SL R10 SØNDERJYSKE - FCM
Re: SL R10 SØNDERJYSKE - FCM
Hold kæft et irriterende rødt kort! Vi spiller fremragende indtil da, og det lignede et spørgsmål om tid, før vi havde fået scoret.
En meget hård tackling af Erik, men havde egentlig regnet med, at dommeren havde hevet et gult kort op af lommen, men man kan sikkert godt finde hjemmel i fodboldloven til at give det røde kort, da han kommer unødvendigt hårdt ind i tacklingen. Selvom sandsynligheden for at få gult på den var lige så stor som rødt, som jeg ser den.
Sønderjyske har et par spillere, der løber rundt med et gult kort, så jeg håber vi kan trække et rødt kort på en af dem. Ellers ligner det opstillinger og standarder, som vi kommer til at satse på i 2. havleg.
Jeg er i øvrigt helt vild med Joel. Selvom han ikke er stor, så kaster han sig ind i duellerne mod de fysisk større modstandere, og så kommer han mere og mere fremad banen, og laver bl.a. et fantastisk chip, der skaber en stor chance til Mabil.
En meget hård tackling af Erik, men havde egentlig regnet med, at dommeren havde hevet et gult kort op af lommen, men man kan sikkert godt finde hjemmel i fodboldloven til at give det røde kort, da han kommer unødvendigt hårdt ind i tacklingen. Selvom sandsynligheden for at få gult på den var lige så stor som rødt, som jeg ser den.
Sønderjyske har et par spillere, der løber rundt med et gult kort, så jeg håber vi kan trække et rødt kort på en af dem. Ellers ligner det opstillinger og standarder, som vi kommer til at satse på i 2. havleg.
Jeg er i øvrigt helt vild med Joel. Selvom han ikke er stor, så kaster han sig ind i duellerne mod de fysisk større modstandere, og så kommer han mere og mere fremad banen, og laver bl.a. et fantastisk chip, der skaber en stor chance til Mabil.
Spillet er okay, men utroligt dumt at give dommeren muligheden for at give rødt kort med en hensynsløs tackling som jeg dog tror ser hårdere ud end den er. Synes den Greko laver et par minutter efter på Kian er mere svinsk. Vi kunne også have fået et straffe. Mabil skulle have scoret.
Jeg håber at trænerteamet har strikket en plan b sammen, så vi forhåbentligt ikke taber terræn i toppen af tabellen. Jeg håber samtidig at vi får Evander da Silva Ferreira at se i dag, dog kunne jeg godt forestille mig at de gemmer ham til næste hjemmekamp.
-
mousebreaker
Jeg har med rette givet Awer Mabil en del ros, blandt andet for kvaliteten i sine indlæg. Det har godt nok været sløjt i dag
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Ja, det har bestemt ikke været prangende i dag. Han er lidt af en humørspiller.mousebreaker skrev: ↑23. sep 2018, 13:24Jeg har med rette givet Awer Mabil en del ros, blandt andet for kvaliteten i sine indlæg. Det har godt nok været sløjt i dag
Altså er det ikke snart tid til friske ben? Det er ikke meget Mabil og Wikheim bidrager med synes jeg, så brug da bænken.
Enig. Det har været sløjt idag fra begge kanter.mousebreaker skrev: ↑23. sep 2018, 13:24Jeg har med rette givet Awer Mabil en del ros, blandt andet for kvaliteten i sine indlæg. Det har godt nok været sløjt i dag
Syntes også at man skal prøve lidt nyt og gå efter de 3 point. Evt. Evander og George.
MDT og Kraev, så ligner det mere at man spiller for det ene point. Men trods alt nogle friske ben, der kan ændre lidt på tingene.
-
mousebreaker
Jeg har virkelig ikke den store fidus til Kraev i en kamp som den her.
Man bliver så irriteret når man ser Dal Hende sjofle et indlæg helt upresset på den måde. Mabil gjorde det samme i første halvleg i tilsvarende position. Det er simpelthen ikke godt nok
Man bliver så irriteret når man ser Dal Hende sjofle et indlæg helt upresset på den måde. Mabil gjorde det samme i første halvleg i tilsvarende position. Det er simpelthen ikke godt nok
-
mousebreaker
Onuachu med en fin fin kamp efter min mening
Ja Poul har også taget nogle gode løb idag. Løb man ikke altid ser ham gøre.
Tjah. Helt åbenlyst en kamp vi havde vundet uden den hjerneblødning. Igen koster personlige fejl dyrebare point (OB, AGF). Ærgerligt.
Imponerende nok at være bedst og farligst trods 70 minutter i undertal. Det her stopper ikke momentum.
Imponerende nok at være bedst og farligst trods 70 minutter i undertal. Det her stopper ikke momentum.
10 mand i mere end en halvleg, så er uafgjort godkendt. Indsatsen var fin, men lidt mere skarphed så havde den givet 3 point.
Dommeren, hårdt dømt rødt kort, og svingende linje. Uden det røde kort have Fcm vundet sikkert.
Dommeren, hårdt dømt rødt kort, og svingende linje. Uden det røde kort have Fcm vundet sikkert.
De spiller meget godt synes jeg. Man skaber egentlig det der skal til for at få et mål, og det er med 10 mand.
Kampens skurk er Svia. Han bør være klogere. - Jeg forstår ikke jeres holdning, at det er hårdt dømt eller tvivlsomt. Den tackling er tosset, hvis ikke den koster direkte rødt, så ved jeg nærmest ikke, hvilke der gør.
Stort set alle leverede fint. Fint indhop af MDT dog mod trætte ben. Kraev skal snart gribe chancen i kampene, han må jo træne godt, siden har får chancerne, og jeg har troet på, at han skulle have nogle chancer, men det bliver til meget, meget lidt (selv med omstændighederne in mente i dag).
Kampens skurk er Svia. Han bør være klogere. - Jeg forstår ikke jeres holdning, at det er hårdt dømt eller tvivlsomt. Den tackling er tosset, hvis ikke den koster direkte rødt, så ved jeg nærmest ikke, hvilke der gør.
Stort set alle leverede fint. Fint indhop af MDT dog mod trætte ben. Kraev skal snart gribe chancen i kampene, han må jo træne godt, siden har får chancerne, og jeg har troet på, at han skulle have nogle chancer, men det bliver til meget, meget lidt (selv med omstændighederne in mente i dag).
Senest rettet af Stoffer 23. sep 2018, 14:02, rettet i alt 1 gang.
-
mousebreaker
God kamp i dag.
Mabil og Wikheim med en mindre god dag. Eriks hjerneblødning gør ham til dagens dårligste. Resten inkl indskifterne med en rigtig god kamp. Vi spiller rigtig godt med bolden og det ser ud til at vi bygger godt på i øjeblikket. Jeg er positiv. 1 point på en svær udebane grundet et rødt kort efter 26 minutter. Vi taber to point, men jeg er tilfreds. Videre til næste kamp
Mabil og Wikheim med en mindre god dag. Eriks hjerneblødning gør ham til dagens dårligste. Resten inkl indskifterne med en rigtig god kamp. Vi spiller rigtig godt med bolden og det ser ud til at vi bygger godt på i øjeblikket. Jeg er positiv. 1 point på en svær udebane grundet et rødt kort efter 26 minutter. Vi taber to point, men jeg er tilfreds. Videre til næste kamp