SL R10 SØNDERJYSKE - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian

SL R10 SØNDERJYSKE - FCM

Indlæg af Christian »

Kampstart kl. 12 i Sønderjylland.

Jeg håber på samme startopstilling som mod FCK, og forventer en svær kamp, som jeg alligevel tror vi kan vinde.
Jeg kan se både Brøndby og FCK miste point i denne runde, så 3 point til os vil få tabellen til at se rigtig fin ud.

Kom så FCM.

THenry

Re: SL R10 SØNDERJYSKE - FCM

Indlæg af THenry »

George er tilbage fra karantæne, Kian tilbage fra skade, og så er Cajuste til min store overraskelse også med i 21-mandstruppen. Mon han har været god på træningsbanen eller har vi et ukendt skadesproblem på en central midtbanespiller?

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... enderjyske

Benzo

Indlæg af Benzo »

Okosun gik jo ud i pausen mod FCK, og da Frank bliver skiftet ud så han også ud til at halte lidt.
Jeg kunne godt tænke mig Wikheim - Poul - Mabil i front, og så Polle og Sparv centralt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sønderjyske uden Zimling (karantæne) og Absalonsen (skade): https://soenderjyske.dk/fodbold/soender ... n-mod-fcm/

Hedenshelte

Indlæg af Hedenshelte »

Er der nogen, der har styr på hvordan Evander har performet til træning? Også ift. at være i spil til et indhop idag ?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hedenshelte skrev:
23. sep 2018, 09:41
Er der nogen, der har styr på hvordan Evander har performet til træning? Også ift. at være i spil til et indhop idag ?
Vi vil se vores nye legetøj - NU! Bring him on, Thorup
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

THenry

Indlæg af THenry »

Benzo skrev:
22. sep 2018, 20:18
Okosun gik jo ud i pausen mod FCK, og da Frank bliver skiftet ud så han også ud til at halte lidt.
Jeg kunne godt tænke mig Wikheim - Poul - Mabil i front, og så Polle og Sparv centralt.
Ikke overraskende, men Ingen Okosun og Frank i truppen i dag, og derfor er Cajuste på bænken. Nico er også helt ude af truppen. Kian spiller i stedet for ham. Korcsmar på bænken.

Wikheim overtager Franks plads ift. FCK-kampen, mens Sparv spiller i stedet for Okosun.

Sniper

Indlæg af Sniper »

mousebreaker skrev:
23. sep 2018, 11:01
Hedenshelte skrev:
23. sep 2018, 09:41
Vi vil se vores nye legetøj - NU! Bring him on, Thorup
Enig, håber virkelig at se ham idag.
Er Okosun stadig skadet siden han ikke er på bænken? Han var da udtaget?

SimonH

Indlæg af SimonH »

Godt at se både dal hende og andersson i dag. Frygtede at Thorup ville fifle Thychosen ind i start 11.

Christian

Indlæg af Christian »

Spændende med både Mabil og Gustav fra start. Håber de kan bygge et godt samarbejde op.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg fik det som jeg ville have det, så må de hellere vinde så jeg ikke ser (mere end normalt) dum ud.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Hvad fanden er det for miniput-linje dommeren har lagt i dag?
Bliver dømt frispark for alt, og nogle meget tynde kort.

Spillet har egentligt været fint nok, og på trods af det røde, kommer vi stadig frem til fine muligheder.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

De spiller sgu fint. Fine ting i det opbyggende spil indtil det røde kort.

Vildt dumt af Svia. Det røde kort er fuldstændig rimelig. Der er ingen grund overhovedet til den tackling på det tidspunkt i kampen.

Et mål på en dødbold ville være rigtig godt en dag som i dag.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det er så dumt af Sviatchenko, der var masser af opbakning bagved, overhovedet ingen grund til at satse så meget i den situation..

Jeg er nu stadig sådan nogenlunde fortrøstningsfuld, vi skal nok lave mindst én kasse, så må vi håbe det er nok..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Dommeren overser et straffe til os, der var hands på det hovedstød. Han springer ud i ham med armen oppe for at dække hovedet. Pisse irriterende.

Det røde kort kan klart forsvares - jeg synes den var i orden. Den bliver dyr i bogen for Erik. Satme skidt at skulle undvære ham i de næste par kampe. Godt at det er to hjemmekampe mod Hobro og Vendsyssel hvor vi må forvente at presset på forsvaret må være noget mindre.

Vi sidder jo 110% på sagerne og er en klasse over Sønderjyske og skaber mulighed på mulighed indtil Erik laver den der alt for voldsomme tackling. Sælger holdet. Nu må vi håbe de kan hive tre point alligevel
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar