Det er fandme godt spottet det der NoeNoe skrev: ↑22. okt 2018, 22:19Det er nemlig rigtig dejligt. Især når man tænker tilbage på hvad vi kom fra. Forskellen på at få tv-penge som nr. 1 i 2018 og nr. 1 i 2013:
2018: "Millionerne fra tv-pengene er vi glade for, men det vigtigste er det sportslige - at FCM sidder på førstepladsen i Superliga, siger administrerende direktør Claus Steinlein." https://www.aoh.dk/artikel/en-frsteplad ... ner-kroner
2013: "Økonomiafdelingen har ikke indkasseret pengene endnu. Men det er mange penge, der er til forskel, og det vil betyde meget at få dem hjem, siger FC Midtjylland-direktør Claus Steinlein." https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... 552919.ece
Økonomien
Re: Økonomien
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Men HVILKET værtshus.....Petit og El Toro var det helt store i 90'erne da jeg gik på Handelsskolen - sorry off topicbobthebuilder_dk skrev: ↑22. okt 2018, 09:20Intern Herning joke974 skrev: ↑22. okt 2018, 09:17El Toro må vist være nogen FCN samarbejder med974 skrev: ↑22. okt 2018, 09:11
Det her eToro firma ligger helt rigtigt på Cypern
https://www.etoro.com/about/![]()
Det lyder da som en vin
( lukket værtshus i herning midtby, hvor man kunne få et tv med under armen hvis man bestilte en øl)
“En unik dag i FCM’s salgsafdeling. Med godt 5 måneder tilbage af regnskabsåret, er budgettet opnået. Man kan så spørge sig selv, om budgettet var ambitiøst nok... Det er i hvert fald det højeste budget i klubbens historie! Stor ros til mit salgsteam, der har knoklet, kæmpet og gjort det fremragende. Blandt andet er der kommet 65 nye lokale, Regionale, nationale og internationale virksomheder med, i FCM’s partnerfamile.
Så bliver det en god weekend
”
Jakob Jørgensen på linkes in.
Mon ikke eToro står for en stor del af beløbet?
Nogen der har overblik over andre større sponsorater?
Så bliver det en god weekend
Jakob Jørgensen på linkes in.
Mon ikke eToro står for en stor del af beløbet?
Nogen der har overblik over andre større sponsorater?
-
Steffen am
Men budgettet nået, hvad betyder det?
Er det årets målsætning for hvad.
Omsætning, udgifter eller bundlinje?
Omsætning, det er nemt at have en høj omsætning hvis du er ligeglad med udgifter.
Hvis det er udgifter, er det fjollet at skrive.
Hvis det er profit, sejt. Men hvad med forskydning og periodisering af de store poster?
Omsætning, det er nemt at have en høj omsætning hvis du er ligeglad med udgifter.
Hvis det er profit, sejt. Men hvad med forskydning og periodisering af de store poster?
Hvem forventer du kan svare, Steffen? Tænker at MFKM blot delte en LinkedIn besked fra vores kommercielle direktør, der lyder som noget positivt.Steffen am skrev: ↑20. jan 2019, 00:14Men budgettet nået, hvad betyder det?
Eftersom jeg ikke færdes på LinkedIn, Twitter, Instagram og hvad de forskellige sociale platforme ellers hedder, så værdsætter jeg, når folk deler noget klubrelateret derfra herinde på Ulvegraven. Det er åbenbart der det foregår
/Cortez
Det er budgettet for vores salgsafdeling der er nået. Dvs. dem som sælger sponsorater osv.Cortez skrev: ↑20. jan 2019, 08:21Hvem forventer du kan svare, Steffen? Tænker at MFKM blot delte en LinkedIn besked fra vores kommercielle direktør, der lyder som noget positivt.Steffen am skrev: ↑20. jan 2019, 00:14Men budgettet nået, hvad betyder det?
Eftersom jeg ikke færdes på LinkedIn, Twitter, Instagram og hvad de forskellige sociale platforme ellers hedder, så værdsætter jeg, når folk deler noget klubrelateret derfra herinde på Ulvegraven. Det er åbenbart der det foregår![]()
/Cortez
Det er også sådan jeg forstår det. Jeg kunne dog godt tænke mig en uddybning i hvordan den slags måles.Vijen skrev: ↑20. jan 2019, 08:55Det er budgettet for vores salgsafdeling der er nået. Dvs. dem som sælger sponsorater osv.Cortez skrev: ↑20. jan 2019, 08:21Hvem forventer du kan svare, Steffen? Tænker at MFKM blot delte en LinkedIn besked fra vores kommercielle direktør, der lyder som noget positivt.Steffen am skrev: ↑20. jan 2019, 00:14Men budgettet nået, hvad betyder det?
Eftersom jeg ikke færdes på LinkedIn, Twitter, Instagram og hvad de forskellige sociale platforme ellers hedder, så værdsætter jeg, når folk deler noget klubrelateret derfra herinde på Ulvegraven. Det er åbenbart der det foregår![]()
/Cortez
Lad os sige eToro eks. Giver 10 mil om året de næste 4 år, tælles hele “salget” så med i år? Eller hvordan måles den slags?
Der er FANFORUM d. 7. december!
Så kunne det da være oplagte spørgsmål der
Så kunne det da være oplagte spørgsmål der
-
Jesper BW1100
Ja ja - det kan da godt være at jeg IKKE skrev det - derfor kunne jeg da godt mene det hahaha
-
Jesper BW1100
Jo jo det sagde jeg jo heller ikke
-
Steffen am
Ved ikke om jeg forventer der er nogen der kan svare,Cortez skrev: ↑20. jan 2019, 08:21Hvem forventer du kan svare, Steffen? Tænker at MFKM blot delte en LinkedIn besked fra vores kommercielle direktør, der lyder som noget positivt.Steffen am skrev: ↑20. jan 2019, 00:14Men budgettet nået, hvad betyder det?
/Cortez
men håbede nogle klogere end mig kunne hjælpe med at svare.
I hvert fald isoleret at budgettet er nået, synes jeg ikke rigtig siger noget,
og undrede mig lidt over at en økonomi direktør, som jeg i øvrigt betragter skarp og kompetent, kom med så vag en kommentar.
Fedt han åbner op, men synes ikke hans sætning var særlig forklarende.
Men lyder da fremragende hvis det er sæsonens målsætning for sponsorsalg, der er indfriet.
Fedt fedt fedt
Kan ikke se det nogen steder, har du en kilde?
Både livestream fra træningskampe, og nu fanforum planlagt og med god varsel.
Ja endda har FCM_live opdateringer fået sin egen profil på twitter.
Man skulle næsten tro at klubben lytter til fansene
Hvem ved, måske endda vi kan forvente at klubben også arbejde på alternativer til sportswashing af diktaturstater,
forbedre højtalerne på stadion, tale fansenes sag imod mandagskampe, have opdateringer fra reserveliga'en og opprioritere behandling af de frivillige. (fuldstændig uprioriteret rækkefølge)
Når man kan give kritik, skal man også huske at rose.
Stor fan er klubbens seneste initiativer, fedt!! Keep it up
-
Jesper BW1100
Hedens drenge har slået det op på Facebook. Der skulle komme nærmere info én af de kommende dageSteffen am skrev: ↑21. jan 2019, 10:42Fedt fedt fedt![]()
Kan ikke se det nogen steder, har du en kilde?
- Administrator
Når han refererer til sit salgsteam, så er det vel forholdsvist nemt at afkode at det drejer sig om sponsorater?Steffen am skrev: ↑20. jan 2019, 00:14Men budgettet nået, hvad betyder det?
-
Steffen am
Tja. måske rigtig nok, havde i første omgang overset at det handlede om salgsteamet.Administrator skrev: ↑22. jan 2019, 19:07Når han refererer til sit salgsteam, så er det vel forholdsvist nemt at afkode at det drejer sig om sponsorater?Steffen am skrev: ↑20. jan 2019, 00:14Men budgettet nået, hvad betyder det?
Selvom at det i hvert fald sprogligt ligeså godt kan være salget af merchandise, som det kan være salget af sponsorater.
Har det givet overskud?
Ved ikke om det går i ordkløveri, men synes stadig det er en sjov sproglig formulering fra en økonomidirektør "at budgettet er nået".
Ikke fordi jeg vil være en "glasset er halv tom-type", pisse fedt hvis det er så god en nyhed