SL R17 FCK-FCM, søndag d. 25. November kl 18.00
Re: SL R17 FCK-FCM, søndag d. 25. November kl 18.00
en kamp wickheim, evander, AS, Paul kan være bekendt.
Ikke bestået Del hende, ES og JH.
Del Hende passer ikke ind på et hold der er begyndt at spille fodbold, virkelig den tunge hest i opspillet
I det her vindue bør man evaluere den venstre back plads for og imod
Ikke bestået Del hende, ES og JH.
Del Hende passer ikke ind på et hold der er begyndt at spille fodbold, virkelig den tunge hest i opspillet
I det her vindue bør man evaluere den venstre back plads for og imod
Ikke nogen katastrofe at tabe på udebane mod FCK. Men stadig kun 2 udesejre i sæsonen...det skaber ikke et mesterhold.
Og hvor er Friman træls at høre på. Holder han både med BIF og FCK.
Men synes desværre at det var fortjent, at vi taber.
Og hvor er Friman træls at høre på. Holder han både med BIF og FCK.
Men synes desværre at det var fortjent, at vi taber.
Synes du glemmer Joel her. Hans klart dårligste kamp siden han skiftede hertil!
Paul viser klassen den sidste halve time. Tager bolden til sig og spiller den godt videre. Finder nogle gode rum, og skaffer en del frispark på den sidste 3. del.
Høvdingen af Herning
-
mousebreaker
Jeg er enig i at der er frispark på midten men har svært ved at se det skulle være en undskyldning. Ståle vandt soleklart over rookien på den modsatte bænk i dag. Vi formår ikke at udnytte at deres venstreside i dag var skadesramt og at de derfor var et ret en-strenget mandskab. Vi står for lavt og byder ikke ind med noget. Vi spillede for at undgå at tabe og det var vand på FCKs mølle som gerne ville have en mere kontrolleret kamp med færre chancer end sædvanen de seneste år. Jeg havde gerne set mere mod og et forsøg på at spille mere på egne færdigheder. Ret skal dog være ret. To gigantiske fejl i den størrelsesorden kan en træner ikke kalkulere med og han får foretaget nogle indskiftninger der helt klart får sat mere skub i vores spil.
Opløftende indsats fra Evander. Wikheim spiller egentlig også en fin kamp.
For mange meldte sig ud i dag. Mabil og MDH som de værste og så Erik og JH som koster mål. Scholz og Kian set over hele kampen ganske gode. Joel bedre i anden halvleg, men set over hele kampen en ringe indsats. Desværre fik Bad Paul genkomst i dag. Alt for afventende og helt uden løb i feltet der kunne overraske modstanderne. Polle med en svær kamp som vel var på det jævne, men Evander fylder ikke meget defensivt så han skulle dække et stort område og løbe meget.
Måske Ståle har set Ryder Cup med sine bandereklamer. Derudover også tydeligt at forsvarerne var blevet instrueret i at skubbe vores angribere i offside position ved frispark. Det virkede fremragende et par gange. God forberedelse må man sige.
Fortjent sejr til FCK som man også må sige har forpagtet heldet i dette efterår, hvorimod vi har en del til gode på den konto. Ærgeligt, men man fortjener ikke point når man ikke er klar til topkamp alle mand.
Nu skal vi vinde resten inden vinterpausen så vi kan åbne foråret med hold i FCK
Senest rettet af mousebreaker 25. nov 2018, 20:19, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
ærgerligt at de mål de får er 2 dumme mål, hvor først Erik kvajer sig og ja det sidste, jeg forstår simpelthen ikke at Hansen bare står helt stille.
Enig med Saemala, at backs pladserne er det svage led på FCM holdet, og Anderssons formkurve har været nedadgående.
Dog synes jeg at Del Hende intet får ud af den her kamp, der kommer simpelthen ikke nogen indlæg fra ham af, de forsøg han gør, det minder jo om noget fra en serie 2 kamp.
Enig med Saemala, at backs pladserne er det svage led på FCM holdet, og Anderssons formkurve har været nedadgående.
Dog synes jeg at Del Hende intet får ud af den her kamp, der kommer simpelthen ikke nogen indlæg fra ham af, de forsøg han gør, det minder jo om noget fra en serie 2 kamp.
FCK havde heldet i dag, et tvivlsomt straffe og et lucky punch udefra. Den kamp burde være endt 1-1. Men hul i det, vi skal nok komme foran dem igen!
FCK havde heldet i dag, et tvivlsomt straffe og et lucky punch udefra. Den kamp burde være endt 1-1. Men hul i det, vi skal nok komme foran dem igen!
