Der er stadig lang vej endnu, men ja, skidt at vi laver den slags fejl. Vi må bare op på hesten igen.Uldkraemmeren skrev: ↑4. nov 2018, 20:28Farvel mesterskab. Der er ikke råd til den slags fejl når modstanderen er FCK.
SL R15 Esbjerg-FCM, søndag 4. November kl. 18.30
Re: SL R15 Esbjerg-FCM, søndag 4. November kl. 18.30
Rolig, mesterskabet er ikke afgjort endnu. Men vi burde være for gode til at smide to point i de sidste sekunder, enormt skuffende, man skal gøre arbejdet færdig..........
FCK fedter den hjem til sidst, men vi smider det. Der må være nogen der fortæller spillerne hvad der skal ske når man har pointene i hånden...
Hvad skal Steinlein ind og blande sig for? Det er så hovedrystende idiotisk at vi har en direktør, der skal ind og belære dommeren. Det er ganske enkelt mangel på klasse!
/Cortez
/Cortez
Hold kæft hvor er det åndsvagt det her!
Vi er klart bedst, brænder og brænder den ene chance efter den anden, og EFB skaber nærmest intet...
MOM: Polle
Vi er klart bedst, brænder og brænder den ene chance efter den anden, og EFB skaber nærmest intet...
MOM: Polle
Nogle gange er man bare også pisse uheldige. EFB scorer et vandvittigt langskud og har så kun målet af hvad der kan kaldes chancer. Vi skal bare lade være med at brænde på frit mål.
-
mousebreaker
For eeeeeen i heeeelvede da hvor er fodboldspillere da dumme. Værdien af en scoring til 3-1 er lig med NUL KOMMA NUL I VÆRDI, når man bare kan trække bolden ud til hjørneflaget og så er kampen vundet uanset hvad fanden Esbjerg gør
DET ER SÅ HIMMELRÅBENDE VANVITTIGT AT MAN IKKE KAN REGNE DET UD AF SIG SELV - MEN SIDEN MAN IKKE KAN DET SÅ MÅ DER KRAFTEDDEME ET MØDE TIL I KLUBBEN HVOR DET BLIVER FORKLARET.
For at forklare i expected value. Den aflevering Evander laver 4m36 sek inde i 4 minutters overtid har expected MINUS VÆRDI uanset om George er helt fri. det er så også skidt at det koster - endda to gange i samme sæson. MEN NU MÅ KLUBBEN FOR FANDEN DA SÆTTE DE HJERNELAMME BOLDSPILLERE TIL SKRIVEPULTEN SÅ DE KAN FORSTÅ DET.
Fatsvage individer
Edit: se på NFL hvor man ofte ser folk undlade at løbe ind i feltet til et touch down da kampen er vundet HVIS DE IKKE SCORER TOUCH DOWN. Hvis de derimod scorer så har man åbnet en kattelem for modstanderne
DET ER SÅ HIMMELRÅBENDE VANVITTIGT AT MAN IKKE KAN REGNE DET UD AF SIG SELV - MEN SIDEN MAN IKKE KAN DET SÅ MÅ DER KRAFTEDDEME ET MØDE TIL I KLUBBEN HVOR DET BLIVER FORKLARET.
For at forklare i expected value. Den aflevering Evander laver 4m36 sek inde i 4 minutters overtid har expected MINUS VÆRDI uanset om George er helt fri. det er så også skidt at det koster - endda to gange i samme sæson. MEN NU MÅ KLUBBEN FOR FANDEN DA SÆTTE DE HJERNELAMME BOLDSPILLERE TIL SKRIVEPULTEN SÅ DE KAN FORSTÅ DET.
Fatsvage individer
Edit: se på NFL hvor man ofte ser folk undlade at løbe ind i feltet til et touch down da kampen er vundet HVIS DE IKKE SCORER TOUCH DOWN. Hvis de derimod scorer så har man åbnet en kattelem for modstanderne
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Det er vi selv skyld i. Vi kunne bare have lukket kampen istedet for det latterlige hjørneflags pis og så et halvt hold der ikke gider forsvare efter de 90 min.
En fejl aflevering i modtanderens målfelt må simpelhen aldrig koste et mål i mod os. Og da slet ikke når vi har så mange med hjemme.
EFB kunne intet. Vi smed en sikker sejr.
En fejl aflevering i modtanderens målfelt må simpelhen aldrig koste et mål i mod os. Og da slet ikke når vi har så mange med hjemme.
-
mousebreaker
4 fucking point smidt fordi man ikke kan regne et uhyre simpelt princip ud. Jeg KASTER OP.
Er så fandens rasende lige nu at jeg ikke kan garantere at mit rant er overstået
Er så fandens rasende lige nu at jeg ikke kan garantere at mit rant er overstået
Hvor er det bare bittert.
Jeg synes ellers vi spiller en god kamp, og er Esbjerg overlegne i stort set det hele.
Vi har smidt flere helt unødvendige point i denne sæson. Lad os ikke håbe det bliver afgørende i sidste ende.
Jeg synes holdet fungerede godt, selvom vi havde skiftet ud på flere pladser, og vil have svært ved at pege på kampens bedste spiller. Der var flere gode ting fra Evander, men jeg skal lige vænne mig til hans lidt tilbagelænede spillestil.
