FC København - FC Midtjylland kamptråden

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lissau

Re: Anders.

Indlæg af Lissau »

han havde ikke reddet de mål!

checkmates

Tak David

Indlæg af checkmates »

Hvis de skal bruge 90 min. på opvarmning, så gå da igang 90 min før kampen!!!!!

Rasmus

Re: ELENDIG INDSATS I 1. HALVLEG !

Indlæg af Rasmus »

ja jeg drømmer også stadigvæk om at AR en dag står en fejlfri kamp....
men ok ikke kun hans fejl...

fx hvad laver KBN og jesper ved det første mål....

E!

Tak David og Anders

Indlæg af E! »

Ja, idag udnyttede han da alle de chancer vi fik - flot klaret, bliv ved med det.
- Så skal vi bare have stoppet udsalget bagude. Havde det ikke været for Anders, var vi bagud med det dobbelte ved halvleg.

GODT SPILLET ANDERS - der var ingen målmand der havde taget de 3 med det forsvar

Claus (BW#1145)

Re: Slut

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Jeg slukkede nu fordi at jeg er dybt skuffet. Skuffelse hænger sammen med forventninger, og dem har jeg mange af.
Jeg er stadigvæk at finde midt på Faxe Kondi på onsdag, og der går jeg helt sikkert hjem. Denne gang var det bare ikke til at bære, skuffelsen fra torsdag sad stadigvæk dybt i kroppen, så den nemme løsning er at lade være med at se resten. Jeg tændte dog igen med 20 minutter tilbage, og fik heldigvis Davids mål med. Træls at det ikke kun give point, men med vores nuværende spillestil/selvtillid/form kan vi åbenbart ikke holde modstanderne fra fadet.

Claus

PS. Hvis jeg på mit arbejde leverede sådan en indsats, så ville jeg sgu få en røffel.

Nicolai Kammersgaard

Re: Karaktere

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Her er mit bud på karakter til spillerne

AR 03. Er for dårlig ude i feltet laver fejl på fejl og ja så havde han da nogle klasse redninger som gør at han ikke får 00. og skyld i Peter møllers mål. Derudover burde han vise noget mere når han nu havde været ude at klynke i pressen. Du viste ikke du skulle stå AR!!

KBN 05 Hans dårligste kamp under ER, Men han er jo også kun et menneske.

RD 7 Okay indsats men led under at holdet spillede ringe.

JM 7 Spillede klart bedst sammen med Ulle men havde heller ikke hans bedst kamp.

NG 7 Spillede også okay men er klart bedst offensivt og skal ikke være inde samtidigt med Daugaard men jeg glæder mig til at se ham på SAS Arena.

RP 8 Spillede rimeligt godt men manglede en at skyde den indtil i feltet.

CT 6 Var ikke tilstede i kampen og var rigtig dårlig defensivt.

MT 8 God indsats specielt i 2. halvleg. Men gid dog at spillede havde flydt lidt bedre.

SP 7 Ikke specielt synelig og lidt skuffende men dog bestået.

DN 7 Manglede Farlige i angrebet men godt mål og jeg håber at han nu kommer igang.

DS 6 Skal absolut ikke spille angriber, så derfor den dårlige karakter. Fik ikke nået som helst ud af det udover assisten.

UL 9 Klart den bedste spiller. Spillede rigtig godt og virkede som en af de eneste rigtigt tændt.

MH 8 God spilfordeler men måske ikke den rigtige at sætte på banen når vi skal fighte.

FK Kan ikke vurderes fordi han ikke spillede så længe men vi savnede ham.

Generalt var vi pisse uheldige først OT skadet efter det sidste træningspas, derefter Farlige skadet lige i starten. Dertil FCKs chokstart, hvor vi slet ikke kommer ind i kampen. Det er det ene knuock out slag efter det andet lige i ansigtet. Men ER tak for det offensive spil hvis jeg havde VFF Fan og det var gået på samme måde så havde jeg slukket for fjernsynet. Fortsæt med den samme taktik det er ikke naivt.

Nicolai Kammersgaard
Som håber Lasse Heinze står på onsdag med Weinkouff på bænken.

Mose

Indlæg af Mose »

Her mit bud:

AR: 7 Han er ikke den rigtige målmand for FCM men han er uden skyld i nederlaget. At give ham 03 er usagligt.

KB: 03 Han er normalt en spiller jeg sætter meget højt, men i dag var det hele galt. Han er aldrig set ringere.

RD: 7 Ikke hans skyld at vi taber.

JM: 03 Han var som Bak uhørt ringe. Ser ufattelig langsom ud generelt.

NG: 5 Var helt væk i første halvleg, hvor FCK havde meget let spil i vores venstreside. Bedre i anden halleg uden på nogen måde at brille.