Ikke imponeret over dagens indsats....
JH, Joel, mdh, mabil spiller amatørbols..... Erik s., Kian og Wikheim langt under niveau
Og drop nu de møgindkast.... vi får mere ud af at spille os igennem!!!!
JH, Joel, mdh, mabil spiller amatørbols..... Erik s., Kian og Wikheim langt under niveau
Og drop nu de møgindkast.... vi får mere ud af at spille os igennem!!!!
Jeg er skuffet.
Vi skaber næsten ingen chancer og har ikke skarpheden på de få muligheder vi har. Den 3 mod 1 situation vi smider væk, er decideret pinlig.
Jeg håber nederlaget giver motivation til at arbejde endnu hårdere, og så vil mit råd til trænerteamet være at øve frisparkskombinationer mod et hold som står højt.
Jeg har ikke opgivet håbet.
Vi skaber næsten ingen chancer og har ikke skarpheden på de få muligheder vi har. Den 3 mod 1 situation vi smider væk, er decideret pinlig.
Jeg håber nederlaget giver motivation til at arbejde endnu hårdere, og så vil mit råd til trænerteamet være at øve frisparkskombinationer mod et hold som står højt.
Jeg har ikke opgivet håbet.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er og var helt af samme opfattelse, men det er jo i parken og vi skulle ikke vinde eller have noget foræret af dommeren og det fik vi så heller ikke.
Vi er stadigvæk med og Fck kan få skader i europa-league og få gummiben. Det er sket før.
-
fcmguld2015
Ret beset var vores mål vel også et luckpunch - altså et frispark, som rammer Gregus på skinnebenet og ryger ind. Næppe det JP havde regnet med. Derudover siger Erik jo selv, at der er straffe. Og efter at ha set episoden med Rilwan må jeg bare sige, at der
heller ikke er frispark - han prikker bare bolden.
Synes mere vi skal kigge på vores spillemæssige niveau, som jeg ikke synes var specielt højt. Eksemplificeret ved, at vi i en 3 mod 1
situation - end ikke formår at få en afslutning på. Vi var ikke gode i går!
Synes mere vi skal kigge på vores spillemæssige niveau, som jeg ikke synes var specielt højt. Eksemplificeret ved, at vi i en 3 mod 1
Og så skal vi ikke glemme FCks dobbeltbelastning i form af Europa, som vi jo ikke har....det her nederlag er simpelthen en mindre skandale.... men måden det skete på, er dog det største problem!! Vi spiller os nærmest ikke frem til en chance over 90 min...fcmguld2015 skrev: ↑26. nov 2018, 09:31Ret beset var vores mål vel også et luckpunch - altså et frispark, som rammer Gregus på skinnebenet og ryger ind. Næppe det JP havde regnet med. Derudover siger Erik jo selv, at der er straffe. Og efter at ha set episoden med Rilwan må jeg bare sige, at der
Med nederlag imod FCK med nuværende styrkeforhold, så tror jeg desværre at løbet er kørt nu.... (Ved godt det lyder pessimistisk, men vi havde lige pt helt exceptionelle forudsætninger, som vi ikke får foreløbigt igen...)
Til gengæld, tabte i kun i går fordi FCK spillede en virkelig god kamp defensivt. Bedre end nogen af de andre hold i superligaen kan præstere, nok endda inklusiv jer.Og så skal vi ikke glemme FCks dobbeltbelastning i form af Europa, som vi jo ikke har....det her nederlag er simpelthen en mindre skandale.... men måden det skete på, er dog det største problem!! Vi spiller os nærmest ikke frem til en chance over 90 min...
Med nederlag imod FCK med nuværende styrkeforhold, så tror jeg desværre at løbet er kørt nu.... (Ved godt det lyder pessimistisk, men vi havde lige pt helt exceptionelle forudsætninger, som vi ikke får foreløbigt igen...)
Men i kommer til at vinde en masse skodkampe FCK taber point i. Vi har stort set kun 10 brugbare markspillere, inklusiv Wind, to gode målmænd og så 6 dyre reserver der ikke rigtig er gode nok (selvom den ene scorer et snedigt mål i går). Samtidig er jeres spillestil bare bedre til at få sejre på dårlige dage, end vores er.
Naturligvis rykker det noget hvis i sælger Onuacho og vi køber Stefen Johansen, men som det ser ud nu, tror jeg stadig i bliver mestre.
Og så er jeres nye træner en fornøjelse i interviews. Venlig og intelligent.
