Nye spillere 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Nye spillere 2019

Indlæg af henker »

Jeg er interesseret i at hører on hvordan fans' øjne synes det går med de nye spillere i træningen og kampene.. Er i imponerende over transfer handle...??

Vijen

Re: Nye spillere 2019

Indlæg af Vijen »

De har vist første træning på tirsdag med holdet.

Men de 2 brasilianere lyder meget spændende, hvis man kigger på hvad de brasilianske fans siger om dem så er det jo ligefør at Onuachu ikke længere er vores første angriber, fordi ham den nye er så god.

Kursawa bliver også spændende, jeg kunne godt se at han slår MDH af holdet i foråret. Han har et vildt højt top niveau.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Brasilianerne tænker jeg, vi skal have en vis tålmodighed med. De er trods alt begge teenagere endnu. Forventer ikke, at nogen erobrer en stamplads i foråret.

Bliver spændende at se Kurzawa. Er særligt interesseret i, om han kan tilføje en ekstra trussel på vores dødbolde, så vi bliver endnu sværere at læse.

Noe

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:
4. feb 2019, 09:22

Bliver spændende at se Kurzawa. Er særligt interesseret i, om han kan tilføje en ekstra trussel på vores dødbolde, så vi bliver endnu sværere at læse.
Et område, vi ser ud til at have opgraderet voldsomt på, inden for de sidste par vinduer. Vi har nu JP, Evander og Joel med højre, og nu måske Kurzawa med venstre. Og Torp på vej. Der bliver kø ved frispark - hvis JP giver dem lov ;)

henker

Indlæg af henker »

Jeg er skeptikere omkring brumado.. Da jeg kan godt se at steinlein kan godt lide langeben og høj angriber som ligner big Paul.

For jeg giver min ven ret i at de høje spiller er langsom i motorik. Og løbe også langsom..

Jeg forvente faktisk at fcm leder efter en driblinger angriber som ligner zidan, vi havde, dog bare mindre ego. 😊

Jeg ved det ikke med polske back.. Og vil hellere se ham action først inden jeg siger noget om ham.

Meeen jeg er rigtig begejstret for Patrick.. Jeg synes ærlig, men kan godt tage fejl, at Patrick ligner en som umtiti's måde at spil på.. Det er kæmpe flyde i min øjne..

Jeg har bestemt have store forventninger af Patrick og håber at han vil får succes her i fcm. 😊

Såehh nu må vi jo bare vente og se hvordan det vil går dem.. Kryds fingre for fcm bliver bedre til at jagte de rigtige spiller og får succes med transfeer vinduerne i fremover.

SimonH

Indlæg af SimonH »

henker skrev:
4. feb 2019, 12:03
Jeg er skeptikere omkring brumado.. Da jeg kan godt se at steinlein kan godt lide langeben og høj angriber som ligner big Paul.

For jeg giver min ven ret i at de høje spiller er langsom i motorik. Og løbe også langsom..

Jeg forvente faktisk at fcm leder efter en driblinger angriber som ligner zidan, vi havde, dog bare mindre ego. 😊

Jeg ved det ikke med polske back.. Og vil hellere se ham action først inden jeg siger noget om ham.

Meeen jeg er rigtig begejstret for Patrick.. Jeg synes ærlig, men kan godt tage fejl, at Patrick ligner en som umtiti's måde at spil på.. Det er kæmpe flyde i min øjne..

Jeg har bestemt have store forventninger af Patrick og håber at han vil får succes her i fcm. 😊

Såehh nu må vi jo bare vente og se hvordan det vil går dem.. Kryds fingre for fcm bliver bedre til at jagte de rigtige spiller og får succes med transfeer vinduerne i fremover.
Sørloth var nu pænt hurtig selvom han var et brød.

Hedenshelte

Indlæg af Hedenshelte »

henker skrev:
4. feb 2019, 12:03

Store, høje og fysiske spillere giver en dimension i spillet som små driblere ikke giver. Og omvendt. Så ikke enten eller men både og.
Så det er vel nærmere et spørgsmål om at sikre en langsigtet og fuldgod erstatning for Paul.

Bliver spændende at følge!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hedenshelte skrev:
4. feb 2019, 12:49
Store, høje og fysiske spillere giver en dimension i spillet som små driblere ikke giver. Og omvendt. Så ikke enten eller men både og.
Så det er vel nærmere et spørgsmål om at sikre en langsigtet og fuldgod erstatning for Paul.

