Transfer vinter 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af oros »

Xinx skrev:
11. feb 2019, 14:23
Nu spørger jeg rigtig dumt, men hvad har FIFA manager med det her at gøre? Jeg kunne til dels godt forstå, hvis FM blev nævnt, da de faktisk har real life scouts til alle klubber og de fleste superligahold har også scouts tilknyttet deres u-hold. Selvom de er frivillige, så er det stadig faktisk et bedre billede man får der end FIFA, hvor de ikke har scouts.

Det er måske en deroute fra on topic diskussion, men jeg synes nu det var værd at slå fast.
Enig. Man kunne evt oprette en tråd til emnet i stedt.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Kurzawa kan angiveligt erhverves for 7,5m kr.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... l-spotpris

henker

Indlæg af henker »

Stopper scholz sin karrieren?? Kunne godt se overskriften på ekstra bladet. Men ikke ind til linket, pga kravet til abonnement..

Flemse

Indlæg af Flemse »

henker skrev:
15. feb 2019, 14:13
Stopper scholz sin karrieren?? Kunne godt se overskriften på ekstra bladet. Men ikke ind til linket, pga kravet til abonnement..
Han stopper den ikke, han stoppede den, mens han spillede i Vejle. Men det er flere år siden, og han har, som du nok har opdaget, forlængst startet den igen.

Det er dog ikke alle i Vejle, som har tilgivet ham endnu...

henker

Indlæg af henker »

Ekstra bladet tyder noget på at man har lavet hemmelige aftale med big Paul.. Er der nogen som ved om det?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

henker skrev:
19. feb 2019, 18:56
Ekstra bladet tyder noget på at man har lavet hemmelige aftale med big Paul.. Er der nogen som ved om det?
Det var den 1-årige forlængelse:

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... d-onuachu/

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Nogen der kan se argumenterne for at holde forlængelsen hemmelig?

Det eneste jeg kan se som en mulighed er, hvis han har fået skrevet en klausul i kontrakten, som FCM helst ikke vil have kommer frem.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Nogen der ved den har været “hemmelig” og ikke bare bunder i en misforståelse?

Har EB andre kilder end Ankersen i Sort Snak, for der virkede det ikke til der havde været tale om at det som noget hemmeligt.

Benzo

Indlæg af Benzo »

FCM plejer ikke at holde kontraktforlængelser hemmelige, tværtimod bliver de offentlig-gjort på hjemmesiden. Hvad grunden er for at det ikke er sket denne gang, er anyones guess.
EB citerer i øvrigt både Steinlein og Ørgaard (Pauls agent) som kilder til det ekstra år i kontrakten.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tror også bare det er forvirring, miskommunikation eller en god gammeldags fejl.

Vi har den gamle artikel og vi har Sort Snak med Ankersen, som ikke var klar over at det var en nyhed at han kom med.
Den gamle artikel skriver heller ikke 2020 eller 2021, den siger bare 4 år. Så kan være den unavngivne journalist/hjemmeside skribent, havde misforstået eller glemt hvilket år vi var i på det pågældende tidspunkt, eller noget i den stil.

I hvert fald sjov artikel om den er hemmelig, hvis kilden er Sort Snak.
Og hvorfor skulle det også give mening at holde hemmelig, når den nu er offentlig?

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Rilwan Hassan. Kunne man forestille sig Glen ville kunne overtale Rilwan til en anden dansk klub. Jeg ved godt Hassan har sagt det kun er Midtjylland i DK, men jeg husker Riddersholms forhold til Rilwan som supergodt. Hvad tænker i om den?
// Straarup :fcmwolf:

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Glenn og Rilwan kunne jeg sagtens se som et match, men efter hvad jeg har hørt/set, så prøver Glenn at lave et hold der kan skabe kampene, i stedet for en stærk defensiv der kører kontra, som Rilwan nok ville passe bedre ind i.

Jeg har ingen anelse om hvor han ligger i vores løn hieraki, men hvis han ikke er alt for dyr, så kunne han nok være en fin reservespiller for os at have, hvis man også tager hans indflydelse på Nigerianerne i betragtning.

Lad os se, det kan også være han løfter niveauet :)

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg tror det er enten FCM eller udlandet for Rilwan, og hvis han vil have passet, som han siger, så må udlandet lige vente lidt endnu.

Jeg tror han laver en kort kontrakt med FCM indtil han får det pas, og derefter skifter han til udlandet i jagten på større penge end han kan få i DK.

Han har gjort så meget for FCM både på og udenfor banen, så jeg tror også, at klubben gerne giver ham en forlængelse på et halvt eller helt år yderligere, og så håber på, at UM ikke laver flere fejl i sagsbehandlingen...

Jeg mener, at der var snak om, at AGF (og Glen) var efter ham i sommeren 2016, da han sidst havde kontraktudløb, men ved ikke om rygtet havde noget på sig.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mon dette er en besked til Fcm om kommende transfer.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-broendby

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

TrueWolfMidt skrev:
22. feb 2019, 18:35
Mon dette er en besked til Fcm om kommende transfer.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-broendby
Tibling kommer med garanti ikke fra Brøndby til hverken FCK eller FCM på en transfer. Prisen ville være astronomisk skulle Brøndby acceptere den og det vil ingen selvflg betale. Han kommer til en adresse udenfor den danske superliga.
Skulle det mod forventning ske at han kommer til FCK el FCM bliver det på en fri transfer ved kontraktudløb
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst