mousebreaker skrev: ↑4. sep 2018, 16:25
@MrWolf
Jeg er ikke uenig i at vi er kommet en anelse styrket ud af vinduet - i hvert fald hvis Scholz bliver pengene værd. Lige nu skabes der alt for mange chancer omkring ham, men det er nok ikke unaturligt da han først skal spilles ind og ikke var fast spillende i Belgien.
Men er en anelse styrket virkelig godkendt? Vi kom sportsligt markant svækket ud af vinter vinduet og vi har langtfra hentet det vi tabte der (og det vi skulle have lagt på i det vindue) så jeg jubler bestemt ikke. Vi har ikke fået den spiller med erfaring som kunne løfte vores offensiv. Vi har lejet Evander og måske han falder til og slår til, men det må tiden vise.
Økonomisk fantastisk - men vores hold ved udgangen af 2017 var et bedre hold end det vi har nu. Poulsens afløser har vi stadig ikke en løsning på heller.
Jeg ser ikke vinduet som nogen katastrofe, men der er bestemt heller ikke grund til at juble - endsige være tilfreds. Drexler signingen viste dog at det er ikke fordi at klubben ikke har forsøgt. Det er bare ikke lykkedes og derfor bebrejder jeg heller ikke den sportslige ledelse
Den med at have lagt på kan ses fra 3 sider af:
1) set i forhold til selv over tid
2) set i forhold til konkurrenterne, for hvad hjælper det at man har lagt på i forhold til sig selv, hvis de andre har lagt endnu mere på, og her tænker jeg ikke mindst FCK og Brøndby.
3) en ting er at hente spillere til at lægge på, men hvis centrale spillere samtidig bliver ringere så kan man risikere at være faldet i niveau, uanset man mener at have hentet spillere der styrker holdet.
Sidste punkt er faktisk det vi har set her efter sommeren hvor man har set en Sparv og Poulsen der har "lagt af", Del Hende ser også ud til at have lagt en del af.