HKP skrev: ↑26. sep 2018, 20:26
mousebreaker skrev: ↑26. sep 2018, 20:12
HKP skrev: ↑26. sep 2018, 20:05
Jeg forstår simpelthen ikke taktikken bag at rotere på den her vanvittige måde, når vi ikke er med i Europa... de spiller jo nærmest ingen kampe længere, spillerne.... undtagen en af de ældste, Jakob Poulsen som får lov at spille 120 min i dag...
Det giver da ingen som helst mening!!
Enig med Polle ellers 100% uenig. Selvflg skal der roteres voldsomt til sådan en kamp. Alt andet ville ikke give mening
Der skal da ikke roteres så voldsomt at vi sætter pokalturneringen på spil mod en mega overkommelig modstander.... det er da hul i hovedet at sætte det på spil, nu når vi kun har den og ligaen....! Det er for farligt i mine øjne.
Men når det nu sku være.... ærgerligt for holdet, at der udover Evander ikke synes at være reel kamp om pladserne oppe i angrebet....
Bare fordi du fik bange anelser hjemme i sofaen fordi man ikke fik det afgjort komfortabelt betyder ikke at man satte det hele på spil pga rotation. Havde vi vundet 4-0 havde du garanteret kippet med flaget over hvor bred og kvalificeret en trup vi har og hvor skønt det er at vi tør give de unge samt reserverne kamptræning.
Det hold vi sendte på banen er klasser over hvad hele 2. division ville kunne sende på banen, selv hvis man kunne plukke enkelte spillere fra hvert hold
SKULLE man så komme i problemer som i går, så har man spillere på bænken som klokkeklare forstærkninger.
Det ville være en decideret falliterklæring for Thorup i almindelighed og klubben i særdeleshed, hvis vi ikke turde bruge vores bredde mod en klub fra tredje bedste række. Kan vi tabe sådan en kamp? Javist - vi ville måske vinde 98% med vores A-opstilling og kun 94% med vores aktuelle opstilling. Det kan jeg fint leve med.
Som breddespiller ville jeg godt nok overveje om jeg var det rigtige sted hvis min træner ikke engang ville give mig kamptræning mod en 2. div klub. Det kan jo kun være pga manglende tillid til mine evner