Transfer vinter 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af Benzo »

Porto er videre fra deres gruppe i CL, så de har nok penge til at købe Paul hvis det kommer dertil.

Peter

Indlæg af Peter »

Ved ikke om det hører til her, men Priske pludseligt storfavorit til at tage over i AaB - Unibet har ham til 1,35.

Virker voldsomt.. Hvad mon vi kan få for ham? Lader vi ham gå billigt for ikke at stå i vejen? Hvis at han da er intresseret, men mon ikke.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det håber jeg søreme ikke at han er, han er jo næsten lige kommet "hjem"

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Ravnen skrev:
29. nov 2018, 00:50
Det håber jeg søreme ikke at han er, han er jo næsten lige kommet "hjem"
Det er da lige meget. Hvis han får muligheden for at blive cheftræner, så tror jeg, det er næsten stensikkert, at han tager det. Skiftet til FCK viste, at han har ambitioner, og fred med det. Det har dygtige mennesker oftest.

(Jeg synes i øvrigt ikke, at dette hører til i transfer tråden. Et trænerskifte er ikke en transfer. Jeg forstår ikke, hvorfor den opfattelse er opstået herinde, at de forhold er lig hinanden)

974

Indlæg af 974 »

Stoffer skrev:
29. nov 2018, 09:17
Det er da lige meget. Hvis han får muligheden for at blive cheftræner, så tror jeg, det er næsten stensikkert, at han tager det. Skiftet til FCK viste, at han har ambitioner, og fred med det. Det har dygtige mennesker oftest.

(Jeg synes i øvrigt ikke, at dette hører til i transfer tråden. Et trænerskifte er ikke en transfer. Jeg forstår ikke, hvorfor den opfattelse er opstået herinde, at de forhold er lig hinanden)
Nu betyder transfer jo "overføring"
Og her har vi principielt også med en overføring at gøre, hvor FCM potentielt "overfører" en træner til et andet hold

For nyligt "overførte" FCM en træner til belgisk fodbold - endda med økonomisk gevinst til følge :-)

Men det er måske sådan lidt potato-potato agtigt at bruge mere tid på det :-)

Mht. om Priske kunne komme til AaB, så er jeg enig i at den chance skal han da bare have lov til at tage!

ben2han

Indlæg af ben2han »

Willigenburg skrev:
17. nov 2018, 15:07
Det er sjovt så mange der gerne vil have nyt blod til angrebet, men glemmer at vi allerede har skrevet med Chuma som pt. spiller i Fredericia. Med ham, George og Dovbyk vil jeg sige vi er godt dækket ind på den position.
Chuma har ikke kunnet spille sig på en fast plads i Fredericia
George er stadig et stort ?
Dovbyk er langtidsskadet og måske først rigtig i form fra 2020.

Synes ikke helt det holder det du skriver.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Erik er på blokken i Jess Torups klub Gent. Prisen vil vel ligge på 25 mill. ca

Peter

Indlæg af Peter »

mnm123 skrev:
2. dec 2018, 18:44
Kilde? Kan intet finde når at jeg googler det

Eneste jeg kan finde via google er at Besiktas ifølge CNN Turk skulle være efter ham i tilfælde af at de sælger Vida

https://www.cnnturk.com/spor/futbol/bes ... o-olabilir

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Peter skrev:
2. dec 2018, 18:55
mnm123 skrev:
Det er fra en snak med en agent som var i Ikast i sidste uge. Han er ikke agent for Erik.

THenry

Indlæg af THenry »

mnm123 skrev:
2. dec 2018, 19:03
Peter skrev:
mnm123 skrev:
Det er fra en snak med en agent som var i Ikast i sidste uge. Han er ikke agent for Erik.
Det er vel ikke overraskende, at Jess gerne vil have Erik til Belgien. Han kender ham og ved, hvor god han er, men er et skifte til Gent interessant for Erik?

Rent sportsligt er det vel kun et lille step op fra, hvor han er nu, men jeg har ingen ide om, hvordan økonomien ligger i belgisk fodbold. Mon ikke han kan få tilbud fra mere interessante klubber på et senere tidspunkt?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

THenry skrev:
2. dec 2018, 19:08
mnm123 skrev:
Peter skrev:

Det er vel ikke overraskende, at Jess gerne vil have Erik til Belgien. Han kender ham og ved, hvor god han er, men er et skifte til Gent interessant for Erik?

Rent sportsligt er det vel kun et lille step op fra, hvor han er nu, men jeg har ingen ide om, hvordan økonomien ligger i belgisk fodbold. Mon ikke han kan få tilbud fra mere interessante klubber på et senere tidspunkt?
Mener faktisk ikke hans niveau er til ret meget mere ind den Belgiske liga, Erik er stærk i superligaen, mest pga. hans fysik men har klare mangler i bold omgang samt hans satsningerne højt på bane koster til. Rødt i sønderjyske gult idag, så tror ikke han skal meget højere op for at få spille tid som måske kan gøre ham bedre.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
2. dec 2018, 19:08
mnm123 skrev:
Peter skrev:

Man kan snakke om størrelsen af skridtet, men den belgiske liga er i min optik et klart skridt op. - Også et større skridt op end den skotske, selvom det var Celtic. Skotsk fodbold er ikke, hvad det har været, hvorimod de største ligaer konstant er på rov i den belgiske liga.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Erik er en "dynastis spiller", så nej tak ;-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis vi skal vi i gruppespil til august er han én af de spillere som vi har sværest ved at undvære. Så jeg takker også nej til et bud. Jeg er dog ret sikker på at Erik og klubben har en gentleman aftale som man kan blive nødt til at overholde.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

mousebreaker skrev:
3. dec 2018, 14:41
Hvis vi skal vi i gruppespil til august er han én af de spillere som vi har sværest ved at undvære. Så jeg takker også nej til et bud. Jeg er dog ret sikker på at Erik og klubben har en gentleman aftale som man kan blive nødt til at overholde.
Men nok alligevel ikke mere gentleman, end at klubben vil se en acceptabel profit på ham. Vi har trods alt lige signet ham, og vi må formode, at der er et mesterskab at spille for til foråret.

Låst