Jeg synes ellers vi spiller en god kamp, og er Esbjerg overlegne i stort set det hele.
Vi har smidt flere helt unødvendige point i denne sæson. Lad os ikke håbe det bliver afgørende i sidste ende.
Jeg synes holdet fungerede godt, selvom vi havde skiftet ud på flere pladser, og vil have svært ved at pege på kampens bedste spiller. Der var flere gode ting fra Evander, men jeg skal lige vænne mig til hans lidt tilbagelænede spillestil.
-
mousebreaker
Hvad mener du med det latterlige hjørneflags pis?pr0j3ct skrev: ↑4. nov 2018, 20:37Det er vi selv skyld i. Vi kunne bare have lukket kampen istedet for det latterlige hjørneflags pis og så et halvt hold der ikke gider forsvare efter de 90 min.
Det var da fantastisk at se at de fik trukket tæt ved tre minutter ud af overtiden ovre på sidelinjen (hvis det er det du henviser til)
Jeg er iøvrig enig i at det ikke må koste i den anden ende at han smider bolden væk, men det er hverken første eller sidste gang det sker. Eks er det anden gang det sker for os indenfor måneder.
Jeg har aldrig været fan af eller syntes det er fantastisk når der foregår tidsudtræk. Som fan af spil med bolden, syntes jeg det er grimt at se på, at der eks. står 2,3,4 spillere og dækker for en bold der ligger stille ude ved hjørneflaget, alt imens resten af holdet, går rundt med hænderne i siden og sparker i jorden, piller næse eller kigger på klokken, måske også derfor de så ikke er klar når bolden tabes og de skal til at forsvare.mousebreaker skrev: ↑4. nov 2018, 20:42Hvad mener du med det latterlige hjørneflags pis?pr0j3ct skrev: ↑4. nov 2018, 20:37Det er vi selv skyld i. Vi kunne bare have lukket kampen istedet for det latterlige hjørneflags pis og så et halvt hold der ikke gider forsvare efter de 90 min.
Det var da fantastisk at se at de fik trukket tæt ved tre minutter ud af overtiden ovre på sidelinjen (hvis det er det du henviser til)
Jeg er iøvrig enig i at det ikke må koste i den anden ende at han smider bolden væk, men det er hverken første eller sidste gang det sker. Eks er det anden gang det sker for os indenfor måneder.
Jeg ved godt at det er en del af fodbold og også til fordel skal bruges en imellem, tidsudtræk ved flaget, ved dødbolde, udskiftninger osv. men fan af tidsudtræk det bliver jeg aldrig.
Jeg er bare helt enig!! Hellere en 7e plads i ligaen end at vi skal stå og trække tiden hver anden kamp i tre minutter nede ved hjørneflaget.... vi skal holde os for gode til det hjørneflagspis...!pr0j3ct skrev: ↑4. nov 2018, 20:37Det er vi selv skyld i. Vi kunne bare have lukket kampen istedet for det latterlige hjørneflags pis og så et halvt hold der ikke gider forsvare efter de 90 min.
Men derfor skal der naturligvis forsvares indtil der er fløjtet af....
Til dem der troede vi er stærkere end FCK.... nej, vi er nu to point efter selv om de spiller hårde EL-kampe... vi har LANG vej op!!!
Stop nu med dommedagsprofetierne efter hvert pointtab...
-
mousebreaker
Det er muligt det ikke er kønt at se på, men det er torskedumt og naivt ikke at gøre det. I hvert fald når vi snakker overtid. De fire point vi har smidt på det nu er bare ikke til at holde ud, det kan meget nemt ende med at være forskellen der afgører mesterskabet, vi havde jo de point i banken, modstandene kunne intet gøre! Det er klart at jo længere tid der tilbage på klokken desto mindre bliver fordelen ved at gøre det. Det ville eks være ret dumt med et kvarter igen. Men 4m36 sekunder inde i overtiden, upresset ved baglinjen, der er værdien af den aflevering mål eller ej - et kolossalt stort minus. Var det uafgjort så var sagen naturligvis en anden da en succesfuld action ville kunne give 2 point ekstra og aktionen ville sjældent koste 1 pointpr0j3ct skrev: ↑4. nov 2018, 21:07Jeg har aldrig været fan af eller syntes det er fantastisk når der foregår tidsudtræk. Som fan af spil med bolden, syntes jeg det er grimt at se på, at der eks. står 2,3,4 spillere og dækker for en bold der ligger stille ude ved hjørneflaget, alt imens resten af holdet, går rundt med hænderne i siden og sparker i jorden, piller næse eller kigger på klokken, måske også derfor de så ikke er klar når bolden tabes og de skal til at forsvare.mousebreaker skrev: ↑4. nov 2018, 20:42Hvad mener du med det latterlige hjørneflags pis?pr0j3ct skrev: ↑4. nov 2018, 20:37Det er vi selv skyld i. Vi kunne bare have lukket kampen istedet for det latterlige hjørneflags pis og så et halvt hold der ikke gider forsvare efter de 90 min.
Jeg ved godt at det er en del af fodbold og også til fordel skal bruges en imellem, tidsudtræk ved flaget, ved dødbolde, udskiftninger osv. men fan af tidsudtræk det bliver jeg aldrig.