-
mousebreaker
Velkommen til NCQAH, altid fedt at få modstanderes fans med i trådene, så længe tonen holdes på et nogenlunde ordentligt niveau. Jeg synes at du har ret i en del af det du siger. At i spiller en god kamp defensivt. I fodbold er det jo typisk sådan at hvis et hold synes de spiller forfærdeligt offensivt så spillede modstanderne en god kamp defensivt. Sådan er det jo. Efter min mening var det vores taktisk den var helt galt med. VI stod alt alt for lavt og så er det sgu svært at komme til at true offensivt og det gør tingene noget lettere for modstanderne. Alt var lagt på omstillinger men når man ikke engang kan komme til afslutning 3 mod 1 så er det svært. Vi havde ikke snor i bolden i går, desværre. Begge hold synes jeg iøvrigt spillede for hektisk med masser af tekniske fejl til følge.NCQAH skrev: ↑26. nov 2018, 11:23Til gengæld, tabte i kun i går fordi FCK spillede en virkelig god kamp defensivt. Bedre end nogen af de andre hold i superligaen kan præstere, nok endda inklusiv jer.Og så skal vi ikke glemme FCks dobbeltbelastning i form af Europa, som vi jo ikke har....det her nederlag er simpelthen en mindre skandale.... men måden det skete på, er dog det største problem!! Vi spiller os nærmest ikke frem til en chance over 90 min...
Men i kommer til at vinde en masse skodkampe FCK taber point i. Vi har stort set kun 10 brugbare markspillere, inklusiv Wind, to gode målmænd og så 6 dyre reserver der ikke rigtig er gode nok (selvom den ene scorer et snedigt mål i går). Samtidig er jeres spillestil bare bedre til at få sejre på dårlige dage, end vores er.
Naturligvis rykker det noget hvis i sælger Onuacho og vi køber Stefen Johansen, men som det ser ud nu, tror jeg stadig i bliver mestre.
Og så er jeres nye træner en fornøjelse i interviews. Venlig og intelligent.
Faktisk var der ingen af holdene der evnede at skabe chancer i går indtil 2-1 scoringen.
Mesterskabet bliver en duel som sidste år tænker jeg, hvilket er fedt for superligaen. Jeg havde gerne set et forspring til vinter eftersom i har brugt en del energi i Europa men sådan skulle det ikke være. Det er vores egen fejl. 4 point smidt dybt i overtiden hvor vi har bolden 30 sekunder før slutfløjt samt gårsdagens topkamp hvor vi direkte forærer 2 mål væk i et ellers lige opgør. Efter min mening har FCK taget mere vare på deres muligheder i denne sæson og tilmed evnet at skabe point i slutfasen i flere kampe. Jeg tror på at vi kan vinde, men lige nu hedder den vel 55-45 i jeres favør. I har også en noget større pengekasse og har pga af geografi også langt nemmere ved at tiltrække spillere der kan løfte et hold i kommende transfervindue. Derfor er jeg bange for at i køber godt ind til vinter som kan rykke balancen en smule mere til jeres fordel.
Gårsdagens sejr var fuldt fortjent da FCK trods alt var det hold der lavede færrest graverende fejl.
Vedr Kenneth Andersen: Ja han er helt nede på gulvet uden "drama queen" tendenser og det dur jo ikke for dansk presse, se blot denne artikel som i bedste Qureshi stil forsøger at skabe drama ud af ingenting.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ek/7411335
I B.T har man citeret Kenneth Andersen for det samme, med den tilføjelse at han også siger at så længe det er inden for reglerne ser han ingen problemer i det.
Men EB kaster lige chikane kortet. Lad os få noget drama! Sportsjournalister har et noget lemfældigt forhold til sandheden. Der bliver i hvert revet og flået i den for at få skabt noget at skrive om.
Jeg synes i øvrigt at det var godt tænkt af FCK. Hvis det var dem der havde et stort våben med lange indkast så ville jeg godt vædde hvad som helst på at de bander aldrig kom så tæt på, heller ikke i de næste mange kampe.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg sad netop og tænkte under kampen, at det var sjovt at det er to københavnere der kommenterede kampen. Burde det ikke være "neutrale" kommentatorer?
Jeg syntes der var flere gange var beskrivelserne lidt for meget helt og heroisme over KBH spillerne og skurk over FCM spillerne.
Men det er måske mig, der er blevet påvirket af al snakken omkring Viasat = FCK og Brøndby. Jeg faldt for nyligt over et klip fra Horsens - Brøndby nedtakten og den gravkammerstemning der var i studiet. Det var jo ren udstilling af at det hele var fra Brøndby synspunkt.