Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Mon ikke Arff og Peter Ross kommer til at tale om et rødt kort til @eriksviat og brændte chancer i #sjefcm, når vi på tirsdag optager Sort Snak? Vi skal i hvert fald tale om kampen mod Dalum i pokalen samt fyringer og forlængelser, så byd ind med jeres!

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev:Mon ikke Arff og Peter Ross kommer til at tale om et rødt kort til @eriksviat og brændte chancer i #sjefcm, når vi på tirsdag optager Sort Snak? Vi skal i hvert fald tale om kampen mod Dalum i pokalen samt fyringer og forlængelser, så byd ind med jeres!
Det røde kort ledte vel til en manglende debut for Evander? Havde holdet været foran med 2, tror jeg at han fik lov. Men ellers passer en kamp mod SønderjyskeE ikke helt til en tekniker.

Sent from my iPhone using Tapatalk

oros

Indlæg af oros »

Rødt kort (fyring) til Svia for at sælge holdet.
Forlængelse til resten af holdet for at begrænse skaden.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

‪I denne omgang Sort Snak sættes der fokus på det genfundne DNA i de sidste kampe og det røde kort mod Sønderjyske, ligesom vi gætter på start-11 i eftermiddagens kamp mod Dalum og ser frem til besøget på lørdag af bundproppen Hobro https://soundcloud.com/user-336203398/s ... en-260918‬

ben2han

Indlæg af ben2han »

Kent skrev:
26. sep 2018, 10:23
‪I denne omgang Sort Snak sættes der fokus på det genfundne DNA i de sidste kampe og det røde kort mod Sønderjyske, ligesom vi gætter på start-11 i eftermiddagens kamp mod Dalum og ser frem til besøget på lørdag af bundproppen Hobro https://soundcloud.com/user-336203398/s ... en-260918‬
Det link der dur ikke ???

Benzo

Indlæg af Benzo »

Da jeg hørte Ståles bud på resultatet i Dalum lavede jeg en vaskeægte Lol, lidt pinligt i et åbent kontorlandskab, men god humor 😉.. Og god podcast i det hele taget, lytter stadig med hver gang 😊

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

ben2han skrev:
26. sep 2018, 18:58
Kent skrev:
26. sep 2018, 10:23
Det link der dur ikke ???
Prøv dette: https://soundcloud.com/user-336203398/s ... pen-260918
Alternativt kan den findes på Itunes, Soundcloud eller i den podcast-app du bruger, ved at søge på Sort Snak eller FC Midtjylland.

THenry

Indlæg af THenry »

Benzo skrev:
26. sep 2018, 20:06
Da jeg hørte Ståles bud på resultatet i Dalum lavede jeg en vaskeægte Lol, lidt pinligt i et åbent kontorlandskab, men god humor 😉.. Og god podcast i det hele taget, lytter stadig med hver gang 😊
Haha. Jeg kan afsløre, at jeg leverede en fuldstændig identisk reaktion i det åbne kontorlandskab, som jeg sidder i, da jeg hørte indslaget med Ståle :lol: Det var godt nok svært at holde masken lige i det øjeblik!

Sniper

Indlæg af Sniper »

THenry skrev:
27. sep 2018, 10:52
Benzo skrev:
26. sep 2018, 20:06
Haha. Jeg kan afsløre, at jeg leverede en fuldstændig identisk reaktion i det åbne kontorlandskab, som jeg sidder i, da jeg hørte indslaget med Ståle :lol: Det var godt nok svært at holde masken lige i det øjeblik!
Samme her 😂😂 jeg var dog i DGI huset igang med en øvelse, som jeg så måtte starte forfra 🤷‍♂️
God stil og som sædvanlig god podcast👍

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Når vi i næste uge sætter os i studiet og optager Sort Snak, får vi besøg af FCMs første guldtræner Glen Riddersholm. Har du nogen spørgsmål, som du brænder for at stille Glen, så skriv dem her, så tager vi nogle udvalgte med til ham 🖤❤️🐺🥇🏆

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Hej Glenn: "Hvorfor kan du ikke spille med en Lin Dan-ketcher?"

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Holger skrev:
4. okt 2018, 10:32
Jeg synes, at jeg hørte, at du allerede var efter ham omkring dette i går - blev I ikke færdige med diskussionen? ;-) (ikke at jeg sidder og smuglytter, når jeg er på stadion)

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Kent skrev:
4. okt 2018, 10:44
Holger skrev:
4. okt 2018, 10:32
Jeg synes, at jeg hørte, at du allerede var efter ham omkring dette i går - blev I ikke færdige med diskussionen? ;-) (ikke at jeg sidder og smuglytter, når jeg er på stadion)
Haha...jeg synes historien er sjov og fortjener at blive hørt af alle ;-)

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Kent skrev:
4. okt 2018, 09:25
Når vi i næste uge sætter os i studiet og optager Sort Snak, får vi besøg af FCMs første guldtræner Glen Riddersholm. Har du nogen spørgsmål, som du brænder for at stille Glen, så skriv dem her, så tager vi nogle udvalgte med til ham 🖤❤️🐺🥇🏆
Inviter Steinlein ind i studiet som surprise gæst, og lav programmet om til 2 timers forsoningsmøde mellem ham og Riddersholm. Et ømt øjeblik hvor skårene klinkes, og Riddersholm og Steinlein genfinder venskabet.

Et stykke dansk podcasthistorie.

Ellers kunne det være spændende at høre om:
1. 2014/1015: Kampen mod Ståle. Glenn var jo en af de første, der for alvor turde gå i clinch med Ståle. Var det bare et tilfælde eller på baggrund af en strategisk overvejelse (eks. at FCM ville udfordre FCK's "urørlige" status")?
2. Hvad er - ifølge Glen - de tre største udviklingspunkter for dansk fodbold?
3. Glen nævnte for et par år siden i en Mediano podcast, at fremtiden for AGF var den mest lyse af alle. Hvor ser han AGF kontra FCM om henholdsvis 5 og 10 år?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Man kan spørge Glen, om han greb det rigtig an, da han forlod FCM.

En ting er at man forlader klubben, MEN kommunikationsmæssig var det ikke lidt fejlagtigt af ham altså den måde han agerede på i pressen ?

og er det smart at møde op på FCMs træningsanlæg efter han har forladt klubben, og konfrontere spillerne og det nye træningsteam op til en vigtig europakamp ?

Er det noget han har fortrudt nu ?

Besvar