DBU Pokalen 3. runde vs Dalum, 26.09.18 kl 16.30
DBU Pokalen 3. runde vs Dalum, 26.09.18 kl 16.30
Det her er vel en sikker sejr hvor der er plads til at give debut til både Evander og de helt unge, samt en mulighed for andre med sparsom spilletid til at vise sig frem.
Ærgerligt den ikke vises i TV.
God kamp.
Ærgerligt den ikke vises i TV.
God kamp.
Re: DBU Pokalen 3. runde vs Dalum, 26.09.18 kl 16.30
Hvorfor streamer man ikke sådan en kamp her direkte på hjemmesiden, hvis der alligevel ikke er nogen tv rettigheder i klemme?
Det er åbenbart ikke tilladt. Der er vel nogen rettighedshavere, der ikke vil have udvandet deres produkt. Men jeg forstår det heller ikke. Kampen optages så der kan vises highlights - så er man jo bare en netopkobling fra at kunne streame.
Ja, ok - der måtte være en årsag, tak for forklaringen.
Håbløst af rettighedshaverne.
-
mousebreaker
Bagud 1-0 efter en halv time. Det er da overraskende. Nu skal vi ikke lave en Randers ... så har vi i hvert fald fortjent ALT det hån der vil komme vores vej 
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg forstår ikke, hvorfor det skulle udvandet produktet, hvis de streamede vores kampe. Man skulle i øvrigt synes, at det var i sponsors interesse, at der blev set flere kampe fra pokalturneringen end de 3, som rettighedshaver har valgt i dag.
Jeg ender jo alligevel ikke med at se FCK-Viby (som kunne være rettighedshavers ønske og derfor de indsnævrer udbuddet af kampe), men kommer til at surfe rundt på nettet for yderligere information om vores kamp.
Nu maler jeg lige fanden på væggen alt for tidligt og overreagerer og lukker lidt galde ud (så er man advaret): Hvad er det, der gør, at det her hold bare ikke kan performe i et turneringsformat? Jeg fatter det ikke - hvorfor skal der egentlig roteres så meget ifht de startende? De unge kan da komme ind senere? - Man kunne ikke klare sig i EL så spillerne bør være ganske friske. Der er ingen undskyldninger.
Jeg vil vende den lidt rundt og forsvar roteringen, men det er fandme de unge der skal vise, at de er berettiget til at være i en superligatopklubs trup, og kan gå ind og løse opgaven.Stoffer skrev: ↑26. sep 2018, 17:11Nu maler jeg lige fanden på væggen alt for tidligt og overreagerer og lukker lidt galde ud (så er man advaret): Hvad er det, der gør, at det her hold bare ikke kan performe i et turneringsformat? Jeg fatter det ikke - hvorfor skal der egentlig roteres så meget ifht de startende? De unge kan da komme ind senere? - Man kunne ikke klare sig i EL så spillerne bør være ganske friske. Der er ingen undskyldninger.
Vi hører så meget om akademiet og hvor store talenter man har, men jeg synes desværre, at det sidste skridt mangler gang på gang
-
Steffen am
Så er der heldigvis udlignet 1-1.Stoffer skrev: ↑26. sep 2018, 17:11Nu maler jeg lige fanden på væggen alt for tidligt og overreagerer og lukker lidt galde ud (så er man advaret): Hvad er det, der gør, at det her hold bare ikke kan performe i et turneringsformat? Jeg fatter det ikke - hvorfor skal der egentlig roteres så meget ifht de startende? De unge kan da komme ind senere? - Man kunne ikke klare sig i EL så spillerne bør være ganske friske. Der er ingen undskyldninger.
Men HELT HELT håbløst hvis den ikke går hjem.
Trænerteamet har roteret massivt plus at man spiller med en ny formation i en kamp hvor der er så mange nye.
Hvis vi havde spillet EL gruppespil havde det været okay, men her leger man godt nok med ilden i forhold til vores eneste anden turnering.
Det lyder som om Evander er den en rigtig god kreatør
Min pointe er også, at den ikke bare bør gå hjem, men at vi bør rulle dem med en 3 - 0, så spillerne kan tanke selvtillid. Nu har man måtte skifte Paul og Wikheim ind så de skal spille 45 min og jage, mon ikke det hele havde været mere afslappet, hvis de havde startet og spillet de første 45 måske scoret et mål, så man kunne være mere komfortabel.Steffen am skrev: ↑26. sep 2018, 17:37Så er der heldigvis udlignet 1-1.Stoffer skrev: ↑26. sep 2018, 17:11Nu maler jeg lige fanden på væggen alt for tidligt og overreagerer og lukker lidt galde ud (så er man advaret): Hvad er det, der gør, at det her hold bare ikke kan performe i et turneringsformat? Jeg fatter det ikke - hvorfor skal der egentlig roteres så meget ifht de startende? De unge kan da komme ind senere? - Man kunne ikke klare sig i EL så spillerne bør være ganske friske. Der er ingen undskyldninger.
Trænerteamet har roteret massivt plus at man spiller med en ny formation i en kamp hvor der er så mange nye.
Hvis vi havde spillet EL gruppespil havde det været okay, men her leger man godt nok med ilden i forhold til vores eneste anden turnering.
Jeg fatter ikke problemerne med det ene og det andet i disse turneringskampe, det er nok bare det.
Slap nu lige af.
Selvfølgelig skal der roteres i vores 1. Pokalkamp, mod et hold som Dalum. Det er i disse kampe, reserverne skal vise deres værd, og spille sig tættere på start-11eren/truppen.
Mon ikke Dalum går død her i 2. Halvleg. Det er en klassisk pokalkamp, hvor de kommer ud som død og torden, og så kører vi dem over til sidst, hvor de går død for kræfter.
Selvfølgelig skal der roteres i vores 1. Pokalkamp, mod et hold som Dalum. Det er i disse kampe, reserverne skal vise deres værd, og spille sig tættere på start-11eren/truppen.
Mon ikke Dalum går død her i 2. Halvleg. Det er en klassisk pokalkamp, hvor de kommer ud som død og torden, og så kører vi dem over til sidst, hvor de går død for kræfter.
Høvdingen af Herning
Jeg synes bare, at jeg savner, at der er nogle af de unge der slår til i de her kampe, nuvel Evander gør det godt, men han er jo ikke fra akademietStoffer skrev: ↑26. sep 2018, 17:47Min pointe er også, at den ikke bare bør gå hjem, men at vi bør rulle dem med en 3 - 0, så spillerne kan tanke selvtillid. Nu har man måtte skifte Paul og Wikheim ind så de skal spille 45 min og jage, mon ikke det hele havde været mere afslappet, hvis de havde startet og spillet de første 45 måske scoret et mål, så man kunne være mere komfortabel.Steffen am skrev: ↑26. sep 2018, 17:37Så er der heldigvis udlignet 1-1.Stoffer skrev: ↑26. sep 2018, 17:11Nu maler jeg lige fanden på væggen alt for tidligt og overreagerer og lukker lidt galde ud (så er man advaret): Hvad er det, der gør, at det her hold bare ikke kan performe i et turneringsformat? Jeg fatter det ikke - hvorfor skal der egentlig roteres så meget ifht de startende? De unge kan da komme ind senere? - Man kunne ikke klare sig i EL så spillerne bør være ganske friske. Der er ingen undskyldninger.
Jeg fatter ikke problemerne med det ene og det andet i disse turneringskampe, det er nok bare det.
stor chance til Brandhof men han sparker langt over ????, slå til i de her kampe eller tag hjem til Skive