster sig dog hver gang så det ser godt ud. Jeg tænker det er noget man gør helt fra ung hvor man starter med at synes det er sjovt at stå på mål og så holder det bare ved
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg er ikke helt en vårhare længere, så jeg husker skam tydeligt Peter Skov. 
Det var gode tider. Husker ham også for en fabelagtig præstation for landsholdet i Parken, hvor Grønkjær solgte os fuldstændig med et rødt kort, og Skov-Jensen nærmest ene mand sørgede for, at vi reddede 1-1 mod Tyrkiet.
Hvis vi snakker tv-målmænd, så må "Den Hvide Puma" Jimmy Nielsen i øvrigt kandidere til den største af slagsen i suppen.
Det var gode tider. Husker ham også for en fabelagtig præstation for landsholdet i Parken, hvor Grønkjær solgte os fuldstændig med et rødt kort, og Skov-Jensen nærmest ene mand sørgede for, at vi reddede 1-1 mod Tyrkiet.
Hvis vi snakker tv-målmænd, så må "Den Hvide Puma" Jimmy Nielsen i øvrigt kandidere til den største af slagsen i suppen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... 2MZMJgsnuY
Meeega fed række af klubber vi bliver nævnt sammen med her!
Helt sikkert. Det lugter vel lidt af, at Club Brügge kunne være en af de belgiske storklubber, der havde kig på Brumado, inden vi snuppede ham?
Det understreger kun behovet for, at der skal bedre resultater til i europæisk sammenhæng, hvis vi skal bide skeer med de allerbedste på rekrutteringsområdet fx med RB systemet i Salzburg og Leipzig. Særligt fordi der er nogle markante økonomiske begrænsninger sammenlignet med de andre der bliver nævnt i artiklen.TheLegend skrev: ↑27. feb 2019, 14:19https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... 2MZMJgsnuY
Jeg så forleden en lille analyse fra MLS, hvor en amerikaner har lavet en boxchart pbga. xG/xA bidrag for nationaliteter i MLS, og derved udleder hvor meget konkrete spillere bidrager med kontra en gennemsnitlig. Analysens konklusion var, at særligt spillere hentet i Colombia performede godt. Spændende om det bliver et nyt marked for den gruppe klubber nævnt i artiklen. Jeg kan desværre ikke genfinde link.