Transfer vinter 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kent skrev:
31. jan 2019, 22:22
Diebesten skrev:
31. jan 2019, 22:14
Spørgsmålet er, om vi har en købsoption på Kurzawa? Jeg synes at han ser mega spændende ud!!
Det har vi.
Er du helt sikker Kent?
Det står ikke i nogle artikler, at vi har? ( selvf. kan det være at det ikke skal ud offentligt? - men hvorfor? )
Ved Patricks lejeophold har de været åbne om det, som ved evanders lejeophold.

....Men jeg håber da vi har! Jeg synes han ser spændende ud!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

bobthebuilder_dk skrev:
1. feb 2019, 09:59
Kent skrev:
31. jan 2019, 22:22
Diebesten skrev:
31. jan 2019, 22:14
Spørgsmålet er, om vi har en købsoption på Kurzawa? Jeg synes at han ser mega spændende ud!!
Det har vi.
Er du helt sikker Kent?
Det står ikke i nogle artikler, at vi har? ( selvf. kan det være at det ikke skal ud offentligt? - men hvorfor? )
Ved Patricks lejeophold har de været åbne om det, som ved evanders lejeophold.

....Men jeg håber da vi har! Jeg synes han ser spændende ud!
"Dagens sidste handel er også en lejeaftale med indbygget købsoption. Det er den 26-årig polak Rafal Kurzawa, som hentes i franske Amiens, hvor han har haft et uheldigt halvt år og ikke været i nærheden af at tilspille sig en fast plads. Han har kun spillet få minutter hist og pist."
Kilde: https://www.aoh.dk/artikel/kunne-du-flg ... -handlerne

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

EB skriver at vi har en købsoption på Kurzawa
Handlen bliver i første ombæring en lejeaftale for foråret, og hvis ulvene kan lide, hvad de ser, så har man en købsoption på polakken.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... er/7497443

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

sorry min fejl...
Men det er jo bare positivt! ;-)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Super transfer, ser ud til det er 3 dygtige spillere som er kommet ind og vil styrke holdet på kort og langt sigt.

Som jeg ser det med de 3 unge brassere som er kommet ind vil de sende vores egne akademi spillere længere væk fra
spille tid, og man vil sikkert se flere af de unge søge tidligere væk, lidt som Munksgård gjorde her i Januar.

Helt sikkert et signal om vi vil se et Fcm hold ændre lidt på spille stilen med mere spil langs jorden og hurtige spil.

Jeg glæder mig til at disse drenge kom ind på holdet og forhåbentlig skabe grobund for at succesen forsætter i Fcm.

Eneste minus er at truppen er blevet kæmpe stor hvor der er nogle som bliver skuffet.

henker

Indlæg af henker »

Synes at vi må have lovro majer som erstatning for Poulsen.. Han er unge og rigtig dygtig med at holde på bold og dirigere rigtig godt på banen.. Lækker..

https://youtu.be/ezjH69Gaqe0

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

https://m.aoh.dk/artikel/ekspert-om-nye ... potentiale#

Nogle der kan fortælle hvad der bliver skrevet?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Flemse

Indlæg af Flemse »

mnm123 skrev:
1. feb 2019, 12:19
Eneste minus er at truppen er blevet kæmpe stor hvor der er nogle som bliver skuffet.
Mon ikke der ryger en eller flere nordpå i løbet af det næste stykke tid...

Noe

Indlæg af Noe »

Hvis det her ikke er sejt, så ved jeg ikke hvad er. Kurzawa er allerede en kæmpe favorit hos mig:
Billede1.jpg
Billede1.jpg (9.23 KiB) Vist 3214 gange

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

TheLegend skrev:
1. feb 2019, 12:24
https://m.aoh.dk/artikel/ekspert-om-nye ... potentiale#

Nogle der kan fortælle hvad der bliver skrevet?

En af mændene bag Brasserbold, Peter, der forklarer lidt om hvad vi har skaffet os.

Patrick bliver beskrevet som en meget aggressiv midtstopper, der godt kan lide duellerne. Stærk fysisk, og fin fart. Vundet en stor u/20 turnering med Flamengo.

Junior bliver beskrevet som en tankforward. Fysisk pragteksemplar.
Fik fint med spilletid i 18, men kom lidt ud i kulden efter den nye træner kom i sommers. Ikke så populær ved fansene, da han vist brænder en del store chancer.

De bliver vurderet som gode signings, med utroligt meget potentiale. Junior forventes logisk nok, at kunne sætte sit aftryk hurtigst på ligaen.
Høvdingen af Herning

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Spændende, tak!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ret sygt at vi ikke fik solgt Onuachu. Risikoen for at vi ikke får en krone for Onuachu er vel pludselig blevet reel. Sidst i august at der kun er 4 måneder til han kan kan forhandle frit med andre klubber og selv score kassen som fri transfer sommer 2020, så hvis den eller de klubber FCM kan blive enige med til august ikke falder i Pauls smag så er det da tillokkende at sige nej. Han ville kunne lave kassen på sign-on fee alene
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

mousebreaker skrev:
1. feb 2019, 15:51
Ret sygt at vi ikke fik solgt Onuachu. Risikoen for at vi ikke får en krone for Onuachu er vel pludselig blevet reel. Sidst i august at der kun er 4 måneder til han kan kan forhandle frit med andre klubber og selv score kassen som fri transfer sommer 2020, så hvis den eller de klubber FCM kan blive enige med til august ikke falder i Pauls smag så er det da tillokkende at sige nej. Han ville kunne lave kassen på sign-on fee alene
Men så skal han jo stadig blive i klubben et helt år mere, hvor han i det år, ville kunne få langt mere i løn, end her. Så i sidste ende, vil det nok ikke være alverdens ekstra han ville kunne hive på sådan et stunt.

Synes det er helt fint det her. Vi har Paul til et sindssygt vigtigt forår, hvor han meget vel kan være forskellen på sølv og guld.
Samtidig har vi købt en ung brasser, der kan bruge det her halve år på at blive kørt i stilling, til at tage over til sommer, sammen med en forhåbentligt fit Dovbyk.
Høvdingen af Herning

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

henker skrev:
1. feb 2019, 12:21
Synes at vi må have lovro majer som erstatning for Poulsen.. Han er unge og rigtig dygtig med at holde på bold og dirigere rigtig godt på banen.. Lækker..

Han er vist et godt stykke uden for vores rækkevidde

henker

Indlæg af henker »

Jesper BW1100 skrev:
1. feb 2019, 18:15
henker skrev:
1. feb 2019, 12:21

Han er vist et godt stykke uden for vores rækkevidde
Det ved jeg ikke..

Men læser jeg måske forkert.. At evander og Patrick er familie hinanden???? Da de har samme efternavn.. Eller er det bare noget Brasilien i det.?😂

Låst