SL R15 Esbjerg-FCM, søndag 4. November kl. 18.30
SL R15 Esbjerg-FCM, søndag 4. November kl. 18.30
Esbjerg har vel klaret sig bedre end de fleste havde regnet med inden sæsonen og ligger lige nu nr. 3, 7 point efter både FCM og FCK. De har vundet de sidste 3 kampe og har hjemme i denne sæson en 3-2-2 form.
Vi har historisk haft det ret godt mod Esbjerg, og har ikke tabt mod dem i ligaen siden 11. April 2010, hvor sidste møde var 28. Juli 2018 hjemme på MCH hvor vi vandt 3-1.
Esbjerg har kun formået at score 18 mål i de første 14 kampe, så måske skal vi stille offensivt op, og satse på at vores 3-back kæde holder Esbjerg fra at score.
Esbjerg har karantæne til Parunashvili, som scorede deres mål mod os i vores sidste møde.
Sparv måtte udgå af pokalkampen mod FCK, og er sandsynligvis ude af dette opgør, så KA er tvunget til hvert fald en smule rotation.
God kamp.
Vi har historisk haft det ret godt mod Esbjerg, og har ikke tabt mod dem i ligaen siden 11. April 2010, hvor sidste møde var 28. Juli 2018 hjemme på MCH hvor vi vandt 3-1.
Esbjerg har kun formået at score 18 mål i de første 14 kampe, så måske skal vi stille offensivt op, og satse på at vores 3-back kæde holder Esbjerg fra at score.
Esbjerg har karantæne til Parunashvili, som scorede deres mål mod os i vores sidste møde.
Sparv måtte udgå af pokalkampen mod FCK, og er sandsynligvis ude af dette opgør, så KA er tvunget til hvert fald en smule rotation.
God kamp.
Re: SL R15 Esbjerg-FCM, søndag 4. November kl. 18.30
Jeg håber at vi stiller med det samme hold igen men med Evander på Sparv's plads, da EFB nok kommer til at stå meget dybt.
Uanset hvad så håber jeg at Joel Andersson og Erik begge spiller denne kamp, da et gult kort vil give karantæne mod vejle, så de derved er klar mod fck. Uanset hvad syntes jeg Ingen af de to skal spille mod vejle, da de bliver vigtige i københavn.
Uanset hvad så håber jeg at Joel Andersson og Erik begge spiller denne kamp, da et gult kort vil give karantæne mod vejle, så de derved er klar mod fck. Uanset hvad syntes jeg Ingen af de to skal spille mod vejle, da de bliver vigtige i københavn.
Jeg er rimelig sikker på, at Evander overtager Sparvs plads. Med Okosun, Sparv og Frank skadet, så bør det give sig selv.
Det er nu ikke den eneste mulighed, han kunne også sætte Nicolaisen ind i back-kæden og sætte Kian eller Scholz op på midten, eller bruge Jens-Lyn.
-
mousebreaker
Jeg synes dette giver masser af meningSimonH skrev: ↑3. nov 2018, 15:03Jeg håber at vi stiller med det samme hold igen men med Evander på Sparv's plads, da EFB nok kommer til at stå meget dybt.
Mod Vejle kunne man så stille med MDT og Nicolaisen i startopstillingen. Det ville være sundt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Nogen der har en fornemmelse af fremmødet i morgen.. altså fra FCM. Kan vi lave en “Vejle”?
Ja. I teorien er der bestemt muligheder, men er der for alvor nogen, der tror vi bænker Evander til fordel for Cajuste, der har spillet 12 minutters superligabold i en kamp mod Randers, hvor han formentlig "kun" fik et indhop, fordi kampen var lukket og vi derfor kunne smide ham ind?
Ift. Scholz eller Kian på midtbanen, så ser jeg ikke nogen grund til at ændre på noget, som har fungeret så godt på det seneste, når vi har en kapable spiller i Evander, som vi kan sætte ind centralt.
Vi kommer formentlig til at have bolden meget mod EFB, så tænker også det kan være fint nok med en "dåseåbner" på den centrale midt ift. denne kamp. Derudover har klubben vel en reel interesse i at se, hvad han indeholder, da han vil blive en top 3 all time transfer i klubbens historie, hvis hans frikøbsklausul skal indløses.
Senest rettet af THenry 3. nov 2018, 21:21, rettet i alt 1 gang.
Efter forlydender spiller Evander midt sammen med Polle, forsvaret er det samme, eneste spørgsmål er
at Wik måske er lidt brugt og erstattes med Hassan.
Vi vinder 3-1
Vi ses i Esbjerg
at Wik måske er lidt brugt og erstattes med Hassan.
Vi vinder 3-1
Vi ses i Esbjerg
-
mousebreaker
Fuck, så scorer FCK selvflg i overtiden. Schwäbe burde have haft den imo.
Satme irriterende at Bif ikke kan tage point fra FCK hjemme. Well, vi må jo så selv tage de tre point i dag og så er det status quo. Havde dog været rart at kunne spille for et forspring
Satme irriterende at Bif ikke kan tage point fra FCK hjemme. Well, vi må jo så selv tage de tre point i dag og så er det status quo. Havde dog været rart at kunne spille for et forspring
Ja, og 3. kamp i træk FCK vinder to points i de sidste 20 minutter. Ikke fordi det har været ufortjent, men mest fordi man håber de sætter noget til, når de også har Europa at tænke på.mousebreaker skrev: ↑4. nov 2018, 14:32Fuck, så scorer FCK selvflg i overtiden. Schwäbe burde have haft den imo.
Tror det bliver svært mod Esbjerg... specielt de første 30 minutter.
Fornuftigt med lidt rokering.
Jeg kender selvfølgelig ikke årsagen, men jeg er overbevist om at det er med til at holde håbet i live hos hele truppen.
Ingen hjælp fra Brøndby, så vi må klare den selv.
Kom så FCM.
Jeg kender selvfølgelig ikke årsagen, men jeg er overbevist om at det er med til at holde håbet i live hos hele truppen.
Ingen hjælp fra Brøndby, så vi må klare den selv.
Kom så FCM.
-
mousebreaker
Kian med overbelastning. Håber det er rettidigt omhu.
Rilwan fra start er spændende, samme er Evander. Tænker vi i næste runde mod Vejle sparer Mabil, Erik og Joel. Erik kun hvis Kian er klar. Det ville i mine øjne være en god plan frem mod FCK-kampen
Rilwan fra start er spændende, samme er Evander. Tænker vi i næste runde mod Vejle sparer Mabil, Erik og Joel. Erik kun hvis Kian er klar. Det ville i mine øjne være en god plan frem mod FCK-kampen
-
mousebreaker
.