Hvis Korcsmar og Nikolaisen er langtidsskadet, så er det vel nødvendigt?
/Cortez
Det kan du mene, men han er altså købt i det her vindue. Det giver både ro hos spilleren, holdkammeraterne og træneren.mousebreaker skrev: ↑30. jan 2019, 14:39Javist, vi har købt Evander fri men det var jo en handel der blev foretaget i sidste vindue og effektueret i dette da han blev fundet god nok.
18 år.Xinx skrev: ↑30. jan 2019, 15:10Det kan du mene, men han er altså købt i det her vindue. Det giver både ro hos spilleren, holdkammeraterne og træneren.mousebreaker skrev: ↑30. jan 2019, 14:39Javist, vi har købt Evander fri men det var jo en handel der blev foretaget i sidste vindue og effektueret i dette da han blev fundet god nok.
Angående Patrick, som er rygtet. (til dem der ikke har fulgt med (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... o-stopper/). Det er ret fint, hvis vi ender med at købe et talent, som i øvrigt er venstrebenet, allerede nu. Alt efter niveauet, så kan han være klar til førsteholdskampe i næste sæson. Lad os begynde at købe til kontinuerlig forbedring af holdet, så vi ikke ender med at råbe efter køb af profiler ved hvert vindue.
Jeg tænker i lige så høj grad det er for at se ham an typemæssigt, og for at se om han fungerer heroppe.
Nu er der jo ikke nogen af os, der kender hans niveau, og vi aner jo heller ikke, hvad status er på Nicolaisen og Korcsmar, der begge kan stå overfor operationer. Scholz, Kian og Erik ligner de 3 startere, og så har vi formentlig en fornuftig gardering i James.
Når afstanden er så stor og kulturen er så forskellig så tænker jeg denne form for aftale er at foretrække for BEGGE parter, i særdeleshed når vi taler om unge mennesker. Jeg bifalder denne ageren på det brasilianske marked, sålænge man får optionen i stand med både klub og spillerJesper BW1100 skrev: ↑30. jan 2019, 16:08Jeg tænker i lige så høj grad det er for at se ham an typemæssigt, og for at se om han fungerer heroppe.
Uanset hvad er han nok tænkt som udviklingsspiller den første tid.
Så hvis de første 6 måneder kan vise om man ser det potentiale i dagligdagen, som man har set på video, statistik etc., er det jo fint med en lejeaftale![]()
Patrick er til både centrale og venstre back. Og efter at have set lidt af Patrick på YouTube. Virker han at have en stærk venstre ben. Hvilket er sjældent! Synes at fcm har gjort en super fundet..
Er det ikke som om træninger er lidt undervurderet, og kampe lidt overvurderet, i forhold til at se spillere an.
Jeg vil nærmest sige det er omvendt, man har før (også i FCM) set spillere der så gode ud til træning, men faldt helt igennem i kamp. Kroon feks.Steffen am skrev: ↑30. jan 2019, 20:57Er det ikke som om træninger er lidt undervurderet, og kampe lidt overvurderet, i forhold til at se spillere an.
Man sagde det samme ved VdV, men der er jo masser af chancer til træning.