God indspark. Jeg er enig med dig i hans spidskompetencer, men jeg synes at det har været en fiasko de gange han har været falsk 9er. Men jeg giver dig også ret i at han nok vil fungere allerbedst som hængende angriber ved siden af Poul, selvom jeg også tror at han kan blive en fin anderledes 10er. Så alt i alt bliver det spændende hvordan Thorup vil spille ham og hvor mange chancer han i det hele taget får med Evander, Wikheim og George som konkurrenter i angrebet.Stoffer skrev: ↑7. sep 2018, 16:39Jeg er ikke overbevist om, at Kraev har passningerne eller boldomgangen i små rum til at udfylde en 10'er rolle. Jeg ser klart hans bedst rolle som hængende angriber sammen med Paul i 3-5-2 eller som falsk 9'er med to deciderede kanter på siden eks. Wikheim og Mabil i 3-4-3. Hans helt store styrke er i min bog hans afslutninger og løb i dybden, og jeg er med på, at det også er godt for en 10'er, men jeg mener personligt, at en 10'er først og fremmest skal kunne diktere spillet og dernæst afslutte.THenry skrev: ↑7. sep 2018, 13:29Jeg er enig i, at vi efterhånden er et 3-5-2 hold, men i få kampe har det lignet den oprindelige 3-4-3 (men jeg kan tage fejl) nok mest tydeligt i Aalborg, hvor Dovbyk og Kraev lå på siderne af Paul. Jeg synes også Kraev lå meget i venstre side hjemme mod Randers, og det har ikke været den store succes, når hans udgangspunkt har været i venstre side.
I 3-5-2 har vi indtil nu spillet med 2 8'ere, men jeg er spændt på om vi twister systemet lidt fremover for jeg antager, at Evander passer bedre i en regulær 10-rolle (som muligvis også er den bedste position for en Kraev).
Nicolai