Helt sikkert.
Sværrere for forsvaret at beslutte hvad man skal tillade og hvad man skal dække op imod.
Du vil ikke have at Mabil og Wikheim får lov til at spille centralt med bolden ved fødderne, og du vil ikke have at bolden bliver spillet bredt til indlæg med Paul.

Tænkte på at det kunne være sjovt på et tidspunkt at se Mabil, Wikheim, Frank, Evander og JP på banen samtidig. Men når Paul er en af dem, har forsvaret bare nogle andre udfordringer, som også er med til at give plads til de lidt mere "jordnære".

Virkelig et spændende hold vi har.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Steffen am skrev:
4. feb 2019, 23:28
Hedenshelte skrev:

Helt sikkert.
Sværrere for forsvaret at beslutte hvad man skal tillade og hvad man skal dække op imod.
Du vil ikke have at Mabil og Wikheim får lov til at spille centralt med bolden ved fødderne, og du vil ikke have at bolden bliver spillet bredt til indlæg med Paul.

Tænkte på at det kunne være sjovt på et tidspunkt at se Mabil, Wikheim, Frank, Evander og JP på banen samtidig. Men når Paul er en af dem, har forsvaret bare nogle andre udfordringer, som også er med til at give plads til de lidt mere "jordnære".

Det er vel ikke en helt umulig tanke.

Jeg forestiller mig at konstellationen så ville være med JP og Frank på midten, og så evander midtfor og med wikheim og mabil på kanterne.. Så bliver det JP der kommer til at have det lidt mere defensive udgangspunkt, Frank som en regulær cm, og evander som falsk 9'er.. Det ville være interessant, men jeg tror ikke det kommer til at ske med mindre vi ikke har andre muligheder.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

DenStolteJyde skrev:
4. feb 2019, 23:55
Steffen am skrev:
4. feb 2019, 23:28
Hedenshelte skrev:

Helt sikkert.

Det er vel ikke en helt umulig tanke.

Jeg forestiller mig at konstellationen så ville være med JP og Frank på midten, og så evander midtfor og med wikheim og mabil på kanterne.. Så bliver det JP der kommer til at have det lidt mere defensive udgangspunkt, Frank som en regulær cm, og evander som falsk 9'er.. Det ville være interessant, men jeg tror ikke det kommer til at ske med mindre vi ikke har andre muligheder.
*Kraev kunne i øvrigt også være en mulighed som en af dem.

Men nej, tror heller ikke på at det sker. Vi har jo både Paul, George, Dovbyk og Patrick der burde kunne tage den rolle.

Vil gerne se det ud for et tankeeksperiment, måske endda for nogle minutter. Men fodboldfagligt og resultatmæsssgt kan jeg heller ikke se det, som lidt var min pointe, og som jeg forstår du også er enig i. :)
Targetmanden og en der kan "wrestle" lidt, ville være dumt at mangle, når vi nu har nogle gode folk til det, og er med til at skabe plads og problemer for modstanderens forsvar.

Ved ikke om Sparv og Okosun skal nævnes i den her sammenhæng. Men 2 spillere mere med fysik. Træner teamet har virkelig nogle muligheder på den centrale og i det offensive. Må være træls at skulle forberede sig mod.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Patrick, var det ikke forsvarsspilleren? Angriberen var da junior brumado eller noget i den stil?

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Præcis.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

DenStolteJyde skrev:
5. feb 2019, 02:09
Patrick, var det ikke forsvarsspilleren? Angriberen var da junior brumado eller noget i den stil?
Haha jo selvfølgelig.

Har åbenbart ikke helt styr på navnene, men det kommer nok :)

henker

Indlæg af henker »

ærgerligt at vi ikke kunne beholder bubcarr sanneh - da jeg synes at han vil passer meget godt sammen med Patrick...

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... et/7505803

Vijen

Indlæg af Vijen »

henker skrev:
7. feb 2019, 14:27
ærgerligt at vi ikke kunne beholder bubcarr sanneh - da jeg synes at han vil passer meget godt sammen med Patrick...

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... et/7505803
Jeg har det lige omvendt og mener det var godt vi kom af med ham. Det har været pengene der har motiveret ham, nu har han fået dem og præstere kun godt nok til at være reserve.

Besvar