Superligaen 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Superligaen 18/19

Indlæg af Benzo »

Vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle smide det, men FCM inviterer åbenbart Discovery indenfor ligesom Randers og AGF tidligere har gjort:

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... tv/7501899

Håber det bliver mindre forstyrrende end det var i Randers..

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Dejligt at se Kjartan Finnbogason score i superligaen igen. Lad ham gøre det onde ved FCK, når Vejle møder dem i Parken.

Han vil for altid være en legende - for FCM. 😀⚽️

Benzo

Indlæg af Benzo »

Vi er ét af kun 3 hold der har tabt i Aalborg.. De 2 andre er FCN og Aab, sidstnævnte gør det så tilgengæld jævnligt :)

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Mere eller mindre ligegyldigt. Men med en sejr i morgen distancerer vi Brøndby med 16 (!) Point. Det er altså vildt sammenlignet med sidste sæson.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

mmgala

Indlæg af mmgala »

Hvor fanden har OB været på "træningslejr" hold nu kæft hvor er de bovlamme og ekstrem passive.....ingen hjælp der fra desværre

Treco

Indlæg af Treco »

Vi skal vel nærmest vinde alle kampe i foråret for at blive mestre.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Voldsomt våben de har på frispark, Robert Skov spiller ikke engang en god kamp og laver alligevel hattrick..

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Ja, de ser skræmmende ud FCK...heldigvis er der ingen hold, der holder niveauet i 15 kampe. Det gjorde BIF heller ikke sidste år. Men jo det ligner, at vi mindst skal have fire point mod FCK.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hvis der skulle være nogen der har misset det vanvittige her.
Der er større forskel fra nr 2. til nr 3. (16 point)
end fra nr. 3 til nr. 14. (14 point)

https://www.superstats.dk/stilling/cann

mmgala

Indlæg af mmgala »

Nu så jeg ikke hele (FCK) kampen i dag, men det jeg så, virkede det som om at Randers gjorde som Odense og stillede sig ned og lod FCK spiller på den sidst 3' del.... Hvis det et korrekt, bliver jeg så inderligt gal...... Så kan de jo lige så godt lade værd med at stille op

SimonH

Indlæg af SimonH »

mmgala skrev:
17. feb 2019, 19:47
Nu så jeg ikke hele (FCK) kampen i dag, men det jeg så, virkede det som om at Randers gjorde som Odense og stillede sig ned og lod FCK spiller på den sidst 3' del.... Hvis det et korrekt, bliver jeg så inderligt gal...... Så kan de jo lige så godt lade værd med at stille op
Så har du set meget meget meget meget meget forkert. Randers gjorde det super godt og kom med en meget offensiv tilgang. I første halvleg havde Randers ca. 4 meget store chancer mens fck kun scorede på et solotogt af Rasmus Falk, uden andet synderligt input. Fck var virkeligt presset.

Randers spillede fantastisk, men var uskarpe.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ved ikke om der var nogen der så Brøndby kampen?

Ved ikke om jeg er biased, men synes at Anders Poulsen havde en meget skæv linje, og at Brøndby fik lov til at rive og skubbe meget uden at det gav frispark til Esbjerg.
Der var så også en stor friløber til Esbjerg der forkert blev dømt offside, men synes tit at de små frispark bliver glemt, men kan være ret definerende i forhold til momentum og lægge pres på.

For superligaen ønsker jeg VAR, men dette ville være kendelser, der ikke ville være blevet reddet, da det bare er mange små fejl.
Men er da irreterende at se på.
(jeg undskylder, hvis jeg bare har været farvet og linjen var hård begge veje)

I hvert fald interessant at Brøndby spillede 80 dårlige minutter og 10 gode.
Om det var holdets indre motivation der kom i spil, om Zorninger har sagt noget eller dommeren fik lavet så mange fejl at det gav Brøndby momentum er spørgsmålet.

Men godt nok nogle røde advarselslamper der bør lyse i Brøndby. Spændende hvor lang snor Zorninger. Om det hedder fyrring uden top 6.
Hvis der var væddemål på det, kunne det godt være et frisk væddemål at Zorninger ikke er Brøndby træner når det hedder runde 27.

mmgala

Indlæg af mmgala »

Som jeg skrev, (hvis du læste det hele) så jeg ikke meget af kampen....men det billede jeg så (sidst i anden halvleg), stemte det overens med statistikken, skud på mål Randers 0 - FCK 7, boldbesiddelse Randers 36% - 64%.....men godt at høre, at det ikke var billedet af kampen......så håber jeg, andre hold følger op

Treco

Indlæg af Treco »

FCK's forsvar var så absolut til at tale med. Randers kunne bare ikke få afsluttet ordentlig i den her kamp. Onside viser lige nu en en hel kavalkade af blunder i FCK forsvaret. Havde Randers været skarpe i dag havde de vundet, men sådan er det jo bare engang i mellem. Når afstande fra nummer 3 til 2 er den samme som fra 3 til 14 så siger det jo også at resten er niveauer under. Jeg holder fast i min frygt at hvis vi skal have guld skal vi vinde alle kampe her i foråret.

mmgala

Indlæg af mmgala »

Nu fik jeg set et resumé af kampen..... Utroligt Randers ikke får prikket den ind, men dejligt at se, at de ikke er usårlige..... Håber andre hold ser det også

Besvar