Transfer vinter 18/19
Re: Transfer vinter 18/19
Så må vinduet gerne lukke i. Selvom det er svært at vide, hvordan nyindkøbene vil gøre det, ligner det her et af de bedste transfervinduer i klubbens historie. Har i hvertfald sjældent været så begejstret lige efter et vindue, som nu.
Lyder dog ikke til at være købsoption på ham Polakken, hvilket er ærgeligt, hvis det er tilfældet.
Lyder dog ikke til at være købsoption på ham Polakken, hvilket er ærgeligt, hvis det er tilfældet.
Høvdingen af Herning
-
RandomHero
Med tilgange af Patrick, Junior og Kurzawa har vi muligvis fundet guld, som kan sælges til stor profit om nogle år, men chancen for vi står til sommer, velvidende om vi har taget store chancer i dette transfervindue, og ingen har slået til, er der også. Jeg synes dette vindue har været en meget stor satsning, hvor man siger enten bliver vi meget forstærket på kort og lang sigt, eller også er vi hvor vi var før nytår. Vi har altså ikke lavet nogle “ sikre” signings, hvor de kan indgå direkte i start 11, som vi så i sommers, med Joel, Scholz og evander.
-
Steffen am
Undrer mig over Kurzawa, hvis man ikke har en købsoption på ham. Virker umiddelbart som et nederlag til akademiet.
Er ret begejstret over Patrick og Junior,
men håber at vi fremover husker akademiet og ikke bliver dropper eller svækker den del.
Spænende forår. Stor trup, men FCK får bestemt kamp til stregen.
Og forhåbentlig derved vi også får en god periode op til den vigtige august måned.
Er ret begejstret over Patrick og Junior,
men håber at vi fremover husker akademiet og ikke bliver dropper eller svækker den del.
Spænende forår. Stor trup, men FCK får bestemt kamp til stregen.
Og forhåbentlig derved vi også får en god periode op til den vigtige august måned.
Ankersen siger ‘slut’ på twitter.
Junior og Kurzawa tror jeg kan gøre det godt, at de er med i truppen hver gang.RandomHero skrev: ↑31. jan 2019, 21:45Med tilgange af Patrick, Junior og Kurzawa har vi muligvis fundet guld, som kan sælges til stor profit om nogle år, men chancen for vi står til sommer, velvidende om vi har taget store chancer i dette transfervindue, og ingen har slået til, er der også. Jeg synes dette vindue har været en meget stor satsning, hvor man siger enten bliver vi meget forstærket på kort og lang sigt, eller også er vi hvor vi var før nytår. Vi har altså ikke lavet nogle “ sikre” signings, hvor de kan indgå direkte i start 11, som vi så i sommers, med Joel, Scholz og evander.
husk nu på at Junior på 19 år har spillet en del serie A kampe i Brasilien, det gør man ikke bare lige, den brasilianske liga er trods alt stærkere end den danske.
Kurzawa kan hvis han er i form, rent offensivt vise sig at være bedre end Del hende, her tænker jeg på det tekniske niveau, hvor Del Hende ikke står stærkt. Og kan vise sig at være stærkere defensivt hvor Del hende heller ikke er den bedste, Del hende lever jo på sin farlighed foran mål, uden den så tror jeg ikke han var på holdet.
Senest rettet af ben2han 31. jan 2019, 22:00, rettet i alt 1 gang.
Altså akademiet havde jo opforstret den næste venstre wingback, han var bare "desværre" så god at han også var interessant for større klubber.
Vi må håbe at der er nogle spændende talenter på vej om et par år, og i mellemtiden fylde hullet med udefrakommende spillere.
Vi må håbe at der er nogle spændende talenter på vej om et par år, og i mellemtiden fylde hullet med udefrakommende spillere.
-
Steffen am
Det må man håbe.Benzo skrev: ↑31. jan 2019, 21:58Altså akademiet havde jo opforstret den næste venstre wingback, han var bare "desværre" så god at han også var interessant for større klubber.
Men hvis man mener MDH er på rampen og polakken er skrevet for 6 måneder, kan man hurtig komme i uføre.
Man må så næsten tro at det er muligt at tilknytte polakken på en fast kontrakt eller at man har et talent, der 'bare' lige skal have 6 måneder.
-
mousebreaker
Bliver spændende at se hvilken udgave af Paul der venter os til foråret.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Paul må selv stempel ind nu, han skal hugge bolden ind i det her forår, vis omverden at jeg er klar.mousebreaker skrev: ↑31. jan 2019, 22:09Bliver spændende at se hvilken udgave af Paul der venter os til foråret.
Paul kan sikre FCM og guld og evt. CL gruppe spil, økonomien i det er langt større end de 35 mill
Genk kunne lægge på bordet.
Senest rettet af FCM2000 31. jan 2019, 22:13, rettet i alt 1 gang.
Der er en på vej, tror jeg. Han er med på træningslejren og fik 45 min. mod Astana. Nikolas Dyhr er navnet. Men stadig væk lige ung nok.Benzo skrev: ↑31. jan 2019, 21:58Altså akademiet havde jo opforstret den næste venstre wingback, han var bare "desværre" så god at han også var interessant for større klubber.
Derfor perfekt med Kurzawa, som jeg tror på sigt bliver Dal Hendes afløser. Og når Dal Hende skydes afsted, kan det være, at Dyhr har bevist sig god nok under træning osv., til at være backup for Kurzawa. Men det må tiden vise.
Spørgsmålet er, om vi har en købsoption på Kurzawa? Jeg synes at han ser mega spændende ud!!
Jeg tror stadig, at vi skiller os af med nogle via udlån og salg. F.eks. Babaijde David kunne jeg godt se ryge nord på for små mio. og en god videresalgsklausul, inden deres transfervindue lukker deroppe.
Det håber jeg egentlig lidt, synes truppen ser alt for stor ud lige nu.
Jeg har det på helt samme måde. Tror ikke jeg har haft en bedre følelse end efter dette vindue. På papiret ser det ret fantastisk ud, men det er naturligvis svært at sammenligne bagud i tid, når man ved, hvordan Sørloth sprængte alle forventningerSaemala skrev: ↑31. jan 2019, 21:33Så må vinduet gerne lukke i. Selvom det er svært at vide, hvordan nyindkøbene vil gøre det, ligner det her et af de bedste transfervinduer i klubbens historie. Har i hvertfald sjældent været så begejstret lige efter et vindue, som nu.
Meget afhænger naturligvis også af, hvor store købsoptionerne er på de nye (særligt polakken), men meget tyder på, at vi kun henter spillere ind på den måde, hvis der er en realistisk mulighed for at vi kan og vil indløse købsoptionen, hvis de slår til.
Jeg er meget imponeret over den hylde, vi kan hente på i Brasilien og så lige toppe det af med en polsk VM-spiller fra Ligue 1. Det ser meget spændende ud. Jeg mener klart, at Ankersen og Steinlein har overholdt løftet om at gå stærkere ud af vinduet, og derudover har vi allerede forberedt os på sommerens salg ved at købe afløsere på forkant, som nu kan få et halvt år til at vænne sig til DK.
Til gengæld har vi heller ikke brugt flere penge i et vindue end dette. I sidste vindue brugte vi også en del penge, men havde også store salg, der overgik vores indkøb. Det er altså ret vilde økonomiske muskler vi har vist i dette vindue!