RP: 8 Den eneste der rigtigt var noget opfindsomhed hos. Skal heade bolden i mål, og skal ikke pludselig slippe sin mand midt i et returløb.

DS: 5 Utrolig uengageret som angriber. Han virkede som om han havde opgivet da Frank røg ud.

MT: 6 Han er god når bolden skal hurtigt fremad, men i dag kunne man ønske han havde holdt lidt bedre i bolden. Vinder ikke mange bolde.

MH: 9 Et flot indhop i en svær kamp. Viser at han skal med fra start. Han er PT manden der binder vores spil sammen.

CT: 03 Hvor var han?

DN: 6 Var ufattelig ringe i 89 min og sætter så en inderside rigtigt så han lige består.

UL: 9 Gør det fint da han kommer ind. Skal havde den ene back på onsdag. Altid den rigtige indstilling fra hans side.

SP: 5 Alle unge spillere svinger. Han var ringe på dagen.

FK: UFB

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Her mit bud:
>
> AR: 7 Han er ikke den rigtige målmand for FCM men
> han er uden skyld i nederlaget. At give ham 03 er
> usagligt.
>
Usagligt? Ved Peter Møllers mål havde OT været ude at hente den og der var aldrig blevet mål. Derudover vidste han ikke i anden halvleg om han skulle blive på stregen eller ud i feltet. Til hans ros skal siges at de fleste af hans angriben fra hjørne var rigtig gode og selvfølgelig hans kanon redninger. Men alle de chancer han gav Alvaro var det heldigt at vi ikke tabte større. Anders` spil virkede forceret og han virkede usikker ihvertfald set fra sofaen.

Nicolai Kammersgaard
Som støttede AR mens han var første målmand men nu har jeg mistet respekten for ham.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Sikke noget pis at lukke ud. Jeg så godt nok kun første halvleg, men det var den hvor alle målene gik ind, og derudfra ville jeg ikke have spor svært ved at give AR 9 eller 10. Han lavede nogle fantastiske redninger men blev fuldstændig solgt af forsvaret, der konstant var fejlplaceret og gav FCK friløber efter friløber. Manden var klart FCMs bedste i 1. halvleg!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kan så ikke helt forstå at fcm fik 8 i onside, normalt plejer de da at være lidt grumme ved os.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nu er du sikkert faldet ned igen faurby, men hold kæft en gang pis du fyrer af i denne tråd...

Tag dig lidt sammen og tænk over hvad det er du holder af !

Er det fodbold ?

Eller er det at se resultater tikke ind på tekst tv ?

A.MiCCelSen

Re: FCM har et af de ringeste forsvar i ligaen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Det er rigtigt nok - hvilket også er for mange.
Men det er ikke altid forsvaret's skyld målene går ind.
ER vil gerne spille offensivt, hvilket betyder der ikke er så mange spiller til at hjælpe forsvaret.

Jeg syntes hvis man kigger på hver enkelt spiller, syntes jeg det er et godt forsvar.

Men vil ikke forsvare at der er gået mange for mange mål ind, og hvis man kun kigger på idag, så har vi det dårligste forsvar.

Men hvem er det lige som du syntes ikk spillet til superligaen niveau ??
Bak ?? Mikkelsen ?? Lindkvist ?? Daugaard ??

og hvem skulle så overtage personen's plads ??

Som jeg ser det er det klart de faste forsvar spillere i FCM. De andre har simpelthen ikk niveau. (kan dog ikk udtale mig om Gjosevski, da jeg kun så ham idag.)

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Måske skulle du finde en anden klub at støtte.

En ægte fan støtte sit hold i med og modgang.

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Kan ikke helt forstå din karakter til AR.

Han var skyld i det 3 mål sammen med KBN, ingen kommunikation.
Men ellers kan man ikke sætte en finger på hans indsats idag.
Han havde det bestemt ikke nemt med at forsvar som slet ikk var til stede idag.

Når en målmand laver en fejl koster det - det gør det som regel ikk hvis en markspiller laver en. Han lavede (måske) en fejl idag ved det 3 mål. Ellers kan man ikk give man skylden for noget som helst.

Personligt er jeg mere til OT - men syntes AR gjorde det godkendt. 8 vil jeg give.

Altoriso

AR vs KBN

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes helt klart at det er KBN der er skyld i det 3. mål !

Han kan da ikke forvente, at bare fordi han har en dårlig dag, så skal AR løbe halvvejs op af banen for at skyde en bold væk, som forsvaret selv skal kunne cleare..

Syntes ligeledes at det var pinligt at se på hans brokkeri efter scoringen, og det gjorde det kun mere pinligt at han havde anfører-bindet på !

Jeg synes efterhånden at kunne se, at der måske er lidt kurrer på tråden imellem disse to, og det måske er dette der er med til at få AR til at se skidt ud in nogle situationer...

Besvar